1. leht 1-st
Turbo rôhu tôus!
Postitatud: R Apr 03, 2015 10:13 pm
Postitas marxkoll
Täna sôites tähendasin et turbo on tõstnud survet nissan patrolil y61 l-oskab keegi anda nôu millest see tingitud ja mida kontrollida . Survetõus kella järgi miski 0,3-0,4 bari tahab avarii reziimi taguda!
Re: Turbo rôhu tôus!
Postitatud: L Apr 04, 2015 12:07 am
Postitas ahto42
Kas sellel mingit rõhuandurit ei ole?tasuks seda vaadata. Diagnost seadmega saad võrrelda, et kas nn aju näit erineb tegelikkusest, või vnt hoovastiku keegi näppinud.
Re: Turbo rôhu tôus!
Postitatud: L Apr 04, 2015 8:05 am
Postitas marxkoll
On omal diagnost seade ja ka kell armatuuril! Sealt selle vahe sõites avastasin, olin kogu päeva sõidus ja diagnost pole saand veel teha! Kui küttefiltri kinni tõmbab kas võib ka tõsta survet-miski loogiline seletus peab olema sellel, juhtus sisuliselt hoopealt!
Re: Turbo rôhu tôus!
Postitatud: L Apr 04, 2015 9:11 am
Postitas dexter
Ehk hakkab wastegate kinni jääma kinnisesse asendisse...
Re: Turbo rôhu tôus!
Postitatud: L Apr 04, 2015 5:31 pm
Postitas marxkoll
Sai puhastatud andur ja kontrollitud torud ja voolikud, käidud dignostiga kallal ja mure läinud! Milles asi oli ei tea siiani!

Re: Turbo rôhu tôus!
Postitatud: L Apr 04, 2015 6:55 pm
Postitas linnuke
Põhiviga ikka turboõhu ja väljalaskevaheline hoovastik.Jääb kinni.ST.kui turborõhk suur,peab avama väljalaskele lisaklapi.Vist nii käis

PS.Turbo on üldjuhul ikka käeulatuses,liiguta hooba mis ühendab turbo mõlemat poolt.See peab kergelt liikuma.Ühes otsas membraan,teises lihtsalt klapp,nagu karpal.See puha mehaaniline värk.Andurid mingi muu jama jaoks.

Re: Turbo rôhu tôus!
Postitatud: K Apr 29, 2015 9:36 pm
Postitas marxkoll
Asi lõppes sellega et turbo sai otsa ja läks garantii korras vahetusse turbotukku! Anti uus asemele!
Re: Turbo rôhu tôus!
Postitatud: R Mai 01, 2015 10:44 pm
Postitas Ints
Põhiviga ikka turboõhu ja väljalaskevaheline hoovastik.Jääb kinni.ST.kui turborõhk suur,peab avama väljalaskele lisaklapi.Vist nii käis
Y61 originaal turbol ei ole mitte mingit lisaklappi.Tegemist on VNT turboga,kus turborõhku muudetakse turbo sees olevate labade nurkade muutmisega.Turborõhku kontrollib andur (asub intercooleri küljes),andur annab ajule infot,mis omakorda juhib vaakumklappi,sealt edasi juba turbo küljes olevat mehhaanilist klappi.
Re: Turbo rôhu tôus!
Postitatud: P Mai 03, 2015 6:48 pm
Postitas marxkoll
Just- turbo oli juba algselt defektiga ja võll lendas pooleks lõpuks- nüüd uus peal ja eks näis mis saab!
Re: Turbo rôhu tôus!
Postitatud: P Mai 03, 2015 6:50 pm
Postitas marxkoll
Esimene turbo vahetus võttis aega miski 8 tundi nüüd suudan vahetada 2 tunniga
