1. leht 4-st
2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Postitatud: E Mär 16, 2015 4:29 pm
Postitas Hydroid
Tere,
Soovin osta land cruiserit. Täpsemalt seda:
http://www.auto24.ee/used/1959146
Käisin vaatamas, auto väga korras, kuid koju tulles, tekkis küsimus miks tal on 120kw? Tavalislet on need 122kw ja siis need uuemad alates 2007a vist olid juba 127kw mootoritega.
Öelge palun, kas see vahe on mootorites suur 120 ja 122 kw.
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Postitatud: E Mär 16, 2015 5:45 pm
Postitas Hydroid
Ja nagu uurinud olen, et 122kw mootoritel, esinevad probleemid pihustitega. Kas siis 120kw ehk vanemal mootoril see probleem puudub?
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Postitatud: E Mär 16, 2015 5:50 pm
Postitas loomsus
Kui ma kunagi enda LC ostsin, siis müügimees rääkis midagi mingitest mootoriuuendustest. Peale lisa kw-de, peaks uuematel mootoritel olema ka oluliselt parem väändemoment.
Minu oma (2006) on juba 127 kw. Ise vaatasin, et vanematel ka 4 käiguline automaatkast vs uuemal 5-ne. Aga ega ma liiga palju nendest asjadest tea.
Taavi
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Postitatud: E Mär 16, 2015 8:59 pm
Postitas TiitR
Peaks vist nii olema, et 120kw pandi 4-käigulist automaati ja 122kw ja 127kw juba 5-käigulist. 2005a. peaks juba 122kw olema, 2004a. alguses pakuti minu teada veel mõlemit. Ei prtendeeri hetkel absoluutsele tõele, kuid kui ise kunagi omale LC-d otsisin, siis sai vähe uuritud.
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Postitatud: E Mär 16, 2015 9:14 pm
Postitas Hydroid
Tänan info eest.
Loen hetkel siin seda kogu jama pihustite kohta, mida kardan kõige rohkem. Täna kui käima panin siis nagu pläginat polnud kuulda ja mootor ei tossanud üldsegi mitte. Samas kui pihustid pepus siis nagu aru saan ligikaudu 1500 eur remondiraha tuleb välja käia? Ehk see ongi siis see risk.
Mõtlen, et kui ära ostan, kas poleks mõtekas kohe esimese asjana lasta karteri kaas maha ja õlivõttur kontrollida ja vajadusel ära puhastada,et hiljem mootori mitte kokku jooksutada?
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Postitatud: E Mär 16, 2015 9:15 pm
Postitas Hydroid
Ja kui 4 ja 5 käiku, kas sisi maanteel peaks olema kütusekulu ka erinevust tunda?
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Postitatud: E Mär 16, 2015 9:23 pm
Postitas TiitR
Hydroid kirjutas:Ja kui 4 ja 5 käiku, kas sisi maanteel peaks olema kütusekulu ka erinevust tunda?
Teadjamad räägivad, et kuluvahe on täitsa tuntav, endal 4-käigulisega kogemused puuduvad.
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Postitatud: T Mär 17, 2015 8:41 am
Postitas Hydroid
On veel kellelgi kogemusi jagada ?
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Postitatud: T Mär 17, 2015 8:58 am
Postitas Hydroid
Ja mis aastast autodel see pihustite probleem on kadunud. Kas kõikidel 127kw mootoritel?
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Postitatud: T Mär 17, 2015 9:54 am
Postitas TiitR
Hydroid kirjutas:Ja mis aastast autodel see pihustite probleem on kadunud. Kas kõikidel 127kw mootoritel?
2006a...2007a. länkarid käisid recall korras esindustes pihustite jama uurimas. Käis ka minu oma (2006a. 122 kw), teemaks siis pihustiseibide väsimine, mille tõttu tahmab ära õlivõttur ja mootor võib kokku jooksta. Minu oma läbi recalli edukalt, anomaaliaid ei tuvastatud, vahetati seibid uute vastu ja sõit jätkus. Eks need CR pihustid olegi kapriissemad kui vanakoolikad, just kehva kütuse suhtes.
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Postitatud: T Mär 17, 2015 1:50 pm
Postitas Hydroid
Okei, ehk siis kõik autod nendel aastatle käisid seal ära?
Kas midagi õhkvedrustuse kohta oskab keegi öelda? Saan aru, et see ainult tagumisel sillal?
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Postitatud: T Mär 17, 2015 1:57 pm
Postitas Alari
Hydroid kirjutas:Okei, ehk siis kõik autod nendel aastatle käisid seal ära?
Kas midagi õhkvedrustuse kohta oskab keegi öelda? Saan aru, et see ainult tagumisel sillal?
Õhkvedrustus välistab tõstesarja kasutamise (kui muidugi selle vastu üldse huvi on).
Tehnokontroll pädevas kohas võiks selle pihustiprobleemi üsna lihtsalt diagnoosida, st lase lihtsalt konkreetne auto üle kontrollida kui oled midagi välja valinud.
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Postitatud: T Mär 17, 2015 3:58 pm
Postitas TiitR
Hydroid kirjutas:Okei, ehk siis kõik autod nendel aastatle käisid seal ära?
Kas midagi õhkvedrustuse kohta oskab keegi öelda? Saan aru, et see ainult tagumisel sillal?
Kõik ei käinud, vaid need tuhanded, mida valmistaja tehas pidas vajalikuks tagasi kutsuda.
Minu oma oli ka õhkvedruga. Padjad ja kõrguse reguleering jah vaid tagasillal, esimesed keeratakse vaid jäigemaks/pehmemaks.
Panin Sulle PS-i ka oma auto hingeelu, mis sattus minu kätte garantii lõppedes (100000km.) ja oli minu kasutuses mingi 3,5a.). Vb. aitab lugemine auto ostule/mitte ostule kaasa

Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Postitatud: T Mär 17, 2015 5:50 pm
Postitas Hydroid
Tänan, hakkan kohe lugema.
Kui töökindel see õhkvedrustus tal on? Loodan, et pole selline nagu ML-idel. Kas selline variant on ka võimalik, et need õhkpadjad vahelt ära võtta ning tavalised amordid ja vedrud vahele panna? Või sellel autol puuduvad need vedrude ja amortide kinnituskohad?
Re: 2005 land cruiser 120kw vs 122kw?
Postitatud: T Mär 17, 2015 7:58 pm
Postitas TiitR
Hydroid kirjutas:Tänan, hakkan kohe lugema.
Kui töökindel see õhkvedrustus tal on? Loodan, et pole selline nagu ML-idel. Kas selline variant on ka võimalik, et need õhkpadjad vahelt ära võtta ning tavalised amordid ja vedrud vahele panna? Või sellel autol puuduvad need vedrude ja amortide kinnituskohad?
Olla tehtud tavalisele ringi. Minu omal küll mingeid probleeme polnud. Lasin ka tihti, eriti peale mudas möllamist, alt korralikku pesu, eriti padjakännud mudast/liivast puhtaks. Esiamordid lasin tõsi küll ühekorra vahetada (ühel viskas õli välja). Toona sai neid vaid margiesindusest ja 7500 eeki tk. Räägiti, et saavat ka Venemaa avarustest sama hinnaga paari.
Üldiselt, kui väga pedant pole ja neid erinevaid seadistusi väga näppida soov pole, siis soovitaks lollikindlamat tavavedru.
P.S Õhkvedruga versioon on 99% Executive variant ja sellel ka tehase navi. Et kui huvi töötava ja kaasaegse plaadi vastu, anna märku, jagan kontakti. Korralik ja toimiv Baltikumi sisaldav kaart ja maksis mingi 35.-