1. leht 2-st

2gen pajero tõstmine

Postitatud: P Mär 08, 2015 7:16 pm
Postitas kkaaleste
Tere, küsiks nõu 94 aasta pajero tõstmise kohta.
Niipalju kui lugenud olen siis olen aru saanud, et kere tõste 2 puhul pole vaja hakata midagi ümber ehitama ega muid jubinaid vahetama?
Või saab veel tõsta?

Palju eest torsooni peale keerata annab? Ehk palju tõsta kannatab?

Kas taha originaal vedrule lasta tükid vahele teha või panna patrol Y60 vedrud?
Või soovitab keegi teisi vedrusi mis kohe alla sobiks?


Või soovitab keegi minna üldse mingit teist teedpidi?


Igasugune info on teretulnud.


Ja äkki leidub kellelgi mingisuguseid metallstange jooniseid?

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitatud: P Mär 08, 2015 8:31 pm
Postitas CaveMan
Kõigepealt - mis eesmärgil tõsta vaja on? Kui kliirentsi suurendamise eesmärgil, siis keretõstest pole kasu. Kui vedrud tõstetud ja rehv ikka alla ei mahu, siis vaja keret upitada. Aga kui suurt rehvi alla soov siis panna on?

Natuke juttu siin ka: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=25&t=56212

Torsooni väga palju keerata ei saa. Aga see on lihtne tegevus ja selleks pole vaja midagi osta. Keera peale ja vaata mis juhtub. Vaata ka palju õõtsa piirajatele pärast ruumi jääb. Võid ka piirajad eemaldada aga ma ei tea mis siis juhtuma hakkab.
Y60 vedrud pidavat tõstma 4''. Kuuldatavasti siis vaja ka pikemad amorid panna juba.

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitatud: E Mär 09, 2015 8:05 am
Postitas kkaaleste
285 75 16 lähevad arvatavasti alla.
Eile ühe inimese käest kuulsin,et pani y61 vedrud ja jäi väga hea.. y60-2" ja y61 4". Peab see paika?

Esimestega amorte vahetama ei pidanud, aga y61 omadega jääb juba amordi käik väikseks.


Ja ei olegi mingeid erilisi plaane, lihtsalt tõsta, suurem rehv alla ja nipet näpet veel... Väga suurt rehvi nii või naa ei pidavat kannatama ju. Sellesmõttes natuke õnnetuke see auto. Ei kannata suurt rehvi ja eest tõsta ka paha. Kas eest läheb siis väga jäigaks kui torsooni peale krudida? Osad räägivad, et läheb teised jälle et ei saa midagi aru.

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitatud: E Mär 09, 2015 8:39 pm
Postitas kkaaleste
Kas Y61 vedrud sobivad? Kuulsin kuskilt et sobivad.

Kas Y61 esimesed ja tagumised vedrud ühesugused?

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitatud: E Mär 09, 2015 9:01 pm
Postitas alla
Kas see jääb kalliks http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=6&t ... 88#p344788 ?

Kas sul on 3 või 5 uksega ?
Kui on 3 ukseline siis pane taha 5 ukselise uued vedrud , ees keerad veits torsiooni ja asi ok.

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitatud: E Mär 09, 2015 9:10 pm
Postitas kkaaleste
3 uksega. Mis selle 5 ukselise vedrud paremad on kui näiteks patroli omad?
Enamus kellega suhelnud olen, on pannud kas 60 või 61 vedrud..

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitatud: E Mär 09, 2015 9:45 pm
Postitas alla
Patroli vedrudest ei tea midagi.
Lihtsalt kirjeldasin seda mis tehtud on ja mis toimis.
Kui oled tark patroli vedrudest siis on sul ju kõik vastused olemas .

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitatud: E Mär 09, 2015 10:03 pm
Postitas kkaaleste
Kui ei tea siis ei tea. Ma ei küsiks siin seda sinu ja teiste käest kui teaksin.
Küsisin sinult milleks need 5 kohalise omad paremad on kui neid soovitasid ja nägu näha ei tea sa ka ise midagi.
Tänud!

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitatud: E Mär 09, 2015 10:47 pm
Postitas alla
Kui paned 3 ukselisele 5 ukselise vedrud saadki omale piisava tõste .
5 ukselise vedru on pikem .
Sellise triki tegin siis oma autole ja rõhutan ,et need olid uued vedrud.

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitatud: T Mär 10, 2015 7:36 am
Postitas Maasturid
Lühikese Pajero tagumise osa tõstmiseks on need vedrud hea lahendus.

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitatud: T Mär 10, 2015 9:42 am
Postitas sportlane50
Taha topeltvedrud (üksteise sisse)

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitatud: T Mär 10, 2015 11:53 am
Postitas kkaaleste
Maasturid kirjutas:Lühikese Pajero tagumise osa tõstmiseks on need vedrud hea lahendus.

Palju need juurde annavad? Oskab keegi öelda, miks patroli vedrusi keegi ei soovita? Mis neil viga? Saaks vastuse, unustsks selle môtte peast ära.

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitatud: T Mär 10, 2015 2:00 pm
Postitas rixi
Mida sa jaurad oma Patroli vedrudega! Pane need alla ja siis räägi meile kui kõva sul on :-)

Need sinu 285 75 16 lähevd Pajerole taha alla igast asendist, olenemata sellest mis vedrud sul seal on või mida sa sinna paned ja punkt

Esimeste ratastega saad natuke nuputada sest segama hakkavad: stbika varras (võlusõnaks on negatiivne ofsett), plaststange nurk (millele annad uue kuju ) ja porilapats (mille eemaldad)

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitatud: T Mär 10, 2015 2:59 pm
Postitas CaveMan
rixi kirjutas: Esimeste ratastega saad natuke nuputada sest segama hakkavad: stbika varras (võlusõnaks on negatiivne ofsett)
Äkki see isegi ei hakka segama. Nimetatud rehv on tollimõõdus 33 ja laiusega 11,5. Mul 12,5 käib üheltpoolt ainult natuke vastu kui täesti välja pöörata ja teiselt poolt üldse mitte.

Re: 2gen pajero tõstmine

Postitatud: T Mär 10, 2015 4:31 pm
Postitas kkaaleste
rixi kirjutas:Mida sa jaurad oma Patroli vedrudega! Pane need alla ja siis räägi meile kui kõva sul on :-)

Need sinu 285 75 16 lähevd Pajerole taha alla igast asendist, olenemata sellest mis vedrud sul seal on või mida sa sinna paned ja punkt

Esimeste ratastega saad natuke nuputada sest segama hakkavad: stbika varras (võlusõnaks on negatiivne ofsett), plaststange nurk (millele annad uue kuju ) ja porilapats (mille eemaldad)

Aaga vôibolla meeldib jaurata :D
Seda ju küsisingi, et mis pôhjus, et mitte panna.
Sain vastuse-liiga jäik!
Lihtne, ma ei tea milleks need eelmised postid:D

Ja see, et rehv mahub see selleks.
Plaan teha tôste ja nii ongi.
Patroli vedrud jäävad mängust välja.
Tänud, selle ühe ja konkreetse lause eest!