1. leht 1-st

LC80 erinevate rehvide kasutamine ja fikseerimine teh passis

Postitatud: T Mär 03, 2015 5:10 pm
Postitas Karl Marx 007
[img]
LC80 rehvid.png
LC80 rehvid.png (34.3 KiB) Vaadatud 4130 korda
[/img]

Maine küsimus Toyota LC80 varuosakataloogi info kohta. Näiteks - kas FJ80-l, millel on ette nähtud 265/75 R15 rehv, ei tohiks alla panna 265/70 R16 rehvi, mis on mõeldud FZJ80-le?

Re: LC80 erinevate rehvide kasutamine ja fikseerimine teh pa

Postitatud: T Mär 03, 2015 10:52 pm
Postitas Karl Marx 007
Elik kui mulle tehnoülevaatuses öeldi, et mees sinu autol ei tohi 16-ne rehv all olla, vaid 15-ne, siis:
1) kuidas on see masin siiani tehniliselt korras sõita saanud ja ülevaatuse läbinud?
2) millised kulutused peaks sellega kaasnema (lisaks rehvide ja velge ostule)

No ei mahu pähe see 1. punkt

Re: LC80 erinevate rehvide kasutamine ja fikseerimine teh pa

Postitatud: K Mär 04, 2015 6:30 pm
Postitas margus11
Kui taga ketaspidurid, siis ei pruugi 15 velg alla minna!

Re: LC80 erinevate rehvide kasutamine ja fikseerimine teh pa

Postitatud: K Mär 04, 2015 11:08 pm
Postitas Kalill
Üks natuke lihtsameelne idee... Näiteks kirjuta avaldus ümberehituse kohta, et soovid autol sillad ära vahetada. Siis peaks uue rehvimõõdu ka "uute sildade" järgi saama ju? Lisaks vist mingeid suuremaid materiaalseid kulutusi ei tohiks olla.. Pass tuleb nagunii uus..

Re: LC80 erinevate rehvide kasutamine ja fikseerimine teh pa

Postitatud: K Mär 04, 2015 11:59 pm
Postitas jaanusy
Mis toodi välja põhjuseks, et ei tohi alla panna 16".

Seda ei sa keelata, mitte mingil põhjusel, pead jälgima, et silla koormused oleksid rehi koormus indkesiga kaetud. Tugevama rehvi võid alla panna nõrgemat mis su silla kaal tuleb mitte.

Muid põhjuseid ei tohiks ülevaatusel olla, miks keelatakse mingi mõõt.

Re: LC80 erinevate rehvide kasutamine ja fikseerimine teh pa

Postitatud: R Mär 06, 2015 5:47 am
Postitas Karl Marx 007
jaanusy kirjutas:Mis toodi välja põhjuseks, et ei tohi alla panna 16".

Seda ei sa keelata, mitte mingil põhjusel, pead jälgima, et silla koormused oleksid rehi koormus indkesiga kaetud. Tugevama rehvi võid alla panna nõrgemat mis su silla kaal tuleb mitte.

Muid põhjuseid ei tohiks ülevaatusel olla, miks keelatakse mingi mõõt.
PÕHJUS - sellel automudel ei ole tootja ette näinud selliste (265/75 R16) rehvide kasutamist. Olgugi et koormusindeks on parem (123), kui ette määratud (107).

Ühesõnaga - olgugi et on siiani sõidetud eelmise omaniku alt veeretud 265/75 R16-ga ja ülevaatusel on siiani kõik korras olnud, hakati ARK-ist infot küsides (et lisada alternatiivseid mõõte passi) hzj80L mudeli puhul nõutama teiste rehvide olemasolu.

Re: LC80 erinevate rehvide kasutamine ja fikseerimine teh pa

Postitatud: R Mär 06, 2015 10:14 pm
Postitas tarmo
Kas tal passis rehvimõõdud kirjas? M1(G) kategoorial tavaliselt ei ole (isegi kui tüübikinnitus näitab).

Re: LC80 erinevate rehvide kasutamine ja fikseerimine teh pa

Postitatud: L Mär 07, 2015 9:10 pm
Postitas Karl Marx 007
Kas sellest võibki siis anomaalia olla - masin on nimelt veokina (N1) arvel. Krt, aga see ei saa ju suur vahe olla ülevaatusel.

Re: LC80 erinevate rehvide kasutamine ja fikseerimine teh pa

Postitatud: L Mär 07, 2015 9:35 pm
Postitas TiitR
Karl Marx 007 kirjutas:Kas sellest võibki siis anomaalia olla - masin on nimelt veokina (N1) arvel. Krt, aga see ei saa ju suur vahe olla ülevaatusel.
Ega muud polegi kui, et "veokil" passis rehvimõõdud must-valgel kirjas ja mis viga ülevaatajal neid siis kontrollida.