1. leht 1-st

Patrol 160 sidur

Postitatud: N Veebr 19, 2015 11:53 pm
Postitas Stenuke10
Tere, on tekkinud selline mure siduriga....
Sõitsin metsas ringi kuna teepeal vedeles risti palk, vajutades sidurit et panna madalam käik et väikselt palgist üle minna enam siduripedaal üles ei tulnud, vaadates siis põhjaalla selgus et siduri töösilindrist on üli väljas, esimese korraga arvasin et töösilinder löbi sai soetatud see kui asjatult, pannes uus peale ja sidurit vajutades jälle õli väljas, pidasin siis nõu et mis viga, arvasime et survelaager või midagi nässus, võtsin siis mootori maha ja nägin et siduri käpaküljest tulnud lahti survelaager, ostsin siis uue laagri ja vahetasin ära ja kokku pannes selgus et ikka siduri töösilinder läheb põhja, nüüdseks oli juba juhe koos et mis viga võib olla et ei lahuta, keegi targem ütles et võib olla sidurikorv läbi , vana maha keerates käis plõks ja pinge vabanes sidurikorvi lamellidelt arvasime et siis korv läbi, sai nüüd soetatud uus korv ja mootor jällegi peale pandud ja seis ikka sama siduri käpp liigub edasi tagasi vabalt käega, pannes siduritöösilinder külge ja ikka ei midagi, enam ei oska midagi teha, ehk keegi oskab aidata juhe nii koos!!!!! Lihtsalt ei mõista milles asi et sidur ei lahuta!!!! omaarust pole nagu midagi valesti pannud kokku kuid ikkagi ei midagi. Ehk oskab keegi head nõu anda mida vaadata vms. siduri käpp on ilusti munakas jne, kastil ja mootoril pole ka vahet sees kõik ilusti poltidega koos aga mida pole on siduri lahutavus. lihtsalt midagi ei oska enam teha, selline tunne et mingi jupp vahelt puuuda, siduri käppa käik nii meeletu ja veel käsitsi!!!! Ettetänades sten ehk on mu jutust aru saada!!! Mure suur!!!

Re: Patrol 160 sidur

Postitatud: R Veebr 20, 2015 12:06 am
Postitas Praks1
Kui sa laagrit vahetasid, kas koos jalaga.
Neid on 2 pikkust td ja tavaline diisel, tavalisel oli vist pikk ja td lühike.

Re: Patrol 160 sidur

Postitatud: R Veebr 20, 2015 7:00 am
Postitas isakene
Sa ilmselt said jah kusagilt TD jala.

See, et töösilindrist õli välja viskab, võib vahel ka täitsa lambist juhtuda, mõnikord lihtsalt poob töösilindri kolvi kinni või ei lase peasilindrisse õli tagasi. On paar juhust ka olnud, kus on aidanud siduri töösilindri tõukurvarda pikendamine, aga see vaid siis kui lahutamine kehva või kipub töösilindri kolbi välja lükkama.

Re: Patrol 160 sidur

Postitatud: R Veebr 20, 2015 7:47 am
Postitas Stenuke10
Praks1 kirjutas:Kui sa laagrit vahetasid, kas koos jalaga.
Neid on 2 pikkust td ja tavaline diisel, tavalisel oli vist pikk ja td lühike.


Selles see asi ongi et ei vahetanud peale korvi ketta ja survelaagri midagi

Re: Patrol 160 sidur

Postitatud: R Veebr 20, 2015 7:50 am
Postitas Stenuke10
no terve siduri käik on nagu puudu, see siduri käpp käib edasi tagasi vabalt käega lükates, kui mis kasu siis töösilindrist kui käega vabalt liigutad, ja pikendada ei saa töösilindri varrast, kuna käpp liigub vabalt käsitsi lõppu

Re: Patrol 160 sidur

Postitatud: R Veebr 20, 2015 9:29 am
Postitas Stenuke10
No aga ehk keegi oskab siis öelda kui suur on vahe td ja tavalise survelaagri muhvi (jala) vahe et ehk keegi kunagi eelnevalt midagi teinud seal.

Re: Patrol 160 sidur

Postitatud: R Veebr 20, 2015 4:53 pm
Postitas isakene
Oskaks, aga pean enne koju jõudma, peast ei tea. 27.02 alates saan tarkust jagada. :)

Re: Patrol 160 sidur

Postitatud: R Veebr 20, 2015 6:37 pm
Postitas Praks1
Silmajärgi vanast ajast meeles, et umbes 30mm äkki.
Ühel on laager vastu käppa suht, teisel umbes 30-40 mm eemal.

Re: Patrol 160 sidur

Postitatud: R Veebr 20, 2015 10:08 pm
Postitas Stenuke10
Nii sai siis käpa munakale kaks seibi vahele ja töösilindri pulka pikemaks tehtud ja nüüd peaks ilusti toimima!!! Tänud nõuannete!!! Aega läks aga asja sai!!!