1. leht 4-st

Navigatsioon 2007

Postitatud: T Jaan 16, 2007 4:02 pm
Postitas Palukotkas
Ka käesoleval aastal korraldab Lennubaasi Ohvitseride Kogu juba 3-dat korda tratitsiooiliseks saanud maasturite võistluse omanimelisele rändkarikale. Võistluste kuupäev on 03.03.2007. Mis saab täpselt toimuma ja kuidas, siis sellest juba täpsemalt veebruari keskel? Kindel on see, et ka majutus (kuni 2-le võistlejale igast võistkonnast) on tagatud.



Lennubaasi Ohvitseride Kogu rändkarika maasturite orienteerumisvõistluse “Navigatsioon 2007” ametlik info

Võistluse korraldab Lennubaasi Ohvitseride Kogu.

Võistluste kirjeldus:
Võistlus on neljaetapiline maasturite kestvusvõistlus ,mis koosneb järjestikku sõidetavatest 4-st etapist, umbes 30 min. GPS odomeetri järgi orienteerumisest, jäärajal sõidust, paberkaardi järgi orienteerumisest (kross) ja 6 h + 30 min. orienteerumisest. Orienteerumisrada saab olema ilma vintsita läbitav e. vintsi tohib kasutada ainult teise võistkonna abistamiseks. Kõigi etapide eest saab kohapunkte vastavalt “Kohapunktide tabelile” Etapide osakaal on järgmine: orienteerumine odomeetri järgi –max. 30 %., jäärajal sõit – max 30%, paberkaardi järgi orienteerumine – max 30%. ja orienteerumine – max 100%. Lõpptulemuse selgitab kõigi etapide kohapunktide summeerimine.Võrdse punktide summa korral omavad suuremat osakaalu orienteerumise etapil saadud kohapunktid. Kui I jaII etapil saab mitu võistkonda ühesuguse tulemuse, kõrgema koha saab eespool startinud võistkond.
Võisteldakse ainult ühes võistlusklassis.
Pärast võistlust toimub autasustamine Kallaste turismitalus, Padise vallas. See asub orienteerumisetapi (4) finishi kohas. Seal tagame ka majutuse 30-le inimesele (voodikohad) ja 12-18 inimesele teie oma magamiskotiga majutuse. Pärast orienteerumisetapi lõpetamist on kõigile võistlejatele osalustasu sees nii majutus, õhtusöök, saun ja sauna õlled. Igaks juhuks soovitan sauna jaoks võtta kaasa käterätid. Kohapeal on küll olemas, aga meie veel ei tea, kas kõigile jätkub.
Kaasas peab olema kompass, mida võib vaja minna 3-dal ja 4-dal etapil.

NB! Maksimaalne võistkondade arv on 40. Juhul, kui võistlejaid eelregistreerimisel on registreerunud rohkem, siis võistlema pääsevad ainult 40 esimesena registreerunud võistkonda. Sellisel juhul võistlema mitte pääsenud võistkondadele makstakse raha tagasi hiljemalt 09.03.2007 ja sellest informeeritakse 01.03.2007 (neid, kes ei osale).


1.ÜLDISED REEGLID
1.1. Võistluse ametlik nimi on “Navigatsioon 2007”
1.2 Võistluse korraldajad on MTÜ Lennubaasi Ohvitseride Kogu.

1.3. Võistluse infokandja asub internetis aadressil www.4x4.ee.
1.4. Võistluste ametnikud:
Zürii (kohtunike koleegium) – Aleksandr Kivikin, Priit Ahven, Priit Kommel ja Arvo Palumäe.
Peakorraldaja – Sven Liister 52 00901
Rajameister – Priit Ahven 56 492003, Arvo Palumäe 5174515 ja Aleksandr Kivikin 5218475
Peakohtunik –Mihkel Haug 53310533
Tehniline ülevaatus – Priit Kommel 56 161754 ja Aleksandr Kivikin 5218475

2. KOHT
2.1 Ämari, Vasalemma vald, Harjumaa, Eesti . N:59.15.35,20; E:24.13.40,10
2.2. Võistluste lõpetamine: Kallaste turismitalu, Padise vald, Harjumaa
3. AJAKAVA
.Võistluste juhendi saate kätte kohapeal.

Eelregistreerimine ja osalustasude tasumine 19.02.07 – 27.02.07.kl 24.00

03.03.2007.
kl. 08.00 – 09.15. võistlejate mandaat, registreerimine ja tehniline kontroll.
kl. 09.30 - võistlejate koosolek
kl. 09.50.- 12.30 odomeetri järgi orienteerumine;
kl. 10.25- 13.05 libedal rajal kross.
kl. 10.40 – 14.10. paberkaardi järgi orienteerumine;
kl. 12.00 – 21.00 orienteerumine;
kl.21.30 suletakse orienteerumisetapi finish.
kl. 22.30 avaldatakse esialgsed tulemused orienteerumise etapi finishi kohas
kl. 23.00 autasustamine ja võistluse lõpetamine”

4. OSAVÕTUTINGIMUSED
4.1 Võistlejatel peab olema kehtiv juhiluba ja kehtiv tervisekindlustus (haigekassa).
4.2 Osavõtjad peavad oma tegevuses lähtuma Eesti Vabariigis kehtivatest seadustest ja normidest.
4.3 Kõik võistlejad viibivad võistlustrassil omal vastutusel.
4.4 Võistluste korraldaja ei vastuta meeskonna poolt ei neile endale, ega kolmandatele isikutele tekitatud materjaalsete või moraalsete kahjude eest.
4.5 Osavõtjad on kohustatud paigaldama võistlusautodele korraldaja poolt antud reklaamid. Nendest keelduv võistleja kohustub tasuma korraldajale leppetrahvi kahe maksimum osalustasu ulatuses.
4.6 Kõigil võistlusautodel peavad olema mõlemal küljel võistlusnumbrid.
4.7.1 Osavõtjad, kelle võistlusmasinatel on olemas võistlusnubrid, võivad võistelda olemasolevate võistlusnumbrite all, märkides selle registreerimislehele.
4.7.2 Osavõtjad, kelle võistlusmasinatel puuduvad võistlusnumbrid, peavad värvima kaugelenähtava värviga või kleepima selgelt loetavalt teibist masina külgedele ajutised võistlusnumbrid, mis öeldakse registreerumisel. Osavõtjad peavad ise jälgima,et nende autol oleksid võistlusnumbrid (teibi saab korraldajate poolt ja teibitakse tehnilise ülevaatuse ajal).

5. VÕISTLUSAUTOD JA MEESKONNA KOOSSEIS.
5.1. Üldnõuded – Auto üldkaal:500kg-3500kg
Auto peab olema nelja ratta veoga
Auto rataste koguarv neli.
Auto ees ja taga peavad olema pukseerimiskinnitused (aasad või taga konks). Pukseerimiskinnitused peavad vastu pidama auto täismassile tõstmisel ühest kinnitusest. Pukseerimiskinnitused peavad olema tähistatud ereda värviga(punane,kollane oranz). Võivad olla ka teibitud vastava värviga. Kaasas peab olema pukseerimisköis või –tross vähemalt 10 m, mis võimaldab autot vedada või tõsta. Auto istmed peavad olema tugevasti kinnitatud. Kütusepaakide korgid peavad olema vedelikukindlad. Rehvid: pneumaatilised.
Autos ei tohi võistluse ajal olla lahtist varustust.
Transmissiooni liikuvad osad peavad olema väljaspool kabiini. Kuumi vedelikke sisaldavad torud, paagid ja muud seadmed peavad olema kaitstud. Kütusepaagid peavad olema sõitjateruumist eraldatud tulekindla vaheseinaga.
Rehvid: Liikluseeskirjades lubatud talverehvid

5.1.2 Ohutus

Tulekustuti: 1 X 2kg survenäituriga pulberkustuti. Tulekustuti peavab olema tugevalt kinnitatud.
3-punkti kinnitusega turvavööd kõigile autosviibijatele, soovitavalt 4-punkti kinnitusega turvavööd.
5.2 Meeskonnaliikmete max. arvu määrab turvavöödega istekohtade arv . Meeskonnaliikmed peavad olema vähemalt 16 aastat vanad.
5.3. Maksimaalne inimeste üldarv autos ei tohi olla suurem, kui on märgitud tehnilises passis.
5.4. Kõik istmed peavad olema varustatud turvavöödega
5.5. Kõigil masinatel peavad kogu võistluse ajal põlema sõidutuled ja gabariidituled. Masinad peavad olema kaugelt nähtavad. Soovitav on lisatulede olemasolu. Lisatuled peavad vastama liikluseeskirjades sätestatule.

6. REGISTREEERUMINE JA OSALUSTASUD
Registreerimine :

6.1. Eelregistreerimine toimub interneti teel alates 13.märts.2006a. e-mailile, arvo.palumae@mail.ee, või faksil 717 3367 (info 51 74 515)
6.2. Kui soovite majutust, siis registreerimislehele märkida ära ka sõna majutus ja inimeste arv (max. 3 inimest). Vaata lisa 1.
6.3. Eelregistreerimise korral on osalustasu 900.-eek, mis tuleb tasuda ülekande korras Lennubaasi Ohvitseride Kogu arveldusarvele 221020240412, Hansapank. Ülekandele palume märkida selgituseks “Navigatsioon 2007”, meeskonna nimi ja võistlusnumber (kui puudub, siis auto riiklik registreerimistunnus). Eelregistreerimine lõppeb 27. veebruaril 2007 a. kl 24.00.
6.4. Eelregistreerimine läheb arvesse ainult siis, kui teil on tasutud ka osalustasu.
6.5. Kaitseväelastel ja kaitseliitlastel on osalustasu 700 kr. Sellisel juhul peab võistkonnas olema vähemalt üks kaitseväelane. Kaitseväelastel peab olema kaasas kaitseväelase tunnistus.
6.6. Juhul, kui teie, pärast osalustasu maksmist ei saa osaleda võistlusel või auto tehnilise seisukorra tõttu teid ei lubata osaleda, siis osalustasu ei tagastata.
6.7. Registreerida on võimalik ka kohapeal 03.märts 2006 alates kl. 08.00 kuni kl.9.00-ni. Sellisel juhul osalustasu on 1200.-eek.
Registreerunud võistkonnad saavad võistlusbülletänid kohapeal
Auhinnad:Karikad ning au ja kuulsus.

7. VÕISTLUSE KÄIK JA VÕISTLUSTE AJAL KEHTIVAD REEGLID

7.1. I etap
I etap on orienteerumine odomeetri järgi ja sellele esimese auto start toimub kl.09.50. Pärast tehnilist ülevaatust saate mandaadist kätte võistluskaardi. Võistluskaardile on märgitud teie kohustuslik I etapi stardiaeg. 1 min. enne starti saate stardist kätte selle etapi legendi. Legendis on kirjas, kui palju aega te peate kulutama etapi läbimiseks. Rajale lastakse iga 5 min. tagand. A) kui hilinete starti kuni 4 min, siis saate 5 karistuspunkti. B) kui hilinete rohkem, siis teie stardite selle etapi viimase võistlejana. Mõlemal juhul läheb kirja teie reaalne stardiaeg ja 5 miinuspunkti. Kui üldse sellel etapil ei stardi, siis saate 30 miinuspunkti. Rajale on pandud kontrollpunktid. Peate legendis vastavas kohas märkima antud numbrid. Iga märkimata kontrollpunkti number annab 5 miinuspunkti. Iga teie täis minut, kui teie finisheerite varem või hiljem legendis märgitud ajast, annab teile 1 miinuspunkti. Kui ületate legendis fikseeritud max. aja rohkem, kui 5 min., siis saate kirja 0 punkti. Etapi katkestamise korral saate kirja samuti 0 punkti. Etapi ajaliselt täpsem läbija on vastavalt ka kõrgemal kohal. Esimene koht annab 30 punkti jne. Sama palju punkte võib saada mitu võistkonda.

7.2. II etap
Libedal rajal kross
Stardi koht on I etapi finishi koht.
Läbitakse aja peale vastaval rajal 2 ringi. (Ringide arv täpsustatakse võistlejate koosolekul.) Iga raja tähistuse mahaajamine lisab trassi läbimisajale 3 sek. Kui võistleja sõidab (libiseb) valelt poolt raja tähistusest mööda, siis ta peab tagurdama kohta, kus ta vea tegi ja läbima trassi edasi õieti.

Mida kiiremini läbid, seda parem koht.

Antud etapil esimene koht saab 30 kohapunkti. 30 punkti jagatakse starti tulnud ja trassi läbinud võistkondade vahel. Vastavalt sellele saadakse kätte kohapunktid.
Kui mõni võistkond ei ilmu starti, siis ta saab selle etapi eest miinus 30 punkti. Katkestamise korral saab võistkond sellel etapil 0 punkti.
Pärast selle etapi läbimist suunab kohtunik võistkonna järgmise etapi starti. Teil on aega järgmisse starti jõudmiseks maksimaalselt 2 min.

7.3. III etap
Orienteerumine paberkaardiga 30 + 10min.
7.3.1. Teie saate kätte 5 min. enne oma starti startikohtunikult legendi ja paberkaardi, kuhu on märgitud kontrollpunktide asukohad ja kohustuslik liikumise suund.
7.3.2. Juhul, kui te hilinete starti, siis teie stardiaega arvestatakse vastavalt võistlejakaardil märgitud ajale
7.3.3. Teie peate pildistama kontrollpunkte nagu on nõutud p. 7.4.9. Antud etapil on lubatud kontrollpunkte võtta ka jalgsi. Sellisel juhul on kontrollpunkti väärtus ainult 1p. Jalgsi võtmisel peavad olema selgelt nähtavad: kontrollpunkti nr., üks võistleja ja tema käsi, mis puudutab kontrollpunkti numbrit.
7.3.4. Iga hilinenud 2 minuti esimese sekundi puhul võetakse teie poolt kogutud punktisummast maha – 1 punkt.
7.3.5. Kui hilinete finishisse rohkem, kui 10 min, siis selle etapi eest saate kirja 0 punkti.
7.3.6. Kui teie ei stardi sellele etapile, siis saate kirja -30 punkti.

Pärast selle etapi läbimist, fikseerib III etapi finishikohtunik teie võistluskaardis IV etapi stardiaja. Pärast seda lähete mandaati, kust saate IV etapi legendi.
Teile jääb puhkeaega järgmise etapi jaoks 50 min.

7.4. IV etap on orienteerumine
7.4.1. Peate olema orienteerumise stardikohas 5 min. enne stardiaega, mis on märgitud teie võistluskaardis. Annate võistluskaardi stardikohtuniku kätte. Kohtunik märgib oma protokollis võistluskaardis fikseeritud stardiaja, võistkonna nime, võistlusnumbri ja isikute arvu, kes on teie autos. Vastavalt võistluskaardil märgitud ajal annab kohtunik teile stardi. Kui hilinete starti, siis sellest ei ole midagi. Kohtunik fikseerib oma protokollis teie võistluskaardil märgitud aja ja annab stardi. Ainult teie orienteerumise aeg hakkab jooksma teie võistluskaardis märgitud ajast.
7.4.2. Orienteeruvalt selle etapi läbimiseks on arvestatud 6 h + 30 min. 6 h aja ületades iga järgneva 5 min esimene sekund annab minus 1 punkti, mis võetakse orienteerumise etapi punktidest maha (N:06.00.01 = -1 p, 06.05.01=-2p jne.). Kui teie finisheerimise aeg ületab lubatust rohkem, kui 30 min., siis saate sellelt etapilt kirja 0 punkti. Punktide väärtused on näidatud selle etapi legendis. Iga võtmata punkt annab teile 0 punkti.Jalgsi võetud punktid ei lähe arvesse.
7.4.3. Etapi vältel peate orienteeruma huvitaval lumisel, kuid mitte raskel maastikul koos kontrollpunktide otsimisega ja leitud punktide pildistamisega. Võistkonnad peavad ise jälgima, et nende võistluskaartidel oleks märgitud kõik vajalikud ajad ja kohtunike allkirjad. Kaotatud/hävinud võistluskaardi korral või puuduva allkirjaga tulemust kirja ei saa.
7.4.4. Selle etapi sees on 2-3 seotud punkti. Igas punktis täiendava lisaülesande eduka lahendamise korral on teil võimalik saada 5 punkti. Ülesanded on kirjeldatud juba täpsemalt selle etapi legendis.
7.4.5. Orienteeriumisetapil tuleb autoga läbida võimalikult palju kontrollpunkte (lume tõttu võib maastik muutuda raskeks) vabas järjekorras. Punktide asukohad on antud võistlejatele pärast III etapi saadud legendil.
Punktide läbimise järjekord on vaba, parima tulemuse saavutab meeskond kes saavutab suurima kontrollfotodega fikseeritud punktidede summa lühima ajaga. Arvestatakse kogutud punkte, võrdse tulemuse korral ka aega. Kõikides võistlusklassides arvestatakse ainult võistlusautoga läbitud punkte.
7.4.6. Legendi tuleb võistlejal kanda iga läbitud punkti järele selle läbimise kellaaeg. Finishis tuleb legend koos digitaalfotode ja võistluskaardiga anda finishikohtunikele. Iga võistleja peab jälgima, et tema võistluskaardile kantakse finishikellale vastav finishiaeg. 7.4.7. Hilisemaid pretensioone ei arvestata. Legend, võistluskaart ja digitaalfotod on tulemuste arvestamise aluseks. Kui mõni neist elementidest puudub või on vigane , võib korraldaja tulemust mitte arvestada. Sellisel juhul otsus protestimisele ei kuulu.
Sõit orienteerumisrajal:
7.4.8. Lennubaasi territooriumil on lubatud maksimumkiirus kõigil võistlejatel orienteerumisetapil 50 km/h, reegli rikkumine=disklaff . Väljaspool lennubaasi territooriumi on lubatud maksimaalkiirus 70 km/h. Punktides kehtib sinna jõudmise järjekord. Kõigi võistlusklasside masinatel peavad orienteerumisrajal kogu võistluse ajal põlema sõidutuled ja gabariidituled. Masinad peavad olema kaugelt nähtavad. Lisatulede ja kaugtulede kasutamisel tuleb jälgida viisakus- ja ohutusnõudeid, lülitades valgustuse umber lähituledele piisavalt aegsasti kaasvõistlejaid kohates, et neid mitte pimestada. Eelnimetatud reeglite rikkumiste eest võidakse määrata kuni minus 4 punkti/korra eest Karistuse otsustab võistluste zürii.
Vintsi võib kasutada ainult teise võistkonna abistamiseks
Punkti läbimimine fikseeritakse ainult kontrollfotoga.
NB! Mõningad nõuded võivad muutuda, aga see on täpsemalt sätestatud etappide bülletänides.

7.4.9. Kontrollfotod, dubleeritud fotod ja nende tegemiseks kasutatav tehnika:
Kontrollfotod tehakse võistlevale meeskonnale kuuluva digitaalfotoaparaadiga mälukaardile .jpg formaadis,resolutsiooniga vähemalt 1024X768 pikselit .
Võistlustel kasutatav(-ad) digitaalfotoaparaat(-id) peab/peavad võimaldama pildistamist erinevates ilmastikutingimustes ja tagama kõikide nõutavate kontrollfoto elementide selge nähtavuse kaadris igasuguste ilmastikutingimuste puhul. Digitaalfotoaparaadi kell ja kuupäev peavad olema õiged reaalajas.
Kohtunikele tuleb tuua mälukaart modifitseerimata piltidega st pilte ei tohi enne kohtunikele esitamist laadida arvutisse või muul moel modifitseerida , vastava kahtluse korral antud fotot(-sid) ei arvestata.
Soovitatav on kohustuslike kontrollfotode dubleerimine digitaalkaameraga.

Dubleerimisel on soovitav foto teha algsest fotost erineva nurga all või asukohta muutes.
Kohustuslik fotomaterjal antakse koos dubleeriva materjaliga kohtunikele üle vahetult pärast finisheerimist. Hiljem esitatud fotomaterjal arvesse ei lähe.
Fotode sisu. Arvesse mineval kontrollfotol või duubelfotol peab näha olema ühes ja samas kaadris:
• Kontrollpunkti tähistav tahvel nii,et seal on selgelt loetav kontrollpunkti number .
• Võistlusauto millel on selgelt ja äratuntavalt loetav võistlusnumber või registreerimisnumber .
• Üks meeskonnaliige, kes puudutab ühe käega kontrollpunkti tähistavat tahvlit seda varjamata ja teise käega võistlusautot või selle külge statsionaarselt kinnitatud varustust. Võistlusauto uksed võivad olla avatud. Arvesse ei lähe varustus, mis ulatub võistlusautost või võistlusvahendist kaugemale, kui 1m (vintsitrossid,köied,antennid jne). Tingimata peab äratuntavalt näha olema võistkonnaliige, samuti peab näha olema käsi mis puudutab punkti ja käsi mis puudutab autot .
Legendis võivad mõne punkti puhul olla lubatud erandid.
Kontrollfoto dubleerimisel jäädvustatud kaadritel kehtivad samad nõuded.
Keelatud on kasutada kõrvalist abi võistlustrassi läbimisel ja võistlusauto liikumisel võistluste käigus (abi võivad osutada ainult kaasvõistlejad, samuti on lubatud kasutada remonditöökodade teenuseid välja arvatud pukseerimine ja teisaldamine).
Korduva rikkumise eest võib kohtunik eemaldada võistleja rajalt.
Kohtunike otsus on lõplik ja ei kuulu protestimisele.

8. TULEMUSTE ARVESTAMINE
8.1 Võistluse paremusjärjestus selgitatakse punktide ja aegade võrdluse teel. Parim on meeskond, kes on kogunud suurima punktide summa. Võrdsete punktide puhul saavutab parema koha võistkond, kes on läbinud IV etapi raja kiiremini.

9. PROTESTID
9.1 Proteste võib esitada hiljemalt 30 min peale viimase võistleja finiseerumist kirjalikus vormis võistluste peakohtunikule. Protestitasu on 1000.-ja tasutakse protesti esitamisel. Protestitasu tagastatakse täielikult ainult juhul, kui protest lahendatakse protestija kasuks.

10.TEATED JA MUU
10.1 Ametlikud teadaanded avaldatakse võistluse ametlikul infokandjal www.4x4.ee või võistluspaigas .
10.2 Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi võistluse toimumise ajakavas ja võistluse käigus.
10.3 Korraldajal on õigus eemaldada võistluselt koos tulemuste tühistamisega käesolevat juhendit mittetäitvad, samuti ebakained, ebasportlikult ja ebaviisakalt käituvad võistlejad.
10.4 Kõik antud juhendiga mittemääratletud faktid ja probleemid lahendab Zhürii.

11.AUHINNAD JA AUTASUSTAMINE

Võitja meeskond saab Lennubaasi Ohvitseride Kogu rändkarika.
11.1. Autasustatakse ainult 1-3-da kohani (karikad).
11.2 Võistluste lõpetamine ja võitjate autasustamine 03.03.06. Kallaste turismitalus kl.23.00.
11.3 Juhul, kui tulevad sponsored taha, siis võistkondade vahel loositakse välja ka auhinnad. Auhindade loosimisel peavad olema kohal võistkondade esindajad, sest vastasel juhul auhind läheb ümberloosimisele.


12. Muu vajalik teave
12.1. Kogu võistluste vältel on tagatud esmaabi ja vajadusel ka kiirabi: helista tel.53310533 või 5174515
12.2. Pärast kl.12.00 saate nn. Puksiiriabi kätte tel.5218475 või tel.56492003
12.3. Vajadusel saate kasutada sooja garaazi ja tõstukit: tel.5218475
12.4. Alates kl 08.00 saate stardipaigas osta uskumatult odava hinna eest sooja toitu ja jooke.


Meeldivat võistlust!

Lennubaasi Ohvitseride Kogu



















Lisa 1
REGISTREERIMISLEHT. Navigatsioon 2006


Võistlusnumber .................. Stardi järjekorra number ................

Võistkonna nimi ...................................................................................

Auto mark ....................................................................................

Auto reg. nr. ...................

Pealiku nimi .............................................................. tel. .......................
Kaassõitja nimi .............................................................. tel. ........................
Kaassõitja nimi .............................................................. tel. ........................
Kaassõitja nimi .............................................................. tel. ........................
Kaassõitja nimi .............................................................. tel. ........................

Vajan majutust ……………….. inimest (max.arv on 3)
Allakirjutanud tunnustavad ja kohustuvad täitma korraldajate kõiki korraldusi ja nõudmisi ning võistluste reglementi. Kõik võistlejad, s.h. kaassõitjad, võtavad enda kanda kõik riskid ja kogu vastutuse, mis tulenevad nende osalemisest võistlusel.

Pealiku allkiri .........................................................
Kaassõitja allkiri .........................................................
Kaassõitja allkiri .........................................................
Kaassõitja allkiri .........................................................
Kaassõitja allkiri ...........................................................


Tehniline ülevaatus:


Dokumendid : vastab nõuetele ei vasta nõuetele

Varustus : vastab nõuetele ei vasta nõuetele

Auto seisukord : vastab nõuetele ei vasta nõuetele

Otsus : Lubatud võistlema Ei ole lubatud võistlema

Kommentaar........................................................................................................................

Ülevaatuse teostaja allkiri ..............................................................

Postitatud: T Jaan 16, 2007 5:45 pm
Postitas Veiko
Mulle kohe tekkis stiimul :D :D :D
Veiko

Postitatud: K Jaan 17, 2007 9:37 am
Postitas HKA
Veiko kirjutas:Mulle kohe tekkis stiimul :D :D :D
Veiko
Kas sa Veiko hakkad nüüd oma tiimi kokku panema või?

Postitatud: K Jaan 17, 2007 11:56 am
Postitas Veiko
Mulle selle sõidu formaat ja korraldus meeldisid.Proovima võib ju minna.
Veiko

Postitatud: N Veebr 08, 2007 4:17 pm
Postitas hulkur
Nüüd juhend .pdf kujul ja reg vorm .doc kujul saadaval ka http://eal.4x4.ee

Postitatud: K Veebr 14, 2007 10:54 am
Postitas Veiko
Kas võistlusnumbrid on standartsetes mõõtudes?
Veiko

Re: Navigatsioon 2007

Postitatud: N Veebr 15, 2007 8:45 pm
Postitas boob
Palukotkas kirjutas:Ka käesoleval aastal korraldab Lennubaasi Ohvitseride Kogu juba 3-dat korda tratitsiooiliseks saanud maasturite võistluse omanimelisele rändkarikale. Võistluste kuupäev on 03.03.2007. Mis saab täpselt toimuma ja kuidas, siis sellest juba täpsemalt veebruari keskel? Kindel on see, et ka majutus (kuni 2-le võistlejale igast võistkonnast) on tagatud.

....
Eelregistreerimine ja osalustasude tasumine 19.02.07 – 27.02.07.kl 24.00

18.03.06.

kl. 08.00 – 09.15. võistlejate mandaat, registreerimine ja tehniline kontroll.... ...
6.7. Registreerida on võimalik ka kohapeal 03.märts 2006 alates kl. 08.00 kuni kl.9.00-ni. Sellisel juhul osalustasu on 1200.-eek.
Registreerunud võistkonnad saavad võistlusbülletänid kohapeal
Auhinnad:Karikad ning au ja kuulsus.
Kumb on siis toimumise kuupäev?

Re: Navigatsioon 2007

Postitatud: N Veebr 15, 2007 10:08 pm
Postitas hulkur
boob kirjutas:Kumb on siis toimumise kuupäev?
03.03.2007

Re: Navigatsioon 2007

Postitatud: R Veebr 16, 2007 7:53 am
Postitas boob
Palukotkas kirjutas: 6. REGISTREEERUMINE JA OSALUSTASUD
Registreerimine :

6.1. Eelregistreerimine toimub interneti teel alates 13.märts.2006a. e-mailile, arvo.palumae@mail.ee, või faksil 717 3367 (info 51 74 515)
Peaks olema 13. veebruar 2006?

Re: Navigatsioon 2007

Postitatud: R Veebr 16, 2007 9:12 am
Postitas urmas
boob kirjutas:
Palukotkas kirjutas: 6. REGISTREEERUMINE JA OSALUSTASUD
Registreerimine :

6.1. Eelregistreerimine toimub interneti teel alates 13.märts.2006a. e-mailile, arvo.palumae@mail.ee, või faksil 717 3367 (info 51 74 515)
Peaks olema 13. veebruar 2006?
Auto nr.99 eelregistreeritud-tasutud-osaleb. Nii et, juba saab!
Kutsed jagatakse 40-le meeskonnale! Kiirustage, härrased!
:engage

Postitatud: E Veebr 26, 2007 11:17 pm
Postitas Landy
Kas on mingit infot, palju meeskondi praeguse seisuga registreerunud on?
Meie meeskond kahjuks ei osale, üksi kolmest 4x4 masinast pole maastikusuuteline ega tehniliselt korras. :cry:

Postitatud: T Veebr 27, 2007 12:50 am
Postitas Una
Uurisin täna ja kui õieti mäletan siis korraldaja ütles, et umbes 15 autot on reganud. Meil plaanis ka kahe autoga metsa minna.

Postitatud: N Mär 01, 2007 9:51 am
Postitas Stupiduser
Kas pealtvaatajaid uudistama kah lubatakse?

Postitatud: N Mär 01, 2007 10:06 am
Postitas Veiko
Eelmine aasta küll lubati.
Veiko

Postitatud: N Mär 01, 2007 11:03 am
Postitas Stupiduser
Sain vahepeal telefonitsi vastuse (jaatava).