1. leht 1-st

y60 käivitus

Postitatud: N Veebr 05, 2015 7:37 pm
Postitas passatimees
Tere
Mure siis selline et külma mootoriga käivitades hakkab mootor lonkama ja peab mängima pedaaliga ja nats tuuritama et hakkaks normaalselt nurruma.Käima läheb muidu pea poolest pöördest.Vahet pole kas on pluss 10 või miinus 15 õues

Re: y60 käivitus

Postitatud: N Veebr 05, 2015 7:50 pm
Postitas helar
Peale tule kustumist loe rahulikult kolmeni ja käivita. Samas hoia varba otsaga hästi kergelt gaasiperdaali ( nii kergelt ,et peale käivitust jääksid pöörded ühtlaselt 800) Ja ära üritagi mootorit kohe pöördesse ajada vaid hoia seda tühikäigupööret.
Praegu on külm. Homme kirjuta kuidas oli.

Re: y60 käivitus

Postitatud: N Veebr 05, 2015 8:28 pm
Postitas passatimees
Olen proovinud üht ja teistmoodi.Olen täheldanud et peale küünalde märgutule kustumist mingi 4-5 sec. hiljuem on kapote alt kuulda mingit relee krõpsu.Samuti küttekulu on suur ja ajab tahma

Re: y60 käivitus

Postitatud: N Veebr 05, 2015 9:04 pm
Postitas helar
See klõps on normaalne. Peale seda ära enam käivita. Siis enam küünaldele voolu ei anta.
Tegelikult võiksin sel teemal rahulikult peenes kirjas A4 kribada, aga laisk olen.

1. Voolu tahab loom.
Kui sul ühe akuga pill, siis peab aku väga hea olema.

2. Keera kõik küünlad maha ja vaata mida nad laua peal teevad kui voolu järgi lased. Jäta meelde ,et küünal on 6 V kui seda teed. 12 voldiga peab ca 2 sekiga punane olema.
4,5,6 silindri küünal on teistsugune. Kui vaja saan miski pildi tekitada kuidas sinna vool järgi lasta.

See , et ta sul tahmab ja kütust palju võtab, võib olla üsna otseselt probleemiga seotud. Ja ilmselt ongi.
Seega -pihustid ka stendi.
Ja ,et keegi õhufiltrisse pesa pole teinud.

jne.

Re: y60 käivitus

Postitatud: N Veebr 05, 2015 9:22 pm
Postitas helar
Niipalju veel: küünalde kontroller arvestab ja kalkuleerib vajaliku küünalde töö kestuse (lisaks temperatuurile) ka auto pöörete ja sõidukiiruse signaalist.
Igati laheda mata on japsid sellele genereerinud.

Re: y60 käivitus

Postitatud: N Veebr 05, 2015 9:33 pm
Postitas passatimees
Kõik 6 pihustit said 2014 uued otsad ja stenditud ning aku on uus võimalikult suur et suurt pauku anda,aga kas viga ei või olla pumbas või mõnes silindris kompressioon sitem

Re: y60 käivitus

Postitatud: E Veebr 09, 2015 7:56 pm
Postitas Jolinar
Mul ka sama mure. Külmalt käivitades ootan küünlad ära, käivitan ja esimesed sekundid käib nagu uus.
Sellest hetkest kus eelsüüteküünla tuli vilkuma hakkab, hakkab ka masin lonkama ja peab pedaaliga mängima, et masin üldse käima jääks.
Soojemaks läheb siis käib jälle hästi. Soojast peast käivitades ei lonka ega turtsu.
Helar tundub neid mootoreid tundvat, oskad ehk seletada kuidas see teise ringi eelsüüde/järelsüüde töötama peaks?
Kahtlus on, et viimane on üldse ära koristatud. Kas see jaapani tarkus üritab sel ajal ka kütteseguga mängida vmt? Minujaoks on kõige kummalisem, et algul käib väga kenasti kuid sellest hetkest kus tulukese vilkuma viskab masin enam ei käi.

Tänud ette!

Kristjan

Re: y60 käivitus

Postitatud: E Veebr 09, 2015 9:21 pm
Postitas helar
Kui spiraal vilgub siis asi jama.
Vaata kas küünalde liinil ilusasti 2 latti peal. (1,2,3,4,5,6 ühendab pikk latt ja 4,5,6 omakorda lühike latt) ja seal ilusasti juhtmed küljes.
Kui see nii on ,siis pääsed ilmselt lihtsa relee jootmisega.

Kui ainult 1 latt ühendab küünlaid, siis seal mingid keemikud käinud.
Sel juhul kõige tõenäolisem variant on ,et 4,5,6 küünal on asendatud 1,2,3 omadega.
Ehk- ca 4 sek antakse 6 voldistele küünaldele 12 v peale. Nüüd sa käivitad.
Küünlad on kuumad ja mootor töötab ilusasti.
Nüüd samal hetkel käib kapoti all klõps ja tuli hakkab vilkuma.
Juhtub samaaegselt 2 asja :
1.Tuli hakkab vilkuma seepärast ,et küünaldele enam voolu ei tule.
2. Seepärast need jahtuvad ja mootori töö muutub ebaühtlasemaks seniks kuni mootor niipalju ise soojeneb,et diisel suudab eelpõlemiskambris ise süttida.

Kütteseguga ei mängi seal sinu eest keegi.

Re: y60 käivitus

Postitatud: E Veebr 09, 2015 10:10 pm
Postitas Jolinar
Nädalavahetusel vaatasin kapoti alla ja peal on üks latt, teise lati juhtmed/juhe tundub seal kõrval niisama vedelevat/tolknevat.
Tundub, et keemikud kallal käinud :)

On Sul kogemust kui kergelt need küünlad sinna kinni mädanevad või kui suur tõenäosus on need sealt tervelt välja keerata?
Eeldatavasti saan teise lati kuskilt romulast. Ehk vedeleb Sul mõni üle?

Mida mõtled relee jootmise all? Mingil põhjusel ei imestuks üldse kui ka seda tegema peab - teaks vaid mida täpselt tegema peab.

Kas mootorile on selline külmalt käima sundimine ka kuidagi ohtlik?

Kristjan

Re: y60 käivitus

Postitatud: T Veebr 10, 2015 10:24 am
Postitas helar
Kui see juhe seal lahtine ja pole kusagile vastu lühisesse käinud on üsna hea tõenäosus, et relee võib olla korras.
Kui sa autot iga päev ei kasuta, võid küünlaid mõned päevad järjepidevalt miski roostesurmaga leotada. Siis tõenäosus suurem, et need elusalt kätte saad.
Lühikest latti mul pole.
4.5.6 küünal pane NGK cx-51. Tõsi, maksavad veidi ..
Jah, ega ta mootorile head ei tee, kuna põlemata diisel satub vaikselt mootoriõli hulka.

Kui originaalseaded taastatud ja tuli ikka vilgub peab relee sisse piiluma.
Seal asi lihtne -relee plastikosa tuleb maha võtta, ja siis on kohe näha mida ja kuhu joota vaja.
Releed lahti võttes ÄRA KEERA relee all olevat ristpeaga polti välja ! Seda pole vaja teha.
Jutt siis Afterglow releest.