1. leht 2-st

GC 2,7D, Pikk käivitus ja puterdab alguses

Postitatud: T Dets 23, 2014 1:05 am
Postitas simpson77
Tere jälle,

mure selline, et auto käivitub nii umbes peale 5 sekundit ketramist ja siis nagu ei lähe korraga tööle vaid paar pütti nagu tuleks järgi.

Re: GC 2,7D, Pikk käivitus ja puterdab alguses

Postitatud: T Dets 23, 2014 9:25 am
Postitas zyon
Enda omal oli sama viga eelmine talv ja viga oli hõõgküünaldes.

Re: GC 2,7D, Pikk käivitus ja puterdab alguses

Postitatud: T Dets 23, 2014 4:35 pm
Postitas kadjakas2000
Kõrgsurvepumba allakäik algas kah sedaviisi. Alul ilmselt tõmbas kaanetihendite vahelt õhku sisse, lõpliku kapituleerumise märgiks kusi maha hirmsa laraka. Ja olidki selleks korraks sõidud sõidetud.
Alustuseks võiks üle tsekata kõrsurvepumba voolikute O-rõngad. On juhtunud, et kuseb ka sealt.

Re: GC 2,7D, Pikk käivitus ja puterdab alguses

Postitatud: T Dets 23, 2014 5:19 pm
Postitas testivoitja
Mul auto just tuli pumba tihendite vahetus remondist. Hommikul esimene käivitus oli tõesti pikk, aga kui käima läks ,siis töötas kohe ilusti. Ja lisaks oli aegajalt tunda diisli haisu kapotialt. Siin kahtlustaks pigem eelsüüte küünlaid.

Re: GC 2,7D, Pikk käivitus ja puterdab alguses

Postitatud: T Dets 23, 2014 9:54 pm
Postitas kaido
Sama sündroomiga minu omal vajus kütus öö jooksul tagasi ja aitas kütusetorustiku tihendite vahetus. Väikesed rohelised rõngad mis on kapoti all torustikus iga ühenduse juures. Müüb ainult silber ja raha tahavad saada terve euro tükist. Röövlid rsk. Peale vahetust sai korda.

Re: GC 2,7D, Pikk käivitus ja puterdab alguses

Postitatud: K Dets 24, 2014 12:09 am
Postitas simpson77
testivoitja kirjutas:Mul auto just tuli pumba tihendite vahetus remondist. Hommikul esimene käivitus oli tõesti pikk, aga kui käima läks ,siis töötas kohe ilusti. Ja lisaks oli aegajalt tunda diisli haisu kapotialt. Siin kahtlustaks pigem eelsüüte küünlaid.
Need rõngastihendid on vahetatud 6 tk, koos filtri peale mineva toruga.
Muidu ei saanud üldse käima.

Aga ka minu tunda kerget diisli haisu salongis.
Kus sa lasid pumbatihendeid vahetada ja palju maksma läks?

Re: GC 2,7D, Pikk käivitus ja puterdab alguses

Postitatud: E Jaan 12, 2015 8:19 am
Postitas simpson77
Nii, nüüd mu autol vahetatud kõik kütuse torud.
Vahetati ka eelsüüteküünlad. Käivitus oli ikka pikk kuid sain käima.

Täna enam käima ei lähe :floff Kuhu ma peaksin pöörduma.
Töökoda kus siiani käinud olen ei ole pädev mulle tundub, olen hunniku raha sinna viinud kuid hommikud sama masendavad :x

Re: GC 2,7D, Pikk käivitus ja puterdab alguses

Postitatud: T Jaan 13, 2015 12:07 am
Postitas kimuska
Kuna pikal käivitusel palju muresid võib olla siis annan sull teise tyopiku kus on palju asjalikku lugemist ehk leiad endalegi lahenduse...

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=64&t=50382

Re: GC 2,7D, Pikk käivitus ja puterdab alguses

Postitatud: T Jaan 13, 2015 10:23 am
Postitas simpson77
Nüüd ma sain aru.

Mul on suveauto!!
Täna soe ja masin läks käima. 5 sekki ja läks.

Ometi alles lasin küünlad ka vahetada igaks juhuks (vanad olid küll korras).

Re: GC 2,7D, Pikk käivitus ja puterdab alguses

Postitatud: T Jaan 13, 2015 3:04 pm
Postitas TRANSIIT
kas käivitades tuleb summutist valget tomu,kui tuleb,siis on pihusti otsad kulunud.on ikka talvine küte sees?

Re: GC 2,7D, Pikk käivitus ja puterdab alguses

Postitatud: T Jaan 13, 2015 6:57 pm
Postitas simpson77
Kütus korraik, aga jh algul viskab valget.

Re: GC 2,7D, Pikk käivitus ja puterdab alguses

Postitatud: E Jaan 19, 2015 7:57 am
Postitas MaxK.
simpson77 kirjutas:Nii, nüüd mu autol vahetatud kõik kütuse torud.
Vahetati ka eelsüüteküünlad. Käivitus oli ikka pikk kuid sain käima.

Täna enam käima ei lähe :floff Kuhu ma peaksin pöörduma.
Töökoda kus siiani käinud olen ei ole pädev mulle tundub, olen hunniku raha sinna viinud kuid hommikud sama masendavad :x

Olen selliseid vigu varem otsinud. Viga aitab otsida käivituseripära. Kui ta tahab pikka käiamist ja siis peale seda läheb suht ilusti tööle (võib putertada veidi kuid ei ole selline bellarussi tüüpi käivitus kus tuleb pütt püti järgi) siis on tegu vaevalise kütterõhu suurenemisega. Nimelt CRD ei hakkagi pihusteid avama kuni ei ole latis saavutatud vastav rõhk. Lase üle kontrollida pihusti tagasivoolud, see on väga tavaline nende puhul praegusel ajal eriti kus kütuserõhk paneb kõik mööda tagasivoolu paaki ja lati rõhk suureneb vaevaliselt ja mõnedel juhtudel ei suurenegi vajaliku tasemeni. Seda peaksid saama teha kõik töökojad mis diislitega tegelevad ja ei võta aega rohkem kui tunnike kui on kõik varustus olemas. (Tavaliselt isegi 15 minutid)

Kuna sa ütlesid et alla 5 kraadi ei käivitu siis soovitan soojalt see test sooritada siis kui mootor on täielikult külm. Pihusti kanalite mõõtmed on ülipisikesed ning tulemust mõjutab ka välistemperatuur. Olen leidnud pihusteid mis lekivad tempidel alla 10 kraadi ainult.

Re: GC 2,7D, Pikk käivitus ja puterdab alguses

Postitatud: E Jaan 19, 2015 1:11 pm
Postitas TerranoTraktor
Seda mootorit konkreetselt ei tea, aga mitmel diiselmootoril on ette tulnud et kõik eelsüüteküünlad OK aga relee,juhtplokk mis juhib küünalde tööd on pekkis!!!

Re: GC 2,7D, Pikk käivitus ja puterdab alguses

Postitatud: K Jaan 21, 2015 7:36 am
Postitas MaxK.
TerranoTraktor kirjutas:Seda mootorit konkreetselt ei tea, aga mitmel diiselmootoril on ette tulnud et kõik eelsüüteküünlad OK aga relee,juhtplokk mis juhib küünalde tööd on pekkis!!!
2.7 kasutab kahte releed, üks kahele ja teine kolmele küünlale, relee viga on harv antud isendil

Re: GC 2,7D, Pikk käivitus ja puterdab alguses

Postitatud: R Veebr 20, 2015 8:58 am
Postitas simpson77
TerranoTraktor kirjutas:Seda mootorit konkreetselt ei tea, aga mitmel diiselmootoril on ette tulnud et kõik eelsüüteküünlad OK aga relee,juhtplokk mis juhib küünalde tööd on pekkis!!!
Jah, see via sai just kõrvaldatud mu naise 320D BMW-lt.

Aga minu auto hetkel siis Laki 6 töökojas ja ootan häid uudiseid, kuidas nad lihtsalt ja odavalt mu masina korda saavad :D