1. leht 1-st

Tehnikagurud, aidake inimest! 8)

Postitatud: R Dets 19, 2014 11:21 pm
Postitas isakene
Kes oskab põhjust/lahendust pakkuda?
Noh tehnikagurud, andke nüüd nõu! Honda Accord 2,0 100 kw, non vtec sohc. Endine naabrimees pani auto käima (oli mõni päev seisnud sumpa lappimise ajaks, käivitamisel oli väljalase peale katalüsaatorit puudu), korraks käivitus, siis suri välja ja käis mingi pops (tema kirjeldus, täpsemalt ei tea seletada). Uuesti starterit andes virras nagu kohviveski. Käisin kohapeal uurimas, siis vedasime mulle garaazi alla, eilsest saadik olen kontrollinud ja pusinud, rihm terve, märgid paigas. Neljandas silindris 3,5 bar, kolmandas 7, teises 3,5, esimeses 7. Nii nuka kui vända kiilud terved ja paigas. Kolvid käivad üles-alla nagu peab. Võtsin rihma maha ja panin uuesti manuaali järgi paika, regullisin klapid (ei tahtnud silmavärdjast idioot olla, kes ei oska märke lugeda). Lõpuks sai ikkagi kaan maha tõmmatud, keerasin pea alaspidi ja valasin kambrid diislit täis. Väiksema surve puhunud silindrite omadest jooksis väljalaske poolele pmst. lahinal läbi, teistest tuli kah usinalt, aga loomulikult mitte nii kiiresti. Sisselaske omasid veel ei tea, sest sisselaske kolle jäi ajapuudusel külge. Kuidas saavad laksust kõigi nelja silindri klapid ära põleda? Senimaani auto sõitis kenasti. Või kuidas saavad klapid kõveraks minna, kui kiilud ja märgid paigas? Kusjuures teadaolevalt ei jookse sellel mootoril klapid pähe. :wall:. Küll oli kolbidel lahtine tahm (sai näpuga rahulikult maha lükata), mida ma varemalt pole kohanud. S.tt kütus? Või kontrollimise käigus mootorit kedrates silindritesse sattunud kütus? Aga neid on varemaltki kedratud ja siis lahti tõmmatud. Küll võtab tahma lahti jahutusvedelik, aga no kõigis silindrites korraga? Ja siis on kolb suht puhas, mitte sellise lahtise tahmakihiga. Mootor õli kah ei võta, no müstika raisk :wall:. Mahlad pole kah segamini, krt. mõistus hakkab otsa saama :dont_know:.
Arutelu teemas: http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... &start=615 , lehelt 13. postitusest alates.

Re: Tehnikagurud, aidake inimest! 8)

Postitatud: L Dets 20, 2014 10:17 am
Postitas sitikass
Pole kuru kaugeltki. Aga küsimus. Millega keevitati.

Re: Tehnikagurud, aidake inimest! 8)

Postitatud: L Dets 20, 2014 10:29 am
Postitas igiliikur
Ma väga põhjalikult ei viitsinud lugeda, aga ketras tühja? Vänt?
Edit: Kui valesti lugesin, siis võib tõesti ka müstika olla ja valel hetkel süüdata.....Ikka klapi teema...,müstikat ei julge pakkuda :D

Re: Tehnikagurud, aidake inimest! 8)

Postitatud: L Dets 20, 2014 2:18 pm
Postitas v6sa
Säde ikka oli? Õigel hetkel ka?
Kas bensiin silindrisse ikka jõudis? Sel on ilmselt hargpritse...

See, et kohvi mootor viisakalt käia võib, poleks esimene kord. :roll:

Kas õliga ka mõõdeti? Et kas kogu leke oli klappidest või oli ka kulunud kolvigrupil oma osa?

Re: Tehnikagurud, aidake inimest! 8)

Postitatud: L Dets 20, 2014 2:46 pm
Postitas helar
Milnetis hakkas asi kuhugi poole hargnema. Ei kõla küll kuidagi loogiliselt ainult..

Re: Tehnikagurud, aidake inimest! 8)

Postitatud: L Dets 20, 2014 3:36 pm
Postitas MetsaVikat
Vahest nii, et kui on täis mootor, siis kaob surve ära. Natuke õli silindritesse ja asi võib käima minna. Just juhtus taoline as.

Terv villu

Re: Tehnikagurud, aidake inimest! 8)

Postitatud: L Dets 20, 2014 8:16 pm
Postitas maksipoiss
Mil netis oli põhjus käes juba.

Re: Tehnikagurud, aidake inimest! 8)

Postitatud: L Dets 20, 2014 9:49 pm
Postitas Tegija
Kus oli siis põhjus? Osadel Hondadel vänt käib teistpidi. Sellega märgid ka teistpidi.

Re: Tehnikagurud, aidake inimest! 8)

Postitatud: L Dets 20, 2014 10:08 pm
Postitas tuningman
Tegija kirjutas:Kus oli siis põhjus? Osadel Hondadel vänt käib teistpidi. Sellega märgid ka teistpidi.
oli aastaid tagasi kokkupuude ühe tuttava accordiga. rihma ja veepumba vahetus.
algul oli paanika misuugune, kui avastasin, et starterit andes mootor vale pidi käib :lol:

Re: Tehnikagurud, aidake inimest! 8)

Postitatud: P Dets 21, 2014 1:11 am
Postitas isakene
Vastus-põhjus siis selline:
Sain just kaanetegija käest vastuse. Mees ütles, et paistab olema kahe komponendi koosmõju, sitt kütus (nimesid ei nimeta, näpuga ei näita, teate küll Seda eesti kõige kallimat Solgimüüjat) ja vanameistri poolt mainitud pauku väljalaskes. Nagu juba mainitud, siis silindrites lahtine tagi ja väljalaske klappide tööpindade vahele on need tükid ilusti kinni löönud, klapid on väikese vaevaga uuesti sissetehtavad.
Vot sulle müstikat, mida elus ikka ette tulla võib.