Tehnikagurud, aidake inimest! 8)
Postitatud: R Dets 19, 2014 11:21 pm
Kes oskab põhjust/lahendust pakkuda?
Arutelu teemas: http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... &start=615 , lehelt 13. postitusest alates.Noh tehnikagurud, andke nüüd nõu! Honda Accord 2,0 100 kw, non vtec sohc. Endine naabrimees pani auto käima (oli mõni päev seisnud sumpa lappimise ajaks, käivitamisel oli väljalase peale katalüsaatorit puudu), korraks käivitus, siis suri välja ja käis mingi pops (tema kirjeldus, täpsemalt ei tea seletada). Uuesti starterit andes virras nagu kohviveski. Käisin kohapeal uurimas, siis vedasime mulle garaazi alla, eilsest saadik olen kontrollinud ja pusinud, rihm terve, märgid paigas. Neljandas silindris 3,5 bar, kolmandas 7, teises 3,5, esimeses 7. Nii nuka kui vända kiilud terved ja paigas. Kolvid käivad üles-alla nagu peab. Võtsin rihma maha ja panin uuesti manuaali järgi paika, regullisin klapid (ei tahtnud silmavärdjast idioot olla, kes ei oska märke lugeda). Lõpuks sai ikkagi kaan maha tõmmatud, keerasin pea alaspidi ja valasin kambrid diislit täis. Väiksema surve puhunud silindrite omadest jooksis väljalaske poolele pmst. lahinal läbi, teistest tuli kah usinalt, aga loomulikult mitte nii kiiresti. Sisselaske omasid veel ei tea, sest sisselaske kolle jäi ajapuudusel külge. Kuidas saavad laksust kõigi nelja silindri klapid ära põleda? Senimaani auto sõitis kenasti. Või kuidas saavad klapid kõveraks minna, kui kiilud ja märgid paigas? Kusjuures teadaolevalt ei jookse sellel mootoril klapid pähe. :wall:. Küll oli kolbidel lahtine tahm (sai näpuga rahulikult maha lükata), mida ma varemalt pole kohanud. S.tt kütus? Või kontrollimise käigus mootorit kedrates silindritesse sattunud kütus? Aga neid on varemaltki kedratud ja siis lahti tõmmatud. Küll võtab tahma lahti jahutusvedelik, aga no kõigis silindrites korraga? Ja siis on kolb suht puhas, mitte sellise lahtise tahmakihiga. Mootor õli kah ei võta, no müstika raisk :wall:. Mahlad pole kah segamini, krt. mõistus hakkab otsa saama :dont_know:.