1. leht 1-st

nissan pathfinder r51

Postitatud: N Dets 18, 2014 8:25 pm
Postitas kummrain
olen siin vaikselt piilunud maastureid ja silma on hakanud just patakas r51 a. 2005-2008 hinna klass 7500 - 10000. infot suht vähe nende isendite kohta. kas tasub osta. või on kellegil paremaid soovitusi. kuidas on ta läbivus lumes ja mudas. üldiselt ikka sõit saab olema maantee(suvel) aga talvel on vaja hea läbivusega maasturit eriti lumel, sahka näema siin nagu kuu varjutust. ja tahaks ka edaspidi osaleda safaritel (siiani sai käidud Risto sorentoga). kõik soovitused on tere tulnud.

Re: nissan pathfinder r51

Postitatud: R Dets 19, 2014 9:30 pm
Postitas RistoRR
Ei ole siis teadjaid või? Kuidas selline käkk käitub ka? Tundub suht pehmo :D

Re: nissan pathfinder r51

Postitatud: R Dets 19, 2014 9:33 pm
Postitas RistoRR
Muide kasutaja tarmo käest võid infot koguda, tal selline müügis. Ehk oskab sulle täpsemalt pajatada kuidas ja mis...
Netist silman, et kliirens suht suur, AGA on pehmetel sildadel... Muidu 2'' tõstega peaks ca 33' rehv alla minema...

Re: nissan pathfinder r51

Postitatud: K Veebr 04, 2015 10:20 pm
Postitas kummrain
kas toesti keegi ei oska selle masina kohta midagi raakida. pidi olema navara baasil tehtud ja kui lugeda misnavarast kirjutavad tekitab natuke hirmu. aga valimus ja suurus nagu sobiks mulle. oleks igati tanulik igasuguse infi eest voi siis soovituse eest mida osta.

maasturi otsing.

Postitatud: K Veebr 04, 2015 10:39 pm
Postitas kummrain
muutsin siis teema nime. soov oleks diisel ja hinna klass voiks jaada 6000 piiri. mitte rohkem.

Re: nissan pathfinder r51

Postitatud: K Veebr 04, 2015 10:43 pm
Postitas kummrain
tuleb valja et ei oska siiski teema nime muuta. :(

Re: nissan pathfinder r51

Postitatud: K Veebr 04, 2015 10:53 pm
Postitas tarmo
Pole varem märganud seda teemat. Mudas ja paksus lumes ausaltöeldes läbivust ei oska kommenteerida, oli naise auto ja nii palju kui sõitsin, siis metsa ma temaga küll ei viitsinud ronida.

Aga tehnilise poole pealt - nelikvedu on igati aus, sest vahekast on nö klassikaline. Režiimid AUTO, 4H, 4L. Viimased 2 on üldtuntud, aga üllatavalt normaalselt toimib ka see AUTO režiim. Sisuliselt siis peaks ta esisilda järgi lülitama automaatselt ja tegi ta seda väga hästi. Tekkis tunne nagu sõidaks keskdifriga masinaga, kuigi minu teada tal siiski keskdifrit pole vahekastis.

Automaatkast on üldiselt okei, aga R51 tüüpviga on radiaatorist lekkiv jahutusvedelik, mis võib sattuda automaatkasti. Selle tagajärgi sain ise valusalt tunda, kuid pärast remonti oli ka kast ideaalselt korras. Samas on võimalik seda viga ennetada, elimineerides kastiõli soojenduse läbijooksu jahutusradikast. Vajalik on see vaid eriti külmade ilmade jaoks, et kast kiiremini soojaks saada. ATFi jahutamine käib eraldi radiaatoris.

Mootori tüüpvigu (nagu nt eelmise põlvkonna navaral saaleprobleem) minu teada ei esine, rohkem hooldamises (või hooldamatuses) kinni.

Vedrustus võiks isegi pehmem olla, kuigi pätakal on taga sõltumatu sild (Navaral tala).

Varustuse loetelu on rikkalik (eriti tippmudelil), aga sellest ei tasu end pimestada lasta, vaid kontrollida üle need põhiasjad esmalt (käigukast siis). Manuaalkasti puhul on achilleuse kannaks kahemassiline hooratas.

Käru veab kuni 3 tonni.

Metsa ma sellega ei läheks, irduvate plastikute hulk on suur. See ei ole mingi LC80 siiski.

Re: nissan pathfinder r51

Postitatud: K Veebr 04, 2015 10:58 pm
Postitas tarmo
Veel seda, et kütusekulu on ülimõistlik - maanteel ca 7 kuni 7,5. 80/20 linn/maantee kuskil 10+ kandis. Kiirendus on väga hea diiselkultuurimaja kohta. Kohti on enamasti 7 ja need kõige tagumised ei ole sugugi ainult lastemõõdus istmekohad.

Re: nissan pathfinder r51

Postitatud: N Veebr 05, 2015 6:45 pm
Postitas ingvar
Kirjutan ka natuke olles Pathfinderiga sõitnud 3 aastat, küll mitu aastat tagasi. Kütusekulu oli keskmine 10-11 liitrit sajale. Varustus väga hea, kuigi tagaistujatel võiks jalaruumi rohkem olla. See eest pagasiruum on väga suur ja tagumised istmed alla lastes sai ikka väga suuri asju veetud. Vedrustus Landcruiserist kõvem, aga maanteel oli see kasuks. Läbivus länkarist kehvem, kuna puudud tagasillas lukk ja seda asendas mingi veojõukontroll, mis aga ei toimetanud väga hästi. Sisuliselt tegu kaherattaveoga :)
Tüüpvigadest mäletan rattalaagreid ja tagumise kliima torustik tahab mingi aja tagant vahetamist. Mina lasin sellele torule pimeda ette panna ja siis tòòtas konditsioneer ainult eest. Mingil hetkel kaalusin isegi uuesti osta, aga võtsin seekord Commanderi.

Re: nissan pathfinder r51

Postitatud: N Veebr 12, 2015 10:37 pm
Postitas kummrain
teema lukku. selle masina idee unustatud ja nuud sihiks voetud disgo 2

Re: nissan pathfinder r51

Postitatud: R Veebr 13, 2015 8:55 am
Postitas tarmo
kummrain kirjutas:teema lukku. selle masina idee unustatud ja nuud sihiks voetud disgo 2
Kui juba sõna võtsid, siis äkki selgitad tagamaid ka? Kui keegi tulevikus teemat juhtub lugema, siis ta ei saa mõmmigi aru, et miks algideest siis loobusid. Teema jääb poolikuks nii.

Disco 2 - tundub, et sul käed sügelevad vägisi remondi järele ja vaba aega ka palju? :twisted:

Re: nissan pathfinder r51

Postitatud: E Veebr 16, 2015 12:21 am
Postitas Kodutu
Olles omanud disco 2 ja 6 aastat nissaneid remontinud siis omale ei tahaks kumbagi, kui siis relva ähvardusel võtaks rajaleidja. Discost ei hakka kirjutama pikalt, rajaleidja puhul siis põhivigadeks loksuvad esimesed sarniirid, raami pealt mädanevad juhtmed, radika lekkimise mure, ära hajuvad rattalaagrid, egr probleemid ja osadel õnnetutel ka keti mured. Viimased 2 tingitud hooldamatusest ja viletsast õlist. Juhtmeprobleemist veel niipalju et kui abs tuli otsustab põlema hakata siis saad omale tagaveolise rahvamaja ja 4wdst võid suu puhtaks pühkida.