1. leht 1-st

G W463 siduril pole survet

Postitatud: T Dets 16, 2014 6:28 pm
Postitas ReneK
Tere. Ühel hommikul vajutasin sidurit ja pedaal enam üles ei tulnud. Peasilindril toru küljest ja surusin rõhu abil kolvi tagumisse asendisse, toru uuesti külge, pumpasin süsteemi uuesti normi. Sain liikuma aga siduri süsteemi jäi natukene õhku. Samas ideaalne ei saanud aga toimis. Nädalakene möödus sama lugu. Kuidagi sain käigu sisse et sõita sobivamasse kohta. Jõudsin pärale aga käiku enam välja ei saanud ja sidurile survet ei suutnud tekitada. Mis seal ikka eks teen sama asja ja korras. Oh ei. Vedelik puudu. Täiesti tühi. Valasin peale ei miskit abi. Õli süsteemi ei jõua. Selge. Süsteem on määrdunud õli täis ja/või katki. Peasilinder sai maha võetud ja lahti kakutud. Ilusti ära puhastatud ja kokkupandud. Sai toimima - kui õli paaki valada ja hoovast nn pumbata siis laseb kenasi õli peale ja piisava survega pritsib selle välja. Töösilinder maha ja kohe näha et membraan katki ja väga rokane. Uus tellitud ja külge pandud. Sidurisüsteemi toru puhta õliga läbi uhutud. Puhastatud peasilinder külge pandud. Valasin õli täis. 3-4 pikemat pumpamise ja õhutuse protseduuri ja hakkas alt õhutusniplist õli tulema. Survet siduripedaalile ei tekkinud. 20 korda pumpamist-õhutamist. Õli tuleb ühtlaselt kui õhutusnippel avada. Siduri pedaalil miski survet ei teki. Ehk hetkel siduripedaal nagu lambajalg ja sidur ei lahuta. Üsna ull asi ja mõistus otsas. Aidake ideedega.
1) peasilinder ikkagi kah vigane ja ei suuda piisavalt survet tekitada?
2) sidur ise õhtal?
3) miski muud?
1990 300ge 5-manuaal

Kas kellelgi detailset joonist siduri peasilindrist ja töösilindrist ja sellest kuidas selle hoob sidurikotta kinnitub?
Vabandan kui vigu on. Trükitud mobiililt.

Re: G W463 siduril pole survet

Postitatud: T Dets 16, 2014 7:32 pm
Postitas puhvel
Jõudsin pärale aga käiku enam välja ei saanud



Nats OT aga tegelt on võimalik ilma sidurita sõita ja ka käike vahetada ja välja saada aga seda vist autokoolides ei õpetata.....parempoolne pedaal on võlusõnaks :wink:

Re: G W463 siduril pole survet

Postitatud: T Dets 16, 2014 10:04 pm
Postitas tarmo
Voolik/toru ei ole katki kuskilt? Äkki sellisest kohast, kus ei näe maha tilkumist kohe, vaid koguneb kuskile õõnsusse vms...

Re: G W463 siduril pole survet

Postitatud: K Dets 17, 2014 1:08 am
Postitas ReneK
Puhvel - käik on praeguseks väljas. Sai tookord juba. Aga loomulikul teel ei tule välja. Ehk siduri abiga. Sinu jutu sisu ja see millele vihjad on teada ja tuttav teema.
Leket kusagil ei tähelda. Kõik üldiselt silmaga näha va 15 cm jupp mis üle käigukasti läheb, kere lähedalt. Algselt toda kohta ka kahtlustasin aga kui leidsin katkise töösilindri siis loobusin kahtlusest. Ise proovingi miski aeg igaks juhuks ära teise toruga vedada õlitus. Vaatan mis siis saab.

Re: G W463 siduril pole survet

Postitatud: K Dets 17, 2014 11:22 pm
Postitas ReneK
Sain asja toimima.
Peale 4 tunnist erinevat jebimist tahtsin peasilindri sisu välja võtta. Mõtlesin, et kiire kah, keeran salongi poole ta välja ja asi vast. Jõudsin juba selleni, et hülsi tagumine silinder oli praktiliselt korpusest väljas ja õli hakkas kergelt nõretama. Otsustasin aja nappuse tõttu asja teise päeva lükata ja keerasin natukene peale, et õlileket ei oleks. Siis huvi pärast, ei tea isegi miks, mõtlesin, et proovin nüüd. Kolm-neli korda ja surve üleval. Ehk siis õpetussõnad teistele, kes ehk miskil põhjusel seda süsteemi laiali kakuvad.
Veenduge, et hülsi algasend oleks võimalikult taga (ehk siis võimalikult salongi poole).

Re: G W463 siduril pole survet

Postitatud: N Dets 18, 2014 12:02 am
Postitas puhvel
Aga loomulikul teel ei tule välja




No just räägin, et tuleb kui matsu jagada. Paremat pedaali lahti lastes mootori pöörded langevad ja kohe hakkab mootor pidurdama....just sel hetkel kui langevad, mitte ei pidurda, tuleb lõdvalt käik välja.
Sama põhimõtte järgi on võimalik sõita, vahetada käike üles, alla jne.
Ka kohalt startida on võimalik manuaalse kastiga ilma sidurita, siis peab aku normaalne olema.
Pikemat loengut ei jaksa trükkida, tunnetust peab muidugist olema ....arusaamist kuda need jõud seal käimari ja mootori vahel asjatavad.
Kõik kunagi kogetud ja tehtud hädaolude sunnil.

Re: G W463 siduril pole survet

Postitatud: N Dets 18, 2014 8:19 am
Postitas ReneK
Puhvel - ma siiski loen loomulikuks käiguks 21. sajandil, et kasutan sidurit käikude vahetamisel. Aga sinu põhimõttest saan aru. Nii ma käigu ka välja sain enamvähem nagu kirjeldasid.

Võibolla jah algselt sõnastasin natukene valesti "loomulikul teel" oleks pidanud kirjutama "siduripedaal alla surudes".

Re: G W463 siduril pole survet

Postitatud: N Dets 18, 2014 11:33 am
Postitas puhvel
21 sajand muidugi :) jutt ju hädaolukorrast.

Re: G W463 siduril pole survet

Postitatud: L Dets 20, 2014 11:22 am
Postitas poiss
Ja nüüd toimib? Siduri peasilindri põhjas peaks olema vedru, mis ka ära väsib. Ja ei lükka kolbi koguaeg faasi kus õli potsikust peale valguks. Vahest on vedru katki-hea variant , kui aga väsind- kehva diagnoosi panna. Seda saad kontrollida kui potsiku august on kolvi soon näha. Omal sama juhus kus puhastades-pestes kõik oli ok aga hiljem jälle sex. Isegi venitasin vedru aga see oli ka vaid korraks. Ja g-l läheb vahekast kergemini neutraalile kui käimakast.

Re: G W463 siduril pole survet

Postitatud: L Dets 20, 2014 3:11 pm
Postitas ReneK
Hetkel toimib igaljuhul. Loodame, et toimib edukalt.