1. leht 2-st
Pajero küsimused
Postitatud: T Dets 16, 2014 2:32 pm
Postitas karl11
Tere, V60 kerega pill, ehk teeksite puust ja punaseks selgeks neliku lülitamised ja erinevad variandid ? Kangil neli asendit, tagavedu ja 3 erinevat nelikut, ilmselt aeglane ja kiire ? Lisaks mingi lüliti R D lock, mingi diffri lukk siis ?
Mismoodi erinevaid asendeid lülitada ja kuidas kasutad ? Armatuuris millegipärast esimesed rattad põlema ei hakka, kuigi toimib asi.
Re: Pajero nelik
Postitatud: T Dets 16, 2014 3:38 pm
Postitas ttambett
Tagavedu, nelivedu, lukus keskdifriga nelivedu, lukus keskdifriga aeglane nelivedu.
Rd lock on tagumise difri lukk, rakendub vahekasti kangi kolmandas või neljandas asendis.
Manuaali järgi võib esimest kolme asendit hoopealt vahetada. Mõistlik on seda teha seisva autoga käigukangi neutraal asendis.
Re: Pajero nelik
Postitatud: T Dets 16, 2014 5:11 pm
Postitas karl11
Okei, tänud.
Aga esimeste rataste pirn on vist läbi siis, sest süüde sees kui ta kontrollib, ei tööta seal ka midagi, samas nelik toimib.
Või siis mingi anduri viga, neil tundub tavaline jama see.
Heat nupp on ka rooli all, see peaks olema mingi mootorisoojendus ? Hiacel uuemal tõstab pöördeid nagu ja läheb kiiremini soojaks, sellel ei tundu mingit muutust, samas pirn põleb?
Re: Pajero nelik
Postitatud: T Dets 16, 2014 5:20 pm
Postitas TiitR
karl11 kirjutas:Okei, tänud.
Aga esimeste rataste pirn on vist läbi siis, sest süüde sees kui ta kontrollib, ei tööta seal ka midagi, samas nelik toimib.
Või siis mingi anduri viga, neil tundub tavaline jama see.
Heat nupp on ka rooli all, see peaks olema mingi mootorisoojendus ? Hiacel uuemal tõstab pöördeid nagu ja läheb kiiremini soojaks, sellel ei tundu mingit muutust, samas pirn põleb?
Mitsudel ei tea, kuid Toyodel on üldse üks nikastanud nn. eelsoojendus süsteem. Mul LC120-l oli ka

. Ühesõnaga, Toyol seda Power Heat`i nuppu muljudes, tõstetigi vaid läbi mingi väikse elektrilise siduri mootori pöördeid, mis siis kõrgemate pööretega aitas mootoril kiiremini soojeneda. Kui jahutusvedelik saavutas 60C, siis lülitas sidur end automaatselt tagant ära.
Jutt siis kogu aeg diisel mootoriga isenditest.
Edit: Leidsin ka mingit netijuttu selle kohta:
http://autodata.ru/article/all/power_he ... kh_toyota/
Re: Pajero nelik
Postitatud: T Dets 16, 2014 5:36 pm
Postitas ttambett
Kui on anduri viga siis hakkab keskdifri tuli vilkuma ja teised kustuvad ära.
Re: Pajero nelik
Postitatud: T Dets 16, 2014 5:47 pm
Postitas Uko
See soojendus seal on esiklaasi oma,kojameeste all on klaasi sees küttekeha.Mootori soojendus on pumba küljes ,kui nii võib öelda,hoiab algul pöörded kõrgemal,soojenedes lähevad alla tagasi.
Re: Pajero nelik
Postitatud: T Dets 16, 2014 10:37 pm
Postitas karl11
Hmm, okei, siis on selge kõik.
Tänud kõigile.
Kui juba siin küsimiseks läks, siis ehk on tal ka mingi tüüpviga, miks kütuseseier hakkab peale pikemat sõitu tööle ja välja suretades jääb vait jälle mingiks ajaks ? Kas andur ise või kelladeplokis jama ?
Re: Pajero nelik
Postitatud: T Jaan 27, 2015 12:27 pm
Postitas karl11
Tere.
Ei hakka uut teemat tegema, aga kiire küsimus 2003a V60 kerega Pajero kohta. Nimelt, tahan akudelt klemmid maha võtta, aga kardan, et makk küsib koodi, mida mul pole, osad väidavad, et ei küsi, kuidas siis on ? Ja kas sellel saab seriali järgi netist uue ?
Re: Pajero nelik
Postitatud: T Jaan 27, 2015 5:10 pm
Postitas ttambett
Minu 2001. A. ei küsinud mingit koodi.
Re: Pajero nelik
Postitatud: T Jaan 27, 2015 6:42 pm
Postitas TiitR
karl11 kirjutas:Tere.
Ei hakka uut teemat tegema, aga kiire küsimus 2003a V60 kerega Pajero kohta. Nimelt, tahan akudelt klemmid maha võtta, aga kardan, et makk küsib koodi, mida mul pole, osad väidavad, et ei küsi, kuidas siis on ? Ja kas sellel saab seriali järgi netist uue ?
Kas tahad akusi vahetada vms? Kui jah, siis võta ükshaaval lahti, midagi ei juhtu.
Re: Pajero nelik
Postitatud: T Jaan 27, 2015 8:19 pm
Postitas karl11
ttambett kirjutas:Minu 2001. A. ei küsinud mingit koodi.
http://img1.auto24.ee/auto24/560/452/61464452.jpg
Kas oli taoline makk ?
Tiit, ei taha vahetada, lihtsalt oleks vaja maha võtta mõneks ajaks kogu vool.
Re: Pajero nelik
Postitatud: K Jaan 28, 2015 7:44 am
Postitas ttambett
Täpselt selline.
Samas ei olnud mul auto kunagi üle poole tunni vooluta. Võibolla on raadiol oma väike aku ja selle tühjenedes hakkab raadio koodi küsima.
Re: Pajero nelik
Postitatud: K Jaan 28, 2015 8:06 pm
Postitas siimjuss
Mul pole ka koodi küsinud ja aku on 3 nädalat maas olnud.
Re: Pajero nelik
Postitatud: K Jaan 28, 2015 10:39 pm
Postitas karl11
Tänud kõigile, ei küsi tõepoolest.
Re: Pajero nelik
Postitatud: T Mär 10, 2015 10:36 pm
Postitas karl11
Tüütan jälle.
03a 3.2 nn tiptronic, mis võiks olla kasti kood ja tootja ?