1. leht 3-st
Sorento LO režiim
Postitatud: R Dets 05, 2014 7:53 pm
Postitas Scoop
Foorumist vastust ei leidnud, ehk mõni Sorento omanik oskab aidata. Kahe nupuga lüliti (AUTO + LO). Kui nüüd LO peale lülitada, mis peaks armatuuris olev märgutuli tegema - kas põlema või vilkuma? Hetkel ta igatahes vilgub. AUTO režiimist LO minekuks sai käik välja võetud, sidur alla ja siis nuppu. Manuaalist jäi mulje, et tuli peaks põlema. Mingit kolksu või tunnet lülituse ajal ka ei olnud. Auto 2005a Sorento, manuaal ja 103kW.
Re: Sorento LO režiim
Postitatud: R Dets 05, 2014 7:56 pm
Postitas RistoRR
4WD Low tuli peab põlema jääma. Vilkumine tähendab, et kuskil on rike ja lülitust ei toimu.
Re: Sorento LO režiim
Postitatud: R Dets 05, 2014 7:58 pm
Postitas Scoop
Aitäh kiire vastuse eest. Jääb auto esialgu ostmata

Re: Sorento LO režiim
Postitatud: R Dets 05, 2014 10:04 pm
Postitas Uko
No piisab kui natuke liikuda paigast teinekord.Hakkab põlema ja tööle.Kuigi peaks paigal seistes seda tegema.
Re: Sorento LO režiim
Postitatud: R Dets 05, 2014 10:18 pm
Postitas holari
Mina ei ostaks AWD versiooni, see on aja küsimus, kui pead vahekasti remontima.
Re: Sorento LO režiim
Postitatud: R Dets 05, 2014 10:21 pm
Postitas RistoRR
No tegelikult ikka peab kohapeal sisse lükkama, halvemal juhul kerga siduri nõksuga (kuni sidur võtma hakkab). Vilkuma hakkab siiski vigaselt, lihtsalt lülituse mitte toimumisel on n.ö tavareziimil edasi ja Low tuli ei sütti ega hakka vilkuma... Been there, done that...
holari kirjutas:Mina ei ostaks AWD versiooni, see on aja küsimus, kui pead vahekasti remontima.
See jutt ka õige!
Re: Sorento LO režiim
Postitatud: P Dets 07, 2014 10:01 pm
Postitas Scoop
holari kirjutas:Mina ei ostaks AWD versiooni, see on aja küsimus, kui pead vahekasti remontima.
Miks kolme valikuga parem? Talvel tahaks lumisel teel (st enamik talve) lasta nelikveoga. 4HI peaks kiiremini kulutama kui AWD? Suvel tõmbaks AWD puhul esiveo pistiku tagant ja laseks terve suve 2WD. Või?
Re: Sorento LO režiim
Postitatud: P Dets 07, 2014 10:12 pm
Postitas RistoRR
Nii lihtne see ka pole, et üks pistik lahti ja ongi 2wd. TOD kast annab pidevalt saba, EST ehk kolmereziimne ei anna. Kui tahad awd masinat siis mine osta sõidukas, nii lihtne ongi!
Re: Sorento LO režiim
Postitatud: P Dets 07, 2014 10:21 pm
Postitas Scoop
RistoRR kirjutas:Nii lihtne see ka pole, et üks pistik lahti ja ongi 2wd. TOD kast annab pidevalt saba, EST ehk kolmereziimne ei anna. Kui tahad awd masinat siis mine osta sõidukas, nii lihtne ongi!
Tänud vastuse eest! Ma olengi siin rohkem kuulaja rollis, las targemad räägivad. Ma olen lihtsalt kuulnud, et AWD puhul peaks saama selle esisilda lülitava mootori(?) unplugida ja seeläbi ja esisilla nö välja lülitada. Kuidas kolmerežiimiline kestab, kui talvel pidevalt 4HI peal on? Ka AWD on valikus (Outback), aga Sorento tundub sobilikum soovitava eesmärgi täitmiseks.
Re: Sorento LO režiim
Postitatud: P Dets 07, 2014 10:27 pm
Postitas RistoRR
4HI ei ole mõeldud pikaajaliseks kõvakattega teel sõitmiseks. Tavaasend siiski 2HI. EST kastiga Sorento ei oma keskdiffrit seega nelivedusena sõites hakkab keeramisel pooma. TOD-l see effekt puudub kuna tegemist siiski sisuliselt ühe ratta veoga autoga. Lisaks TOD-l ei ole lihtsalt niisama pisike mootor nelikut lülitamas vaid käib ikka läbi vahekasti. Uutel Sportage-l ja XM põlve Sorentol on mootoriga nii, et...
Re: Sorento LO režiim
Postitatud: P Dets 07, 2014 10:39 pm
Postitas Scoop
RistoRR kirjutas:4HI ei ole mõeldud pikaajaliseks kõvakattega teel sõitmiseks. Tavaasend siiski 2HI. EST kastiga Sorento ei oma keskdiffrit seega nelivedusena sõites hakkab keeramisel pooma. TOD-l see effekt puudub kuna tegemist siiski sisuliselt ühe ratta veoga autoga. Lisaks TOD-l ei ole lihtsalt niisama pisike mootor nelikut lülitamas vaid käib ikka läbi vahekasti. Uutel Sportage-l ja XM põlve Sorentol on mootoriga nii, et...
Tänud info eest! Nii vaadates tundub AWD Sorento päris nikats kohe.
Re: Sorento LO režiim
Postitatud: P Dets 07, 2014 10:52 pm
Postitas Uko
Vahet pole,mõlemad ühesugused.Viimased tulid ju veel veojõu kontrolliga,pidurdatakse siis läbilibisevat ratast.Venes on TOD ist tehtud niinimet superTOD.Ehk siis 2 vedu ,kiire 4vedu ja kõik TOD iga kaasas käiv kah veel juurde.Kuigi ega selle TOD mõte pole iseenesest paha.Kui tagumine ots ei kaabi ega siis esimene ots järgi ei vea kah.
Re: Sorento LO režiim
Postitatud: P Dets 07, 2014 10:54 pm
Postitas RistoRR
Peale facelifti jah veojõukontrolli baasil kõik. Enne facelifti ikka suur vahe sees. Pre-facelift EST kastiga on ainuke versioon mis talub normaalset andmist...
Re: Sorento LO režiim
Postitatud: P Dets 07, 2014 10:58 pm
Postitas Scoop
RistoRR kirjutas:Peale facelifti jah veojõukontrolli baasil kõik. Enne facelifti ikka suur vahe sees. Pre-facelift EST kastiga on ainuke versioon mis talub normaalset andmist...
Mulle jäi hetkel natuke arusaamatuks, mida on mõeldud "andmise" all? Kas korralikku offroadi või vastupidavust pikemas perspektiivis?
Ma ise imestan, et miks Sorentole ei tehtud sellist All-in-one combot vaid pandi kahe- ja kolme valikuga teema eraldi. Pathfinderil küll kenasti AUTO, 4HI, 4LO ja 2HI olemas ühes pakis.
Re: Sorento LO režiim
Postitatud: P Dets 07, 2014 11:44 pm
Postitas Uko
Pole seal mingit suurt vahet,vahekastid seest ikka ühtemoodi.Seest suht õhuke,kett kitsas,lülitusmuhv ka suht väike.Lülitus kahvel või kahvlid ka mingist alumiiniumi sodist valatud.Kõige hullem on tegelikult seal hoopis see nuut hammakas mis kogu autot kiirel veol edasi veab.Väga õrnade hammastega.