1. leht 2-st
4x4 vaba uued tehnilised tingimused
Postitatud: R Jaan 05, 2007 3:33 pm
Postitas Landy
Lugedes dokumenti:
http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... a_tehn.pdf
tekkisid järgmised küsimused:
1)Kirjas on "Rehvide laius on vaba, kuid eelduseks on, et vertikaalsihis alla vaadates on ratas kaetud tiiva või originaalse tiivalaiendiga."
Kas välejend "originaalse tiivalaiendiga" on sinna sisse unustatud või meelega pandud? Sellet tulenevalt ei või ju enam vaba kalssis kasutada ise kummist lõigatud või muul moel laiemaks tehtud koopa laiendeid?
2)Miks keelati vaba klasis kahe vintsi kasutamine?
Re: 4x4 vaba uued tehnilised tingimused
Postitatud: R Jaan 05, 2007 3:38 pm
Postitas tarmo
Landy kirjutas:Lugedes dokumenti:
http://eal.4x4.ee/images/stories/dokume ... a_tehn.pdf
tekkisid järgmised küsimused:
1)Kirjas on "Rehvide laius on vaba, kuid eelduseks on, et vertikaalsihis alla vaadates on ratas kaetud tiiva või originaalse tiivalaiendiga."
Kas välejend "originaalse tiivalaiendiga" on sinna sisse unustatud või meelega pandud? Sellet tulenevalt ei või ju enam vaba kalssis kasutada ise kummist lõigatud või muul moel laiemaks tehtud koopa laiendeid?
2)Miks keelati vaba klasis kahe vintsi kasutamine?
Need 2 punkti huvitaks mindki, sest kui need tõele vastavad, siis mind ilmselt enam Sukisukiga rajale ei lastagi see aasta?
Lõpuks on "vabast" saanud TR1

Postitatud: R Jaan 05, 2007 4:23 pm
Postitas hmm
Loodan et, tehnilised tingimused saavad peagi täiendust just selles osas kui palju võib autot ümber ehitada.
Postitatud: R Jaan 05, 2007 4:26 pm
Postitas Landy
hmm kirjutas:Loodan et, tehnilised tingimused saavad peagi täiendust just selles osas kui palju võib autot ümber ehitada.
Kas ei ole veidi hilja teha nii radikaalseid otsuseid 2 nädalat enne hooaja esimest võistlust?
Postitatud: R Jaan 05, 2007 5:15 pm
Postitas MM
Hea et pabereid ka loetakse ja midagi radikaalset seal küll pole.
1)Kirjas on "Rehvide laius on vaba, kuid eelduseks on, et vertikaalsihis alla vaadates on ratas kaetud tiiva või originaalse tiivalaiendiga."
Originaalne on jäänud sisse minu näpuka tõttu. Peab olema ainult tiivalaiendiga.
Me ootaks vintside kohapealt veel mõne 4x4Vaba sõitja arvamust ja kui üldsus nõuab kahte vintsi siis saab ka kaks olema (ühe vintsi nõude korral võib alati tagavintsi trossi kinni plommida ja ikka sõita)
Rein pidas silmas, et hetkel oli sõnastusest raske aru saada, et sõita võib ka TR2 ja TR3 nõuetele vastava autoga kui kasutatakse lubatud mõõdus rehve.
Postitatud: R Jaan 05, 2007 5:22 pm
Postitas fagott
Nojah,mõtlesime seda teist vintsi kohe-kohe installima hakata,kuna eelviimasel sõidul vähemalt oli hulgaliselt punkte,millest paar meetrit puudu jäi

Seega tahaks lähema nädala jooksul küll selguse majja saada...
Postitatud: R Jaan 05, 2007 5:23 pm
Postitas Landy
Möödunud aastast kangstub mulle silme tee vähemlat kolm võistkonda kellel kas siis päris vints või Handymanni moodi elektri tali taga oli.
Postitatud: R Jaan 05, 2007 5:36 pm
Postitas MM
Landy kirjutas:Möödunud aastast kangstub mulle silme tee vähemlat kolm võistkonda kellel kas siis päris vints või Handymanni moodi elektri tali taga oli.
Krt kangastub, meenub jne. Ürita nüüd asjalik olla ja räägi millised võistkonnad ja kui kellegi nimel sõnavõtad siis lisa kelle nimel räägid.
Fagott - kas soovite, et oleks lubatud kaks või üks - vasta konkreetselt.
Postitatud: R Jaan 05, 2007 5:43 pm
Postitas Landy
MM kirjutas:Krt kangastub, meenub jne. Ürita nüüd asjalik olla ja räägi millised võistkonnad ja kui kellegi nimel sõnavõtad siis lisa kelle nimel räägid.
.
Meenuvad kahe vintsiga: Mainor, DD-team, Dosis-Letalis,...
Kuna meil üks toorik ZUKI (ilma meeskonna nimeta garaazis) ja siis oleks hea teada kuhu suunas võib seda aretada. Tuleviku perspektiivis toetaks kahe vintsi ideed.
Postitatud: R Jaan 05, 2007 6:42 pm
Postitas topratohter
Meil on olnud vabas 2 vintsi ja sooviks et see ka nii jääks.
Dosisletalis
Postitatud: R Jaan 05, 2007 9:50 pm
Postitas fagott
Mina kah kahe vintsi poolt.Siis vabad mehed saavad vähe vabamalt võtta ja kaasvõistlejaid ei pea kah tüütama...
Postitatud: R Jaan 05, 2007 9:55 pm
Postitas hulkur
parandatud redaktsioon väljas. kaks vintsi on lubatud.
Postitatud: R Jaan 05, 2007 10:15 pm
Postitas HKA
Meeldiv näha, et ka rehvilukud on saanud rohelise tee.
Postitatud: R Jaan 05, 2007 10:43 pm
Postitas tarmo
Tänud kahe vintsi eest
Tihti teda just vaja pole, aga on hetki, kus osutub asendamatuks abiliseks.
Ükskord näiteks oli ta meil elupäästjaks kui eksisime totaalselt valele metsasihile, kuhu ühtegi kaasvõistlejat appi polnud oodata, kuid suutsime auto ühe esinurga auku vajumise tõttu peaaegu kummuli keerata.
Postitatud: K Veebr 07, 2007 7:14 am
Postitas jazz777
Pisut OT ja rumal võib-olla, aga...
Kas ma tohin võistelda vabaklassis 2xx numbriga, nii et aastaarvestus ka loeb. Auto vastab vaba tingimustele. Ei viitsiks jälle järgmist numbrit kleepida, aga kui peab, siis peab...