1. leht 1-st

Nissan Terrano 4x4

Postitatud: L Nov 22, 2014 6:31 pm
Postitas andzz
Tervitused 4x4 rahvas! Oleks selline küsimus, et kas nelikvedu võib sisse lükata ka sõidupealt? Et kui sõidan umbes 50 km/h tagaveoga ja siis lükkan sõidupealt sisse nelikveo. Ma tean, et see on võimalik, aga nii tohib teha? See ei riku midagi ära? Ja kui tohi siis kuidas oleks õige käituda? Masinaks on Nissan Terrano II, 2003 aasta.
Ette tänades
Andreas

Re: Nissan Terrano 4x4

Postitatud: P Nov 23, 2014 11:01 am
Postitas al
Jäigalt lülitatav nelivedu, ilma keskdifrita.
Olen proovinud samasel masinal nelivedu ka lülitada 100+ kiiruste pealt. Lülitub, toimib, ainult välja lülitades ei lase rummulukke? lõdvaks enne kui kiirus jälle alla 50km/h vms, ehk 4wd tuli ei kustu. Samas kui kangist on valitud 2WD siis esisild ei vea, hoolimata tulukese põlemisest.
Kui nelivedu ei lülituks, oleks vahekastist kuulda raginat jm kurje hääli.
Muus osas tasub lugeda siin korduvalt avaldatud kirjatükke teemal lülitatav nelivedu, diffrite hingeelu jms.
Ehk: kui 4wd sees, siis ei tasu seda kasutada jäigal pinnasel, eriti järsemalt keerata, libedal liikudes pole muud muret, kui et masin soovib hoolimata rooliratta asendist otsemalt liikuda, arvestamata juhi soove.

Re: Nissan Terrano 4x4

Postitatud: P Nov 23, 2014 12:38 pm
Postitas raulex
Niipalju veel lisaks, et 2003 aasta masinal pole tehase poolt paigaldatud rummulukke.Nende asemel on jäigad nuutidega flantsid.Pooltelgi,esidifrit ja kardaani veetakse kogu aeg kaasa.

Re: Nissan Terrano 4x4

Postitatud: K Jaan 07, 2015 6:06 pm
Postitas andzz
al kirjutas: Ehk: kui 4wd sees, siis ei tasu seda kasutada jäigal pinnasel, eriti järsemalt keerata, libedal liikudes pole muud muret, kui et masin soovib hoolimata rooliratta asendist otsemalt liikuda, arvestamata juhi soove.
Selle jäiga pinnase alla läheb ka asfalt? Kui mul on 4WD sees, siis on puhtal asfaldil tõesti rooli põhja keerates raske sõita (nagu pooks kinni). Miks seda jäigal pinnasel ei tasu kasutada?

Re: Nissan Terrano 4x4

Postitatud: K Jaan 07, 2015 6:36 pm
Postitas al
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=3237#p3237

Esi ja tagasild üritavad keerates võrdse kiirusega liikuda. Läbitav vahemaa on aga erinev. Tekkib konflikt ja kuskilt peab miskit järgi andma, heal juhul libisevad rehvid asfaldil, halvemal juhul annab jõuülekandes miskit järgi.