1. leht 1-st

Tõeline Rahvaauto.

Postitatud: E Nov 03, 2014 5:22 pm
Postitas 007
Metsikule mõtlemiseks :D

http://www.youtube.com/watch?v=UTq_1rp_NYw

... sealt edasi igaüks ise antud reietuse teemal ..... .

Re: Tõeline Rahvaauto.

Postitatud: E Nov 03, 2014 9:19 pm
Postitas metsik
Olen neid kõiki kordi vaadanud :D

Antud videos oleks võinud katsetada lumel püsimist. Oleks olnud mida vaadata.
Plokirofka töötas laitmatult ja niimodi freesida oskavad meist kõik.
Sellel üritusel olid sellised rahad taga millest ma ei oska unistadagi!

Kunagi on hr. Heinsaar meile Männikul näidanud kuidas saab lumel liikuda. Vist oli tänavaseades LC 100.
Tollajal oli mul patrol ja tadsin pedaalil ainult kahte asendit.
Tegelikuses on sitaks võimalusi mida ei oska alati kasutada.

Re: Tõeline Rahvaauto.

Postitatud: T Nov 04, 2014 7:54 pm
Postitas 007
... mnja "money talks bullshitt walks" paraku.

Re: Tõeline Rahvaauto.

Postitatud: K Nov 05, 2014 8:28 pm
Postitas Uko
Ime et see Amaroki junn neid rattaid üldse ringi jõuab ajada.Motoori pole sealju ollagi.

Re: Tõeline Rahvaauto.

Postitatud: K Nov 05, 2014 8:54 pm
Postitas tanel
Uko kirjutas:Ime et see Amaroki junn neid rattaid üldse ringi jõuab ajada.Motoori pole sealju ollagi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Falkirk_Wheel - mõtlemisaineks lugemist. Mõtteharjutusena vaata pilti ja proovi tarbitav võimsus ära arvata.
Küsimus taandub ülekannetesse, saad kardaani pöörlemiskiiruse piisavalt alla ja momendi üles, suur ratas tagab teisipidi rehvi pinnal piisava joonkiiruse/wheelspeedi... Tehase veermikust pole seal ilmselt mitte midagi enam alles loomulikult (seda tambovskii volk'i saiti või mis neil oli, uurima ei viitsinud minna).

Amaroki 2,0 biturbo oma 5000+ redline'iga pole just klassikaline diisel jah. Aga, ma pean tunnistama, ma olin üsna üllatunud selle video vaatamise järel, esimese hooga tekitas rehvimustri valik küsimusi jne... Ma pole ekspert, aga IMO üsna hästi välja tulnud. Ilmselt on keegi arvutusi teinud enne garaaži minekut.