1. leht 1-st
opel mootor LUAZ-il
Postitatud: P Dets 31, 2006 11:05 pm
Postitas metskult
Tere,
kuna teema juba lahti tehtud poetaks ka oma küsimuse siia.
Mul on vabalt käes üks kabe Opel astra 1,6i mootor, kas selline mootor ka Luaz kere vahele mahuks?
Ma ei jaga seda mootori vahetust eriti aga kas saan õieti aru et, vaja ainult vaheplaati käigukasti mootori vahele, kuid siiani ei saa ma aru kuidas sidur ja käigukasti võll kokku pannakse.
Re: opel moototr
Postitatud: E Jaan 01, 2007 1:04 am
Postitas Valge Hiir
metskult kirjutas:Tere,
kuna teema juba lahti tehtud poetaks ka oma küsimuse siia.
Mul on vabalt käes üks kabe Opel astra 1,6i mootor, kas selline mootor ka Luaz kere vahele mahuks?
Ma ei jaga seda mootori vahetust eriti aga kas saan õieti aru et, vaja ainult vaheplaati käigukasti mootori vahele, kuid siiani ei saa ma aru kuidas sidur ja käigukasti võll kokku pannakse.
Loe see läbi
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=5194 ja siis hinga peegli ees 3 korda sügavalt sisse-välja.
Kui ikka tahad Luazile Opeli mootorit peale aretada lase käija.
Postitatud: E Jaan 01, 2007 1:42 am
Postitas tai
mõtle ka sellele,et enne sind on hulka nõukogude insenere selle auto juures arvutanud ja mõtlenud... kui sa arvad end neist paremaks siis keep up the good work!
Postitatud: E Jaan 01, 2007 1:48 am
Postitas Landy
1,6L mootor on ilmselge overkill. Reeglina on sinna pandud ikka alla 1,2L mootorid.
originaal mootor
Postitatud: E Jaan 01, 2007 11:40 am
Postitas metskult
Tänan selge vastuse eest,
Esimesel sõidul selle masinaga ma ei saanud üldse aru kuidas see sapaka mootor seda masinat vedada jaksab sest, üle 2 käigu suri masin lihtsalt välja, kohalt minekul kogu masin tõusis nagu ülesse poole.
Lihtsalt hirm hakkas et, se sapaka mootor ikka tõesti lahja seal vahel.
Sai netist ostitud Luaz remontdi raamat(vene/inglise), peab kõik üle kontrollima selle järgi, äkki miskit viga. Masin ju seinud vähemalt pool aastat lageda taeva all, äkki midagi kinni jäänud.
Kuid kui panna teine mootor, näiteks Ziguli oma kas siis on parem?
Ma ise nagu ei arva Ziguli mootorist Luazil midagi, kuna Ziguli mootor on kõrgete pöörete masin ning kui pöörded langevad kaob ka jõud.
Hetkel peal olev mootor on visa hingega

vahepeal tundus et, suri välja siis kudagi võttis jälle pöörded ülesse.
Arvan et, mootr peab olema tugev ka madalatel pööretel, mitte nagu mingi ringraja vormel millel jõud tuleb vist 8000rpm peal alles
Eks näis, proovime hetkel olevast V4 välja võtta mis on, kui puudu jääb eks siis hakkan vaatama kust juurde saab.
Postitatud: E Jaan 01, 2007 2:31 pm
Postitas seff
Landy kirjutas:1,6L mootor on ilmselge overkill. Reeglina on sinna pandud ikka alla 1,2L mootorid.
uuel aastal uue hooga .. hr landi mitu mootorit oled sa luaz i le paigaldanud et tead millisest hetkest algab overkill
proovisime oma võistlusluazil igatepidi seda v4 aidata aga , tagurpidi ikka liikuda ei jaksa..
vahe sapika ja siguli mootori vahel?
niipalju selgus et hakkas kohalt vabalt 2 käiguga ära minema kui sigul. mootor peal oli
ise katsetanud vaheplaadiga edukalt 1,3 siguuli motot millel 2x weber karburaatorid jne muu pisike tuuning... eeldan et sellel aparaadil oli olulisemalt rohkem jõudu kui mingil suvalisel 1,6 sel ...
ja katki ei läinud midagi , sai ikka korralikult piinatud...
jah radiaator oli kyll teise kohta viidud kuna ei mahu ära enam...
loomulikult kui suuremad rattad alla panna siis kindlasti läheb katki...
opeli mootor sinna suht paras kui sa mingit mäkketõusu ei hakka harrastama
jõudu ja edu aretamisel
Postitatud: E Jaan 01, 2007 5:08 pm
Postitas R969
Maastikuautole soovitaks siiski diiselmootorit.Opeli mootoril on ka see häda,et jagaja jääb salongi.Kõige lihtsamalt saab minu arvates peale Vw 1,6D.Endal sai asi tehtud nii:vaheplaat 16mm,Audi 1,6s hooratas,Moskvits 412 sidurikorv.Vaz 2103 siduriketas(sobib nuutidega),väntvõlli sisse sobib
Zazi tugilaager,radikas Vw Golf,Nissan Primera üliõhuke ventilaator(mahub
mootori ette ära).Sai alla pandud M410 rattad(15").Annab läbivusele palju
juurde ja on hea sõita,aga ette peab vaatama,et midagi ära ei lõhuks.Kuna vints on ees,on vedrusid peale keeratud(madalaim koht maast u.40cm).Arvele saab võtta 1,5D andmete järgi.Peale pumba vedrude vahetust ei pea kohalt minnes isegi gaasi andma ja sellist asja,et auto tagurpidi minna ei jõua pole veel juhtunud.
Kui on huvi,siis saab pilte kah.
Postitatud: E Jaan 01, 2007 5:43 pm
Postitas Landy
seff kirjutas:Landy kirjutas:1,6L mootor on ilmselge overkill. Reeglina on sinna pandud ikka alla 1,2L mootorid.
uuel aastal uue hooga .. hr landi mitu mootorit oled sa luaz i le paigaldanud et tead millisest hetkest algab overkill
Tegu oli minu väga iskliku arvamusega, mis kujunenud netist loetu/nähtu põhjal. Nagu näha, suudavad siinkirjutajd selle edukalt ümeber lükata. Maailm muutub ja areneb, eks proovin mina ka.
Postitatud: E Jaan 01, 2007 11:49 pm
Postitas kunks
Estoniatel oli ju Ziguli mootri otsas sapaka kast ja sidur. Ehitas neid vist Vihur. Rohkem tarkust netist ei leidnud.

Aga venemaal on kõike tehtud. VAZ, VW jne
http://www.luaz.com.ua/
Siin VAZ mootor.
http://wwwboards.auto.ru/zaz/0024/6642.shtml
Mnjah....Ma väga loodan, et sa vene keelt vabalt valdad.
vw 1,6d
Postitatud: T Jaan 02, 2007 1:11 pm
Postitas metskult
Ohooo on ka teisi arvamusi

väga meeldiv teada. Olen ka ise netis tuhlanud ja leidsin ka ühe asjaliku lehe kus aretatakse Ziguli mootoreid ja ka vist mingeid roolivõimusid ja palju muud.
Kuid kõige huvitavam ja mõistlikum tundub siiski VW golfi D

variant mille on teinud R969
Milleks Moskvichi 412 sidurikorv, siis tuleb originaal sidurikorv ära lõhkuda, kas Moskvich 408 või 407 sidurikorvi ei saaks kasutad, need mul olemas

Millise audi hooratas? Võru on natsa kauge koht et, asja kaema tulla kuid pildid oleks igati tegijad asjad. Ega sul sellest plaadist jooniseid ole?
Kui saladus ei ole kui suur eelarve sellisel ümbertegemisel on, mootoreid olen Börsis näinud nii 3000-10000kr

, radiaatorit annab ka vist otsida, muud träni peaks veel liikuma vabalt.
Kuidas hiljem hooldada on, saab filtritele ja muudele asjadele ligi? Kas see mootor on ka raske nagu diisel ikka tavaliselt, hakkab äkki vedrustusele?
Ühesõnaga ehk võtad hetke aega ja räägid rohkem sellest

Postitatud: T Jaan 02, 2007 7:04 pm
Postitas urmas
Postitatud: N Jaan 04, 2007 8:40 pm
Postitas R969
Kui saladus ei ole kui suur eelarve sellisel ümbertegemisel on, mootoreid olen Börsis näinud nii 3000-10000kr Smile , radiaatorit annab ka vist otsida, muud träni peaks veel liikuma vabalt.
Kuidas hiljem hooldada on, saab filtritele ja muudele asjadele ligi? Kas see mootor on ka raske nagu diisel ikka tavaliselt, hakkab äkki vedrustusele?
Ühesõnaga ehk võtad hetke aega ja räägid rohkem sellest
Mootor 1k,remont 3k,radikas 380,starter 250,ülejäänud asjad umbes 1000-.
Hooldusel probleeme pole,kui karterikaitsele auk õli väljalaskmiseks teha.
Raskem saab ehk 20-30 kilo(mõlemaid mootoreid jõuab üksi tõsta).
Ps
pilte peaks saama homme.
Postitatud: R Jaan 05, 2007 1:20 am
Postitas nymmik
Kõige valutum on sapika kasti otsa panna LADA mootor, kuna seda on tehtud küll ja küll. ning ka vaheplaadi täpsed joonised on olemas.
http://www.muhuklubi.ee/www/index.php?n ... topic&t=78
ise hakates vaheplaati tegema on eksimis kohti küllaga. 1.6 Lada või 1,7 lada peaks seda kerget luazi jõudsalt liigutama.
Mul on isegi pimedateks aegadeks üks Kavori poolt estonia vormeli jaoks tehtud vaheplaat garaazis

Postitatud: R Jaan 05, 2007 11:07 am
Postitas R969
Pildid on sellel aadressil:
http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=40106
Edit:sain vanast arvutist veel pilte vaheplaadist.