1. leht 1-st
Patrol 3.0 pumba jant
Postitatud: P Okt 26, 2014 8:24 pm
Postitas Allar
Tere.
Kahjuks on siis see kord minu kätte jõudnud kui patroli pump jukerdama hakkab
Viga tekkis siis peale seda kui auto 4 kuur garaazis oli tõstet ja kere remonti tegin, nüüd siis autol hele valge meeletu suits taga, mootor pudistab ja pöördessse ei käi korralikult kuidagi poovalt läheb 2-3 peale ja kõik kui teda järjepidevalt tallata siis lõpuks lähevad pöörded üles hääl läheb ilusaks ja koik nagu oleks korras, väga teravalt käib pöördesse ja sõidab kaa korralikult aga vaid korraks 1km ja ilus on jälle otsas koik läbi katsetatud tagasivoolus õhku pole, ja viga on ka siis kui otse kanistrist käima panna.
Kas on sellel pumbal mingeid tüüp vigu või nüansse mida teadma peaks, imelik on veel see, et ei peale voolust ega tagasi voolust ei saa ei imeda ega puhuda nagu punn oleks ees kuskil, kas peabki nii olema?
Muidugi se kütuse üles tulek on kuidagi liiga vaevaline, isegi kui vaba vool peale panna pumbale hakkab starterist ennem kahju kui käima hüppab, muidu käivitub maru ilusti
Koik oletused,mõtted ja arvamused on teretulnud.
Allar.
Re: Patrol 3.0 pumba jant
Postitatud: E Okt 27, 2014 10:55 am
Postitas Jopinto
Kui tunne nagu punn oleks ees siis võib olla solenoid kinni jäänud. Endal oli sama jama kui auto seisis kuuke ümberehituses. Mina aga enam käima ei saanudki. Põhjuseks sitt kütus (vesi tekitas rooste ja oli valma) ja kuluks pumbapea/aju vahetus.
Re: Patrol 3.0 pumba jant
Postitatud: E Okt 27, 2014 11:30 am
Postitas Allar
Jopinto kirjutas:Kui tunne nagu punn oleks ees siis võib olla solenoid kinni jäänud. Endal oli sama jama kui auto seisis kuuke ümberehituses. Mina aga enam käima ei saanudki. Põhjuseks sitt kütus (vesi tekitas rooste ja oli valma) ja kuluks pumbapea/aju vahetus.
Kummaline jh, et ennem käis suurepäraselt, eks pump jooksis tühjaks ilma paagita, ja siis jälle kanister pagasnikus ja jälle polnud, ja nüüd tulemus käes :/
Kus su autol pumpa remonditi? mis see kupatus maksma läks?
Re: Patrol 3.0 pumba jant
Postitatud: E Okt 27, 2014 11:42 am
Postitas Allar
faaaaak ja mul oli ju ida päriyolu diisel käigus tookord kui seisma auto jäi

Re: Patrol 3.0 pumba jant
Postitatud: E Okt 27, 2014 7:00 pm
Postitas marxkoll
Proovi vahetada õhulugejat!!! Ja vaata mis muutub!
Re: Patrol 3.0 pumba jant
Postitatud: T Okt 28, 2014 10:35 am
Postitas 0liver
Sain just eile oma auto pumbavahetusest kätte, vana pump oli seest konkreetselt roostes ja taastamiskõlbmatu, tellisin Austriast aastase garantiiga taastatud pumba 900EUR eest.
Re: Patrol 3.0 pumba jant
Postitatud: T Okt 28, 2014 7:38 pm
Postitas Allar
0liver kirjutas:Sain just eile oma auto pumbavahetusest kätte, vana pump oli seest konkreetselt roostes ja taastamiskõlbmatu, tellisin Austriast aastase garantiiga taastatud pumba 900EUR eest.
Roostes siis sitast küttest, või vesi? aktiivse kasutuse käigus või seistes tuli viga välja? sümtomid olid millised?
Re: Patrol 3.0 pumba jant
Postitatud: K Okt 29, 2014 7:45 am
Postitas 0liver
Paagil oli ühes kohas ridamisi tillukesi auke kust uputamise käigus vesi sisse pääses ja paaripäevase seismisega oligi valmis. Nii ma vähemalt arvan aga võis ka lihtsalt sitt kütus olla, mis seal vahet.
Jõud kadunud, mootorituli põles ja puterdas. Pump kisti Karlas lahti ja nägi seest päris kole välja.
Re: Patrol 3.0 pumba jant
Postitatud: L Nov 22, 2014 9:20 pm
Postitas Allar
nüüd ligi kuu möödas, sõidetud ja treilat veetud ja isegi pealinna tööle mindud, no sõitis ja käis enamvähem, kuni siis tänaseni kui kuulsin, et pumba stutsi all võib ikkagi sõel olla, aga ei olnud ja nüüd siis asi hullem kui ennem, mitte midagi muud ei puutunud ja anomaalia jälle tagasi, pöördesse ei käi, lumi valge pilv taga, süütenurk täiesti mööda ja nii uskumatu kui se ka pole paugub summutisse ja lööb tuld kaa. ulme....
Re: Patrol 3.0 pumba jant
Postitatud: E Jaan 05, 2015 11:42 am
Postitas Jopinto
Olin vahepeal üsna eemal. Ma tegin pumpa Karla autos ja ei oska midagi kehvasti öelda. Sain juurde 2a garantii. Kokku läks mingi ca 1000 eurikut. Minul ka sõela kuskil ees pold. Kasutada ei tohi odavaid filtreid, ajavad elemendi tükke pumpa. Kniparts ja Japanparts jms eemale hoida. MAN või Bosch on ok, kui originaali ei raatsi. Endale panin veel ühe lisa filtri vahele. Valge suits summutist tähendab ka vett mootoris. Võib ka turtsuma ajada kuna vett ei saa kokku pressida ja lööb asjad sassi. Ikkaljuhul kehv variant.
Aga sammud diagnostikasse ja sealt edasi haruatama. Karlas mehed teavad Patroleid hästi.