1. leht 3-st

Diiselautode vastupidavus külmale.

Postitatud: L Okt 25, 2014 12:01 am
Postitas Tegija
Teeeksin siia uue teema, kus diiselautode kasutajad saaksid vastata küsimusele, et kuidas nende autod käitusid esimeste suurte külmadega. (eile jatäna). Pigem tahaksin kuulda nende arvamust kelle auto ei käivitunud normaalselt.Ilmselt paljudel suvine küte.
Endal pole probleeme polnud, aga klientidel küll.
Näited,
y 61 3,0
Voyager
Passat
jne.
Külma polegi nagu, aga!!
Viimati nimetatud autodel filter vahetatud umbes aasta tagasi.
Kõigil sees veel suvine küte.
Nissanil viskas ka peale halba käivitust sisse veakoodi P0077. Mis viitab pumba veale.

Re: Diiselautode vastupidavus külmale.

Postitatud: L Okt 25, 2014 12:26 am
Postitas beginner
Suurt külma pole ju veel olnud :shock:
Siiski aitasin hommikul ühe 1,6 või 1,8 diisel VW Tourani oma 20a vana bemmi pealt krokodillidega käima :mrgreen: Arvatavasti linnasõitudega aku tühjaks lastud. Samamoodi naabrinaine oma bensiiimootoriga sidrunit laseb paar korda talve jooksul juhtmetega käivitada...

Re: Diiselautode vastupidavus külmale.

Postitatud: L Okt 25, 2014 12:59 am
Postitas Praks1
Päris palju veokeid seisis.
Ida pool osteti Scanist neljapärev kõik kütte filtrid ära :D
Täna jamasime isegi hommikul veokaga.
Üldiselt hakkavad jamama rohkem need, millel rohkem elektroonikat.

Re: Diiselautode vastupidavus külmale.

Postitatud: L Okt 25, 2014 1:24 am
Postitas Tegija
Siis ma pole ainuke kes süüdistab kütet. Järjekord uksetaga!

Re: Diiselautode vastupidavus külmale.

Postitatud: L Okt 25, 2014 7:01 am
Postitas GC
Mulle tundub, et mingi kütte jama!?
Korralik suvine küte peaks veel nende külmadega OK olema, aga ei!
Mingi biodiisel liigub ringi, kui laialt , ei tea.

Re: Diiselautode vastupidavus külmale.

Postitatud: L Okt 25, 2014 7:13 am
Postitas T.T.
Mul läks külmade saabumisel tdi käivitus paremaks. Soojemate ilmadega küünlad ei rakendunud.

Re: Diiselautode vastupidavus külmale.

Postitatud: L Okt 25, 2014 7:32 am
Postitas manal
Minu oma on läinud käima hästi aga eile tegi huvitava lükke. Keset sõitu suri lihtsalt välja, hooga sain veel ristmikult ära. Paar korda käivitasin ja siis läks uuesti käima ja sõit jätkus. Kui oleks filtri probleem, siis minu teada läheb pajerol vastav tuli põlema, mis teatab et filtris on vesi. Kuna aga tuld polnud, siis arvan et kütte probleem.

Re: Diiselautode vastupidavus külmale.

Postitatud: L Okt 25, 2014 8:34 am
Postitas v6sa
Tegija kirjutas: ...
diiselautode kasutajad saaksid vastata küsimusele, et kuidas nende autod käitusid esimeste suurte külmadega.
...
Kas kusagil oli külm? Tõsiselt: oktoobri lõpus on ennegi miinust olnud.

OM605 ja kütus Krooningust ei arvanud küll midagi saabunud jahedusest. D21 ja Alexela valge suvine diisel käisid ka tõrkumata pea kolm tundi.

Aga kütusemüüjate vabandused on ikka maailmatase... :floff

Re: Diiselautode vastupidavus külmale.

Postitatud: L Okt 25, 2014 8:42 am
Postitas RistoRR
See nädal on saanud iga päev umbes 3-4 autot elule turgutada, kõigil filtrites hägu sees. Suvine küte külmub ju -5 kraadi juures ära. Eilse õhtuni sõitsin enda autoga rahulikult kuni äkki...ta kustus :D Lõin käsipumbast paar matsu peale ja sain tanklasse ära veeretatud, panin kütte voolavusparandajat sisse ja uus küte peale, käib parema häälega kui enne külmaga käis.
PS. Enamus mittekäivad sõidukid on olnud kuni 2a vanad ja max 60000 läbisõit.

Re: Diiselautode vastupidavus külmale.

Postitatud: L Okt 25, 2014 8:59 am
Postitas uppund kana
Eile hommikul oli Pärnus -8 ja igatahes Amarok käivitus suvise küttega laksust ,sõitis paar kilti ja siis kukkus paagis pump karjuma nagu tapetaks siga. Tõrkuma ei hakanud ,vedas koju välja. Mõtlesin ,et mis tast piinan, ajasin oma Parketiteole hääled sisse ja kulgesin sellega edasi. Kah suvine sees aga ei arvanud sest miskit ,sõitis nagu muiste.

Re: Diiselautode vastupidavus külmale.

Postitatud: L Okt 25, 2014 9:08 am
Postitas Koorejaam
Uskumatu, talv saabus...

Re: Diiselautode vastupidavus külmale.

Postitatud: L Okt 25, 2014 9:36 am
Postitas bomsch
Tanklatel ei olegi vaja midagi vabandada. Praegu võib müüa suvist, ülemineku kütust ja talvist. Alates 1. detsembrist peab talvine posti otsast tulema. Ühesõnaga süüdistada saab ikka ainult iseenda laiskust, et külmumise vastast solki paaki pole valatud. Raadios jauras juba nädal aega ilmateade, et külmaks läheb.

Re: Diiselautode vastupidavus külmale.

Postitatud: P Okt 26, 2014 10:23 am
Postitas Sohwer
Suvine küte ja pole probleemi. Filtrid vahetatud septembri alguses hoolduse käigus. massin 12 aastat vana commonrail disla. Paagis oli statoli põhi ja neste pealmine osa.

Re: Diiselautode vastupidavus külmale.

Postitatud: P Okt 26, 2014 1:08 pm
Postitas rt23
Mu pill otsustas kah seima jääda teeveerde. Filter oli kah muidugi laiskusest vahetamatta. Kiire talvine hooldus filtrite näol ja nüüd sõidab jälle. Käivitumine ei olnud hea aga 4-jast küünlast 1 töötas kah ainult Puhas laiskus :?
Poes oli muidugi tohutu sebimine, tundus et akude müük oli kah hea :mrgreen:

Re: Diiselautode vastupidavus külmale.

Postitatud: P Okt 26, 2014 4:08 pm
Postitas pilgrems
6 aastat vana ranger protesteeris ja tahtis seista soojas garaasis pool päeva en kui liikuma hakkas. Kütte filter vahetatud mõned kuud tagasi
Saabus sõidust euroopast eks kuskil leedus lätis tangitud.

Korealaste ime Asia käivitus poolest pöördest ja tegi rangeri töö ara.
Kütte Olerex

Lc 80 küsib kes kus nägi külma. :-)
Valgevene diisel