1. leht 1-st

M: ISUZU Trooper 2,2TD (intercooler)

Postitatud: L Okt 18, 2014 11:51 pm
Postitas tuningman
Nimelt läheb raske südamega müüki ennast siiani hästi teeninud
ISUZU TROOPER, millest siin foorumis varemgi juttu olnud.
Seda juttu näeb siit: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=64& ... &start=135
(mitte segi ajada antud teema peategelasega, see on alles poolik projekt)


Kehtiv ülevaatus 2015a augusti lõpuni. hetkel igapäeva kasutuses olnud.

Toodetud 1987a 2,2l bensiini mootoriga.
Hetkel 2,2diisel mootoriga 50kw.
(Ümberehitus on ka maanteeametis vormistatud ja Passis 39kw)
5käiguline Käigukast on ka diisli oma paigaldatud.
4vedu ja aeglusti,
sillad 4,56 ülekandega
ees manuaalsed superwinch rummulukud
15" valuveljed 30-9,5 R15 saharadega
Astmelauad, saab kaasa kui vaja
esimesed kaitserauad,

oksatrossid saab ka kaasa
ees 2x kaugtuled,
Veokonks ja kesklukk
Suurim lubatud piduritega haagis 2300kg
Esiistmed asendatud pika reguleeritava pingiga
Üksikud orig esiistmed saab kaasa, kui vaja
UUed ukse ja laepolstrid
UUed vasest kütusetorud otsast lõpuni.

Kere suht korralik,
Esineb oksapesust tingitud kriime.
Raam korralik ja tugev.



Masin asub saaremaal, aga kindla ostu puhul saab kokkuleppel ka mandrile tuua.
Kontakt asub allapool.

Hinda küsitakse 1100e, mida ei olegi tegelikult nii palju, kuna auto on tehniliselt korras.

Re: M: ISUZU Trooper 2,2D

Postitatud: P Okt 19, 2014 11:12 pm
Postitas tuningman
Kuna on tekkinud küsimusi, siis otsustasin siia vastata,
et ei peaks korduvalt samadele küsimustele iga kord ps-is vastama
.
-Kas mootor ja käigukast on Isuzu või mõne muu masina omad? Mille omad täpsemalt/mis koodiga?
-Millised on veoskeemi lülitusvariandid? Kas ka mõni difrilukk on?
-Kas astmelauad on sellised, et kannatavad ka tõstmist või pole selle mõttega tehtud?
-Kuidas vintsi paigaldus ninale välja näeks, kas annaks olemasoleva stange sisse peita või vaja rauast stange meisterdada
-Kas ees on 2 või 3 istekohta legaalselt?
-Kas sõidukit on ka tõstetud? Kas annab (veel) tõsta, kui keeruline see on? Või mahub 33" väikese lõikamisega juba alla?
-Kas sild kannatab 33" rehvi ja/või on näiteks mootor liiga lahja selle jaoks?

Ja kõige lõpuks... Kui kerge/raske on sellele masinale leida varuosi poest?
Saan aru, et sina lihtsalt lähed vaatad hoovipeal ringi ja midagi ikka leiad... :D
Mootor on Ssangyong Korando pealt, mis on põhimõtteliselt isuzu c223 koopia,
Käigukast on 1:1 le sama, mis isuzu 2,2d-l ja 2,2td-l
Veoskeem on: ainult tagavedu, kiire nelivedu või aeglane nelivedu. Mehhaaniliselt kangist lülitatav.
Kui rummulukud on maha keeratud, siis saab aeglustiga ainult tagaveoga ka sõita.
Astmelauad on ringi tehtud opel frontera omadest ja kinnituvad poltidega raami külge,
Nende tõstmiseks peaks raami peal ennem keret kikitama.

EDIT; kere tõstetud nüüdseks 4cm.

Vintsi saab originaal stange sisse peita. Õigete tööriistade ja materjaliga ei ole see teab mis teadus.
Ees on legaalselt ainult 2 kohta ikka.
esiistmete asemele pika pingi paigaldamise eesmärk ei olnud ette kolmanda koha tekitamine.
Tõstetud on seda ainult niipalju, kui seda annab 5cm pikemate vedrukiigete paigaldus.
Tõsta saaks küll seda väheke.
Varuosi ikka leiab, JapKor aitab.
Just lasin näiteks uued pihusti otsad paigaldada. (ei ole JapKor-ist tellitud)
4 otsa maksis kokku 100e vahetus üle selle.
Niipalju, kui on uusi juppe vaja läinud olen saanud kah.
Muide kuna orig vaakum pumbaga genekas oli kutu ja remont kallis, siis sai mootori ülesse vasakusse nurka,
ühe tugirulli asemele uus toimiv genekas paigaldatud.

Lisan veel, et auto müügiga ei ole kiire,

tänase päeva pildid
Pilt Pilt

Pilt Pilt

Re: M: ISUZU Trooper 2,2D

Postitatud: E Okt 20, 2014 11:22 pm
Postitas tuningman
uue info kohaselt võib vahetuseks pakkuda vaid vw transporter t3-e.
sõidu autosi mitte pakkuda, need ei ole praktilised.
eelistatud on kastikas nagu lingil.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... pe_247.JPG

Re: M: ISUZU Trooper 2,2D

Postitatud: R Okt 24, 2014 8:50 pm
Postitas tuningman
Paluti hetkel Auto müügile pidur peale tõmmata, kuna on uusi mõtteid tekkinud,
aga kuulutus võiks lahti jääda, kuni müügi teema jälle päevakorda tuleb.
Eks siis uuendan seda jälle.

Re: M: ISUZU Trooper 2,2D

Postitatud: T Juul 21, 2015 7:21 pm
Postitas tuningman
Hetkel siis see aparaat jälle saadaval,
aktiivselt seda otseselt müüma ei hakka,
aga konkreetse ostja puhul olen nõus kaupa tegema.
Samas võib midagi huvitavat vahetuseks pakkuda.
alustades näiteks mingist kastikast

Vahepeal on masinaga nii mõndagi tehtd ja sellega saab tutvuda siit: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=64& ... &start=135

üks värske pildike kah.
Pilt

Asub ensiselt saares ja ülevaatus kehtib augusti lõpuni.

Re: M: ISUZU Trooper 2,2TD (intercooler)

Postitatud: E Aug 31, 2015 11:20 pm
Postitas Luik
Jõudu, mis takisab järgmist korralist ülevaatust läbimast?

Re: M: ISUZU Trooper 2,2D

Postitatud: T Sept 01, 2015 12:44 pm
Postitas beginner
tuningman kirjutas:Kuna on tekkinud küsimusi, siis otsustasin siia vastata,
et ei peaks korduvalt samadele küsimustele iga kord ps-is vastama
.
-Kas astmelauad on sellised, et kannatavad ka tõstmist või pole selle mõttega tehtud?
-Kas sõidukit on ka tõstetud? Kas annab (veel) tõsta, kui keeruline see on? Või mahub 33" väikese lõikamisega juba alla?
-Kas sild kannatab 33" rehvi ja/või on näiteks mootor liiga lahja selle jaoks?
Astmelauad on ringi tehtud opel frontera omadest ja kinnituvad poltidega raami külge, nende tõstmiseks peaks raami peal ennem keret kikitama.
Tõstetud on seda ainult niipalju, kui seda annab 5cm pikemate vedrukiigete paigaldus.Tõsta saaks küll seda väheke.
Täpsustaks siis veel väheke:
Astmelaudade küsimuse puhul oli mõte ilmselt selles, kas need on nii tugevad, et nendest kannatab sõidukit ülespoole tõsta, näiteks latt-tungrauaga?
Vastustest ei selgu, kas 33" rehv mahub alla või kui suur mahub või on mootor/ülekanne suure rehvi jaoks ikkagi kehvavõitu ja selle peale ei peakski mõtlema?
Kena kandiline masin küll :D

Re: M: ISUZU Trooper 2,2TD (intercooler)

Postitatud: T Sept 01, 2015 11:00 pm
Postitas tuningman
Luik kirjutas:Jõudu, mis takisab järgmist korralist ülevaatust läbimast?
Esiteks: eile, koos ülevaatusega lõppes ka turbo. ühesõnaga jooksis kinni,
teiseks: jahutusvaedelik kaob jälle.
kolmandaks: puuduv käsipidur. hoob eemaldatud, kuna turbo ei mahtunud ära.

Neljandaks tuleb uus mootor, kast ja sillad.

Toon ühe suht pulkadeks tõmmatud 92a 2.8td jagudeks.
tegemist black magic sarja autoga, millel Special Edition kleepsudki peal :lol:
Must sisu, nahatatud rool, käetugedega esiistmed jne.

Sellega sesoses JÄTAN AUTO OMALE ja teema võib LUKKU PANNA