1. leht 1-st

66 -> kütusepaak

Postitatud: P Sept 28, 2014 9:37 am
Postitas mesilane30
Tervist!
Mure siis selline, et oli 66 bensukas, tehti enne mind ümber dislaks -> aga paak jäeti bensuka oma!!! Ääremärkusena: järgi on ainult 1 paak, kuigi tegelikult originaalis ju peaks olema 2tk!!! Ja kui nüüd paak hakkab tühjemaks saama, siis hakkab loogiliselt ka õhku vahele tõmbama. Kuidas seda lahendada? On kellelgi hea ja toimiv lahendus varnast võtta?
Keerukusastme poolest lihtsaim on panna lisapaak (koht ju olemas teise külje peal!) -> siis oleks ühte paaki juurde vaja! Järgmisena võiks tõsta olemasoleva paagi servi, aga siis peab vaatama paagi asukoha üle. Kõige viimases hädas saaks ju ka olemasoleva paagi ümber ehitada alt koonuselisemaks või siis vooliku asukohta muuta -> lisapaak maksab eeldatavasti vähem kui see töö ja vaev väärt on!
Thx juba ette!

Re: 66 -> kütusepaak

Postitatud: P Sept 28, 2014 9:43 am
Postitas MetsaVikat
Kas paak peab nii suur olema? Ma võtaks mingi väiksema paagi ja paneks selle alla...

Re: 66 -> kütusepaak

Postitatud: P Sept 28, 2014 10:30 am
Postitas mesilane30
Terv!
Ei pea olema muidugi! Jah, see kvalifitseerub minu jaoks lisapaagi idee alla (ehk siis on vaja uut(-vana) paaki :)

Re: 66 -> kütusepaak

Postitatud: N Nov 06, 2014 7:06 pm
Postitas Kodanik2
Kas õhku hakkab vahele võtma sellepärast, et paagi toru on liigalühike? Kas kütuse tagasi vool on suunatud paaki või on nii öelda ühe toru süsteem kus tagasivool suunatakse etteande pumba ette? Esimesel juhul aitab etteande toru ümber väikese kogumis paagi tegemine. Ehk on rõngas millel on allservas väike ava. Rõngas takistab kütusel kiiresti teise paagi serva minemast, aga ava tagab ühtse nivoo.

Re: 66 -> kütusepaak

Postitatud: E Dets 22, 2014 11:27 pm
Postitas nostalgar
Tere,mille pealt mootor on ?

Re: 66 -> kütusepaak

Postitatud: K Dets 24, 2014 8:56 am
Postitas mesilane30
Russ-240 ... või mis mõttes mille pealt?
Kasutan siis ka juhust ja soovin häid pühi kõigile siinkodanikele :)
Lund enam ei soovi, sest seda on juba liiga palju!

Re: 66 -> kütusepaak

Postitatud: N Dets 25, 2014 12:29 pm
Postitas nostalgar
Tere,häid pühi ! väga hea .pane peale sama süsteem ainult ühe paagiga st. tagasivool ka paaki ja teine paak unusta ära.pealevool paagist pane suurema läbimõõduga,et etteandepump ei tekitaks süsteemi õhku .Kui pump imeb rohkem kui kätte saab on kohe õhumull sees.keerasin samal eesmärgil MTZ-82-el ühe paagi kinni ja oligi jama käes.paagist kuni filtrini kasuta max avadega stutsereid .vaata veel seda,et paak saaks hingata rõhutasandi!Mul 66-el peal üks paak ca 120 L ZIL ja asi ok,mootoriks russ 243 ja ZIL-i k.kast.võid proovida ka püstpaaki,saad ka väikese kütekogusega liikuda. kui jutt segane,helista ma sitt kirjutaja 55577596 uku.

Re: 66 -> kütusepaak

Postitatud: R Dets 26, 2014 9:16 pm
Postitas Paabu I
paagid.jpg
paagid.jpg (132.46 KiB) Vaadatud 4562 korda
midagi sellist on alles

Re: 66 -> kütusepaak

Postitatud: L Dets 27, 2014 5:23 pm
Postitas Puucoy
Ühel vanal Ford veokal oli mul sama jama ja lõpuks lahendasin selle probleemi ujuva kütusevõtturiga