1. leht 7-st

Talvesõit "SAAREKOLL 2007"

Postitatud: N Dets 21, 2006 7:13 pm
Postitas 3FjaN
On olnud paar huvilist nn,Turist klassi raja vastu.Niisiis küsimus asjalistele,kui suur huvi on?Piisava arvu sõitjate korral võiks asja isegi ära teha.Kirjed siis siia.Palun ainult asjalikud kirjed.Aitäh!





Urmas

Postitatud: N Dets 21, 2006 9:22 pm
Postitas jr
USA rauda õnnestuks ka rajale meelitada:
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=20945

Postitatud: N Dets 21, 2006 11:33 pm
Postitas erik
Lugesin selle tikutaku teema läbi, mulje on: "oh Teid abituid rauakolakaid" :twisted:

Re: Talvesõit 2007

Postitatud: R Dets 22, 2006 12:29 am
Postitas Patrol2,8
3FjaN kirjutas:On olnud paar huvilist nn,Turist klassi raja vastu.
Et selline loll küsimus siis,et kas see turisti tähendab et minusugune kollanokk oma stock masinaga vķib ka proovima tulla vķi olen ma valesti aru saand.Ärge näkku lööge :roll:

Postitatud: R Dets 22, 2006 12:37 am
Postitas kunks
Kas saan õieti aru, et turistid, kes me tuleme igapäevases kasutuses oleva 4x4 autoga, millel all heal juhul AT rehvid ja ninas pole vintsi ( kuid taga kuudis äkki hi-lift) saame oma rajajupi, kus auto ei upu meetrisügavusse lompi ja ei pea teda üles tirima mäest, millest ka käpuli raske üles ronida? Muidugi jääb võimalus auto ära kriipida ja stanged kraavi jätta, kuid see võib juhtuda kus ja millal vaid.
Kindlasti tulija, et off-roadi nuusutada-võibolla ka nakatuda!
Urmas

Postitatud: R Dets 22, 2006 12:47 am
Postitas jr
erik kirjutas:Lugesin selle tikutaku teema läbi, mulje on: "oh Teid abituid rauakolakaid" :twisted:
Mis! Ei meeldi musklites uppuvat rauda näha või? :lol:

Postitatud: R Dets 22, 2006 12:57 am
Postitas kunks
Mulle väga meeldiks! Pliiz, tulge! :bg

Postitatud: R Dets 22, 2006 9:53 am
Postitas porilane
Asja mõte olekski selles, et tulla rajale tänavaautoga. Lihtsalt on jäänud silma öösel rajal olles palju sihitult ringi sõitvaid stock maastureid.Ja miks mitte neile legend kätte anda ja sihipäraselt liikuma panna? Osalustasu võiks olla mingi 500 eeku. Ja uurin ka võimalust anda legend kätte paberkaardiga, sest ega kõigil ka seda läpaka võimalust pole. Nii et seltsimehed turistid, kui mõtteid tekib pange julgesti kirja!
Anto

Postitatud: R Dets 22, 2006 10:01 am
Postitas Patrol2,8
Sel juhul kui osalustasu ka nii odav oleks mina küll tulija oma stock patroliga,olemas GPS,hi-lift ja hunnik igast köisi ja rihmi. :twisted:

Postitatud: R Dets 22, 2006 11:43 am
Postitas Kuzmitz
Turisti-klass oleks küll tore! Isegi tuleks sõitma. Kuid kas tulevad ka mingisugused tehnilised jm reeglid? Või ainuke piirang saab olema neliveo olemasolu? Teeks ühe mõnele vb tobedana tunduva ettepaneku, et keelatud on omada autol vintsi... Miks? Sest kui see klass eluvaimu sisse saab, siis varsti näeme seal "spetsiaal" stock maastureid... Rajameister saab muidugi peavalu juurde, et rada on tõesti läbitav ilma erilisi vahendeid omamata, kuid sellevõrra võiks tähelepanu pöörata orienteerumisoskusele.
Et mina oma mõtetes näeks seda tõeliste pühapäeviti ja riigipühadel metsaskolajate mõõduvõtmises. Hea oleks, kui ei muutuks spordiks, kus silme ees ruuduliseks läheb ja gaasipedaalil on ainult ON/OFF asend...

Tegemist sügavalt isikliku arvamusega ja ei pretendeeri absoluutsele tõele.

Postitatud: R Dets 22, 2006 12:50 pm
Postitas jazz777
Kuzmitz kirjutas:Turisti-klass oleks küll tore! Isegi tuleks sõitma. Kuid kas tulevad ka mingisugused tehnilised jm reeglid? Või ainuke piirang saab olema neliveo olemasolu? Teeks ühe mõnele vb tobedana tunduva ettepaneku, et keelatud on omada autol vintsi... Miks? Sest kui see klass eluvaimu sisse saab, siis varsti näeme seal "spetsiaal" stock maastureid... Rajameister saab muidugi peavalu juurde, et rada on tõesti läbitav ilma erilisi vahendeid omamata, kuid sellevõrra võiks tähelepanu pöörata orienteerumisoskusele.
Et mina oma mõtetes näeks seda tõeliste pühapäeviti ja riigipühadel metsaskolajate mõõduvõtmises. Hea oleks, kui ei muutuks spordiks, kus silme ees ruuduliseks läheb ja gaasipedaalil on ainult ON/OFF asend...

Tegemist sügavalt isikliku arvamusega ja ei pretendeeri absoluutsele tõele.
Oi nüüd sa tegid küll vea :D
Aga kui tõsisemalt, siis sellist mõõduvõtmist ei hakka küll vist olema. Oh seda punnitamist, et vabaklassigi aksepteerima hakati/hakatakse :evil: IMHO jäägu see ikka tutvumise jaoks- Turist=Turist ei kihuta=Turist tutvub vaatamisväärsustega ja naudib vaadet=Turist ikkagi

Postitatud: R Dets 22, 2006 1:17 pm
Postitas Kuzmitz
Oi nüüd sa tegid küll vea
Viga just mitte,a minugi ootus on, et see klass jääks/saaks selliseks lõbutsemise jaoks. Kes treenib tiimi, kes tutvub alaga jne...
Ja Turist tutvub, haukab Turisti einet, kuulab automakist Turisti kassetti ja püüab aru saada, kuhupoole see järgmine punkt jääb, ilma, et ta peaks muretsema enne punkti asuva suuremat sorti mudaaugu pärast. Tahan öelda seda, et raja raskus ei tohiks mingil juhul küündida isegi mitte TR-1 ligilähedalegi! Mitte, et ma kardaks, vaid autost on kahju :roll: :roll: . On teine veel liiga ilus ja sile...

Postitatud: R Dets 22, 2006 2:11 pm
Postitas Patrol2,8
Ma usun,et legendis on mingi raskus aste ka kirjas,et kui arvad raske,siis ei roni sinna.Kunagi 2000 aasta maasturite suvesķidul sai osaletud ning seal sai nii mķnedki punktid vahele jäetud kuna suure patroliga lihtsalt ei mahtund metsa vķi ei andnud soopeal sķita ja lķppkokkuvķttes sai ikka saavutatud 13-nes koht,seda veel spetsiaal klassis stock patroliga.
Minu arvamus oleks,et mķned punktid vķiks ikka koosneda ka väikesest mudaaugust,kus saaks algajad ka tundma seda mķnu mudas supelda ja otsida muda seest haakekonksu :lol:

Postitatud: R Dets 22, 2006 4:39 pm
Postitas 3FjaN
Küll ma teile selle sopaaugu ka leian!Vints võib autol küll asetseda,kuid parem,kui tal puudub tross,või olgu siis lausa katki.Hilift peaks ikka olema,kasvõi rattavahetuseks.Kindalsti peab olema toimiv ohutuspakett.
Usaraud oleks väga teretulnud,laseme esimestena.Ikkagi raskekaal.
Täpsem info 2007 jaanuari üsna alguses.

Postitatud: R Dets 22, 2006 8:10 pm
Postitas tai
krdi kaabakad usa rauda esimesena laskama ikka viimasene siis natu funi ka ;)