1. leht 1-st
Jeep Wrangler 4.0 vette?
Postitatud: N Dets 21, 2006 12:53 pm
Postitas savi
Meil ühel tiimiliikmel kavas Wrangleri 4.0 soetamine,tõsisteks ettevõtmisteks ja kuna bensukatega puudub kogemus siis andke nõu
kuidas ta korralikule ujutamisele reageerib,mida tuleks ringi tõsta?
Postitatud: N Dets 21, 2006 1:59 pm
Postitas erik
1. Snorkel ehitada
1.1 muud sisselaske ja karteri tuulutuse voolikud hermetiseerida
2. Jagaja kaas hermetiseerida, lisaks paigaldada jagaja jalga voolik, otse sisselaske kollektorist ja j. kaanele lisada õhu kompenseerimise voolik ja viia see sinna, kus see never vett ei saaks.
3. paagi tuulutus viia sinna kus mees vett ei saaks
3.1. paagi kork vahetada veekindla vastu
4. sildadele ja kastidele pikendatud õhutustorud - voolikud
5. Rookida kogu kapotialune puhtaks igasugustest mittevajalikest vaakumitest ja söefiltritest. (sealt annab u. 10 kilo ära rookida)
6. Kõik anduri ja muud pistikud töödelda oksiide eemaldava keemiaga ja uputada mõnda vett tõrjuvasse määrdesse a.la White Grase.
7. On veel asju... las alustab nendest.
Postitatud: R Dets 22, 2006 4:24 pm
Postitas savi
Okey,tänud!Kas elekti- jaküttesüsteemi puudutavat midagi kardinaalset
veel on?Ülejäänud modimine on niigi selge!Tänud!
Postitatud: R Dets 22, 2006 8:09 pm
Postitas tai
jäta meelde kuldreegel kõik lahtised augud, kui vaja lahti teha/jätta siis yles ja kui ei siis kinni ja korralikult silikoon ja muu selline kama saavad sinuga sinasõbrax...
Postitatud: R Dets 22, 2006 9:59 pm
Postitas savi
Okey ämber silikooni kaks solidooli selge see!
Veel soovitusi!
Postitatud: K Dets 27, 2006 10:31 am
Postitas erik
8.Siduriga mehhaaniline vent vahetada elektri mootorilt käitatava vastu.
Postitatud: N Jaan 04, 2007 9:39 am
Postitas Päkapikk
Eile kuulsin 4,0 cherokeest, millel need eriku loetletud asjad olid tegemata. Nüüd on selles nimekirjas mõned punktid juures nt. vända lihvimine ja saalede ostmine.
Postitatud: L Jaan 20, 2007 10:09 am
Postitas erik
copy: Kõige madalam koht on tal jagaja, seda sõlme modimata vees sõita on täielik loterii.
OK, erik!
Kas õigel teel?
1.Õhufiltri kopsikul on all vee väljavooluavad, väga väikesed. Kas peaks need kinni panema, kui õhuvõtt kõrgemalt.
2.Jagaja. Puurin jalga augu ja ühendan sisselaskega. J.kaane ühendan voolikuga snorklisse näiteks. Kas j.kaande tuleb ava puurida ja sealt voolik?
Ma ei ole Erik aga...
* Õhufiltri kopsik õhu/veekindlaks
*Jagajal selles aastakäigus peaks sobivad avad olemas olema...ei mingit puurimist...(Õhufiltri kopsiku modimisest jääb jääb sooja/külma õhku regulliv vaakum vabaks - selle kasutad jagaja õhutamiseks)
*Küünlajuhtmete jaoks on palju kraami...Normaalsed poed omavad sellist valikut...Hetkel ise testin Ben-ist mingit 40-e eegust spray-d
*Pistikute jaoks pigem see kurikuulus white grease....
*Starteriga ei juhtu katastroofilist enne midagi kui asi vees on ja siis kasutada...
* Kondi kaotasid ära? Siis kondi pumba asemele saadki gene panna.
*Sillad-kastid tahavad õhutuse kõrgemale toomist.
Virgo
Kõik Õige
Jagajaga on nii, et kui sa jalga paigaldad sisselaske vaakumi, siis kaane voolikut sa küll snorklisse panna ei tohiks, kuna ka seal on vaakum. Ja kui õhuringlus puudub siis asi nii hästi ei toimi.
Jagaja hermetiseerimisel mitte kasutada silikoon tüüpi hermeetikut, kuna äädikhape aurustub ja tekitab korrosiooni ning kondentsi jagajasse. (on oht et auto ei käivitu üldse) Üldse on silikoon, millel äädikas sees paras sitt.
Auto juures, mida tahetakse teha veekindlaks on lubatud kasutada ainult vett hülgavaid, veekindlaid ja vees mittelahustuvaid määrdeid ja keemiat. Vaseliin siin nii hästi ei sobi, mida hullem kleepeks seda parem, e. White grease.
Hankige Tevalost ka Kontakt 60 spray, see on suurepärane antioksüdant ja kontakti parendaja.
Isenesest vesi 12voltii auto elektrisüsteemis üle ei löö ja lühisesse ei lähe, va. trükiplaadid (kojamehe relee näiteks vett ei armasta).
Aju on tal silikoonilaadsesse ainesse valatud, kaitsmist ja töötlemist vajab vaid selle pistik.
Kui sa kõik kontaktid, pistikud, katsmed ja muud ühendused vastavalt töötled pole sul suuri probleeme. Hoia ainult mõned uued releed käepärast.
Kuldreegel: auto pole alveelaev, igasugune sügavas vees ligunemine peab lõppema väikse hooldusega, e. starter maha, õlide kontroll, vintsi hooldus jne jne.
Postitatud: P Jaan 21, 2007 5:15 pm
Postitas 414 AVM
Postitatud: P Jaan 21, 2007 5:49 pm
Postitas 414 AVM
Postitatud: E Jaan 22, 2007 6:31 pm
Postitas erik
Ja ma mõtlen koguaeg, et millal need tuutud meie metsades okste poolt ärastatud saavad.

Postitatud: E Jaan 22, 2007 7:29 pm
Postitas 414 AVM
erik kirjutas:Ja ma mõtlen koguaeg, et millal need tuutud meie metsades okste poolt ärastatud saavad.

Ma teadsin peast, et Sa vastad, aga Sul on täna vist hea päev olnud, ootasin tublisti hävitavamat arvamust.
Kanalisatsioonitoru on ju veel mõtetum ja jubedam. Ja selline nagu J.R. autol - see viib Jeebil tiiva või katuse kaasa, kui mõni teotahtelisem oks üle tee jookseb. See on muidugi minu täiesti subjektiivne arvamus ja ei pretendeeri Sinu adrenaliini tõusule.
Postitatud: E Jaan 22, 2007 7:58 pm
Postitas urmas
Aga pane lihtsalt koonus filter sinna otsa ja asi lahendatud
Kui tuutud ärastatud saavad

Postitatud: T Jaan 23, 2007 9:01 am
Postitas jr
Noh mul suur auto, on kus kohast tükke kaasa rebida. Tõenäoliselt on siis per$e, kui auto vajub vasta tugevat puud snorkliga, aga siis oleks enivei per$e ka ilma snorklita. Tegelikult on hea oksakaitse, võiks teisel pool ka olla

Postitatud: P Jaan 28, 2007 5:53 pm
Postitas simon24
ei taha siin läbustada aga tundus kuidagi väga teemkohane video
http://hullumaja.com/?pg=main&t=1&c=7&i=3025