1. leht 1-st

Probleem Nissan Patroli vahekastiga. 87a. 3.3 TDI

Postitatud: E Sept 15, 2014 11:40 pm
Postitas tinnuri
Tere.

Olen siis alles võhik 4x4 alal. Sai soetatud omale 87 a. Nissan Patrol 3.3 TDI lühikese kerega. Mure aga selline et 4L ei taha end sees hoida hästi. Kui hoiad käega ise sees siis toimib ilusti. Vahepeal hoiab ka ise end sees kui vedu taga. Aga üldjuhul tahab Neutraali peale tagasi lükata nii kui kaasi annad. Milles võib probleem seisneda? Üks tuttavatest ütles et ehk aeglusti kang tiba kõver , et ei lukusta end korralikult ära. Kasti padjad soovitati ka nagu üle vaadata. Ehk oskab siit foorumist ka keegi midagi soovitada mida kontrollida. Oleksin väga tänulik. Vabandan kui lollina näin. Tõesti pole varem 4x4 -ga kokku puutunud. Ette tänades Martin.

Re: Probleem Nissan Patroli vahekastiga. 87a. 3.3 TDI

Postitatud: T Sept 16, 2014 12:00 am
Postitas isakene
Võta aeglusti kangi kummilutt pealt maha ja vaata, kas kang käib 4L asendis kusagile vastu. Kui vastu millelegi ei käi ja kast eriti kusagile suunas ei liigu sõidu ajal, on viga ikkagi karu kõhus, ehk vahekastis 4L muhvi lülitusnukad ära kulunud või mõni laager õhtal. Teoreetiliselt on võimalik, et mõni lülitushoob kõver, aga see on väheusutav. Põhimõtteliselt peaks sellest aru saama, kui salongist käigukangide ümber oleva pleki maha keerad ja alla vaatad.
Eriti sage selline viga ei ole, patroli kast on tummine tükk ja sellest kuigi tihti jagu ei saada. On juhtunud, kui kuiva kastiga sõita või mingi eriti rõlge õliga. Vanema versiooni kastidel oli tüüpveaks keskmise võlli piiraja ära kadumine ning selle tagajärjel võlli kastist välja ronimine.

Kui uut kasti vaja või varuosi kastile, siis minu number on allpool.

Re: Probleem Nissan Patroli vahekastiga. 87a. 3.3 TDI

Postitatud: T Sept 16, 2014 1:13 am
Postitas tinnuri
isakene kirjutas:Võta aeglusti kangi kummilutt pealt maha ja vaata, kas kang käib 4L asendis kusagile vastu. Kui vastu millelegi ei käi ja kast eriti kusagile suunas ei liigu sõidu ajal, on viga ikkagi karu kõhus, ehk vahekastis 4L muhvi lülitusnukad ära kulunud või mõni laager õhtal. Teoreetiliselt on võimalik, et mõni lülitushoob kõver, aga see on väheusutav. Põhimõtteliselt peaks sellest aru saama, kui salongist käigukangide ümber oleva pleki maha keerad ja alla vaatad.
Eriti sage selline viga ei ole, patroli kast on tummine tükk ja sellest kuigi tihti jagu ei saada. On juhtunud, kui kuiva kastiga sõita või mingi eriti rõlge õliga. Vanema versiooni kastidel oli tüüpveaks keskmise võlli piiraja ära kadumine ning selle tagajärjel võlli kastist välja ronimine.

Kui uut kasti vaja või varuosi kastile, siis minu number on allpool.
Vaatan nüüd lähiajal. Ehk saab kuidagi toimima. Oleks hea. Aga suured tänud sulle. Vaatanmis teha annab.