1. leht 1-st

Palju läheb õli uaz469 esi ja tagasilda, käigu ja vahekasti?

Postitatud: N Dets 21, 2006 12:42 am
Postitas Mört
:) Kas piisab kui panna kontrollpunnini või peab peale ka veel panema?

Postitatud: N Dets 21, 2006 8:57 am
Postitas jr
Piisab!

Postitatud: N Dets 21, 2006 11:57 am
Postitas Mört
Kas viis liitrit kokku on küllalt?

Postitatud: N Dets 21, 2006 2:32 pm
Postitas mangasar
Mört kirjutas:Kas viis liitrit kokku on küllalt?
Piisab kui on ilma reduktoriteta sillad ja jääb natuke isegi varuks ka.

Postitatud: R Dets 22, 2006 1:54 am
Postitas Mört
mis mõttes ilma reduktoriteta?

Postitatud: R Dets 22, 2006 1:27 pm
Postitas mangasar
Mört kirjutas:mis mõttes ilma reduktoriteta?
Sõjaväesildadega UAZ-il on 4 külgreduktorit kus ka transmissioonõli sees käib. Kolhoosnikul neid pole.

Postitatud: R Dets 22, 2006 3:49 pm
Postitas Mört
mangasar kirjutas:
Mört kirjutas:mis mõttes ilma reduktoriteta?
Sõjaväesildadega UAZ-il on 4 külgreduktorit kus ka transmissioonõli sees käib. Kolhoosnikul neid pole.


No mul siis kolhoosnik ilmselt. Mul kaks reduktorit. Siis peaks korras olema.

Postitatud: R Dets 22, 2006 9:19 pm
Postitas boob
Kaks reduktorit? Et nagu üks on kolhoosniku sild? :lol:
Need kaks munakat silla keskel on diferentsiaalid!
Reduktor on see, mis tõstab ratta juures silla kõrgemale maapinnast/ratta tsentrist.

Postitatud: L Dets 23, 2006 12:07 pm
Postitas aislin
Kas mul õigus, et kui esimesed reduktorid pealt tavotti täis pumbata (seda läheb seal oma 3 purki mõlemale poole ) siis sinna õli enam vaja panna pole sest need ju ühed ja smad mahutid.
Tavott sela nimelt selleks,et õli jookseb välija kuna midagi kulund.

Postitatud: L Dets 23, 2006 12:38 pm
Postitas jr
"Tavott" pole vast kõige parem reduktori hammaste vahele. Õlitus jääb ebapiisavaks. Kui lekib, siis tee korda ja kasuta paksemat transmissiooni õli 90w-130 (vist oli nii).