1. leht 1-st

Nissan Pickup d22 tagasilla probleem.

Postitatud: N Sept 11, 2014 7:24 pm
Postitas Martinsr
Kirjutasin siia lootuses, et äkki loeb seda teemat rohkem inimesi kui Nissani alajaotust.

Autoks 99a Nissan Pickup, 2,5d 4wd.
Mure järgmine:

Eelmine nädal linna poole sõites tekkis tagasilda mingisugune ulguv heli,kohati tuli, kohati nagu kadus.... kahtlustasin rattalaagrit esimese hooga. Sai siis laagrid tellitud, Praegu hakkasin neid vahetama tõstsin silla üles, ja tundub, et heli tulevat hoopis keskelt Diffri juurest, aga päris kindel nagu pole ka. Selline tõksuv heli kui käik sees ja kardaan paigal rattaid keerutada, Kui vahekastist neutraali lülitada ja kardaan kaasa käib siis kaob ära/või siis vaiksemaks. Esimese hooga katlustaks planetaari. Reeglina kui see laiali siis kostuvad muud helid ja on metalli tükid sees, või LSD osakonnaga pahasti.
Kohati kaob sõiduajal ka ära :D salongi tuleb alates 60-80 km/h
Õli puhas, metallipuru praktiliselt pole.

Äkki kellegil on kokkupuudet analoogse juhtumiga.

väike klipp ka seletuseks:



Igasugune info teretulnud. :wink:
kaasaarvatud kes/kus remondiga tegelevad või oleks mõistlik kasutatud alla virutada..... :roll:

kui modedele see teema siin ei sobi võib ka vista nissani alajaotusesse.

Re: Nissan Pickup d22 tagasilla probleem.

Postitatud: N Sept 11, 2014 9:52 pm
Postitas runn
Difri vedavavõlli laagrid ja võib olla ka lisa üllatusi(peaülekanne ka).
Pane magnetiga kell ülesse kardaani flantsi vastu ja võta kardaanist kinni ning liiguta ülesse-alla.
Tulemus peaks olema suht 0 lähedane.
Seda lõtku saab käbi mutriga vähendada, peale keerates aga arvan et seda on juba mitu korda tehtud :wink:

Tõde selgub lahkamisel 8)

Re: Nissan Pickup d22 tagasilla probleem.

Postitatud: R Sept 12, 2014 3:28 pm
Postitas Martinsr
tulemus ongi prakriliselt 0 puudub lõtk võiks suisa öelda, ei liigu ta üles ega alla. :D

Eks tuleb lahkama hakata....


Kuigi ma suutsin kusagilt Ausside foorumist välja lugeda, et õlis võib ka viga olla, eriti ei tahaks uskuda, sellel tegelasel seal hakkas ka tõksuv heli tagasillas pihta, mis peale õli vahetust kadus. Sümptomid viitavad samasugusele helile. lisaks vend seletas seda ka, et rattadid keerates oli tunda nagu midagi pooks/takistaks. Muidugi ma ei usu, et õli peaks reduktori mehhanilise rikke kõrvaldama. Aga praegu ma seal õli ringi lõin... tunnen endas küll skeptilisust.

Selgub õhtul... ilmselgelt enesepett :D
140kmmi vaja temaga maha uhada ehk peab vastu.

Lisaks on veel küss Kõik kataloogid väidavad, et tagasillas peaks käima 1,3l õli Samas kui minu omast tuli välja umb 2,5l.
Panin kontrollavani täis 2,5l mis 2,5li

Re: Nissan Pickup d22 tagasilla probleem.

Postitatud: R Sept 12, 2014 6:01 pm
Postitas sambla-aadu
D21 on olemas nii C200 kui H233B tagasilda. Nendes on erinev õli kogus sees. D22 on kasutusel H233B tagasild,milles on suurem kogus õli kui C200 sillas. Lisaks kui differ on kutu,siis H233B diffrit leidub näiteks 81-89 Patrolite tagasildades enamasti. Pead ei anna,et nuutide arv on sama pooltelgedel,kuid saab vigurit teha ja asendada kui muud varjanti ei ole. Kui on huvi,helista.