1. leht 6-st

Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2014

Postitatud: N Sept 04, 2014 8:00 pm
Postitas Oliver
Pilt

21. novembril algab traditsiooniline maasturite osavus- ja kestvussõit - Avo Šultsi mälestusvõistlus 2014

  • Võistlus on NEZ Trophy Raid Offroad karikasarja, EAL Eesti 4x4 Off-Road karikavõistluse ja Läti lahtiste meistrivõistluste etapp.
    Toimub traditsiooniline seiklus TUR seltskonnale.
    Avame raja hirmuäratavale võistlusklassile VEOK.
    Pakume võimalust veeta ekstreemne nädalavahetus seltskonnale koodnimega TUR+


Juba kaheteistkümnendat korda militaarses ja tööstuslikus keskkonnas toimuva võistluse korraldab MTÜ Luige Tehnika- ja Spordiklubi. See tähendab ainult ühte - taas toimub rahvusvaheline võistlus, mis on sajaprotsendilise pühendumusega suunatud võistlejatele.
Tegu on Baltikumis ainulaadse offroad võistluse formaadiga, kus võistkonnad peavad koos oma erilise ettevalmistuse saanud autoga, läbima ca 150 km pikkuse takistusraja. Võistlejatel on maksimaalselt aega 24h ning eduka tulemuse saavutamiseks, peavad nad läbima veetakistusi, ületama tehismäestike, jääma pinnale hüljatud turbarabas, võitlema gravitatsioonijõudude ning füüsikaseadustega. Lisaks on sellel võistlusel "jokker-kaardiks" ilmastik - rajameistrid soovivad võistlejatele pakkuda eneseületamist nõudvat rada - äärmuslikud ilmastikutingimused võivad seda pingutust toetada või avaldada vastupidist mõju...



Meeldivaid elamusi soovides,
Oliver Šults ( +372 529 8918; oliver@luige-team.ee )

Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2014

Postitatud: N Sept 04, 2014 9:22 pm
Postitas heints
Kas Veoki kohta ka mingit lisa infot leidub? Juhendis nagu silma ei hakanud?

Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2014

Postitatud: N Sept 04, 2014 9:39 pm
Postitas tyyp07
heints kirjutas:Kas Veoki kohta ka mingit lisa infot leidub? Juhendis nagu silma ei hakanud?

1. oktoober 2014

Avaldatakse võistlusjuhend ja algab registreerumine internetikeskkonnas (TUR, TUR+, VEOK)

Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2014

Postitatud: N Sept 04, 2014 9:43 pm
Postitas sportlane50
Kas turistid sõidavad jälle reedel? Kui jah, siis umbkaudu mis kellast alates? Oleks väga vaja teada..

Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2014

Postitatud: N Sept 04, 2014 9:47 pm
Postitas tyyp07
sportlane50 kirjutas:Kas turistid sõidavad jälle reedel? Kui jah, siis umbkaudu mis kellast alates? Oleks väga vaja teada..
Mis mõttes jälle?
Eelmisel aastal oli küll nagu laupäeval... :?:

Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2014

Postitatud: R Sept 05, 2014 10:05 am
Postitas koomahai
Kas sellel aastal vabatahtlikele abilistele ka tööd leitakse?

Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2014

Postitatud: R Sept 05, 2014 12:51 pm
Postitas Oliver
koomahai kirjutas:Kas sellel aastal vabatahtlikele abilistele ka tööd leitakse?
:yupikaye Loomulikult!
Saada palun elektrooniline kiri oliver@luige-team.ee ning võtan ühendust. Kirjas võiks sisalduda telefoninumber

Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2014

Postitatud: E Sept 08, 2014 9:36 am
Postitas sportlane50
tyyp07 kirjutas:
sportlane50 kirjutas:Kas turistid sõidavad jälle reedel? Kui jah, siis umbkaudu mis kellast alates? Oleks väga vaja teada..
Mis mõttes jälle?
Eelmisel aastal oli küll nagu laupäeval... :?:
Pidasin silmas seda, et kõikidel teistel üritustel on üldjuhul turistid reedele pandud.
Kui eelmisel aastal oli sellel üritusel laupäeval, siis loodame, et on ka sel aastal nõnda.

Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2014

Postitatud: T Sept 09, 2014 9:12 am
Postitas indrek79
Millised nüansse on oodata TUR ja TUR+ vahel? Kui on tulemas asjakohane juhend, siis ootan kannatlikult:)

Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2014

Postitatud: T Sept 09, 2014 9:18 am
Postitas Martinsr
indrek79 kirjutas:Millised nüansse on oodata TUR ja TUR+ vahel? Kui on tulemas asjakohane juhend, siis ootan kannatlikult:)
Samad küsimused keerlevad peas :roll: :wink:
Ilmselt TUR+ sisaldab võistlusraja elemente a'la TR1 vms punkte.

Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2014

Postitatud: K Okt 01, 2014 11:23 am
Postitas Oliver
Raja ettevalmistus käib ning viimase nädalavahetuse emotsioonidest saame 2,5 minutit tuua ka internetti :)

Parem kvaliteet: http://www.youtube.com/embed/vZy1mC0NrXc?rel=0?vq=hd720


Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2014

Postitatud: K Okt 01, 2014 8:36 pm
Postitas Oliver
Sügav kummardus kõigi nende ees, kes on kannatlikult oodanud tänast kuupäev!

Kahjuks pean tunnistama, et veokite ning turistide juhendid viibivad. Hiljemalt 5.10 saan materjalid avaldada.

Palun varuda veel veidi kannatust.

Lugupidamisega,

Oliver

Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2014

Postitatud: R Okt 03, 2014 2:06 pm
Postitas Oliver
Pilt

Juhend: Asub siin (Link parandatud)

NB! Sellel aastal on kaks turistide seiklust. Siin teemas käsitleme küsimusi, mis puudutavad TUR+ ja sportklasse. Kõik see, mis on seotud traditsioonilise ASMV Turistide seiklusega, sellest räägime siin: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=3&t=54562

TUR+ on pikk ja raske seiklus TR1 ja TR3 klassi radadel. Igav ei hakka. See on rada ja klass, mis on ennekõike mõeldud neile, kellel viimased kaks aastat on ASMV(!!!) Turistide seiklusel igav hakanud. Raja raskust püüame sättida selliselt, et see on fotol oleva autoga läbitav (mõistliku vintsimis koormusega) ca 18 tunniga. Lõplik aeg sõltub teie meeskonna koostööst, tehnika ettevalmistusest ning oskusest kaasliiklejatega koostööd teha.

Lahinguväljal näeme!

Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2014

Postitatud: L Okt 04, 2014 5:21 pm
Postitas Landy
Kas TUR+ rajale on mõtet trügida ilma difrilukkudeta masinaga või kujuneks sellest vaid vintsimismaraton?

Re: Avo Šultsi Mälestusvõistlus 2014

Postitatud: P Okt 05, 2014 1:23 pm
Postitas Oliver
Landy kirjutas:Kas TUR+ rajale on mõtet trügida ilma difrilukkudeta masinaga või kujuneks sellest vaid vintsimismaraton?
Sellele küsimusele on mul raske vastata. Ühest vastust polegi. Lukud ei ole ainus tegur, mille alusel saaks määratleda meeskonna liikumisvõimet ebastandardsel maastikul. Sõltub ka sellest, mida sa pead silmas "maratoni" all. Kindlasti ei ole kogu rada nii raske, et seal peaks vintsi abi kasutama ning kindlasti ei ole seda rada võimalik läbida vintsi abita.

Liikumiskiirus sõltub ka auto muudest tehnilistest parameetritest. Lukud ei ole ainus, mis tulemuseni aitab jõuda. Tuleks hinnata oma sõiduki üldist tehnilist seisukorda. Veenduda, et vints kannatab töötamist ka väga suure koormuse juures ning et varustusse kuuluvad elementaarsed abivahendid.

Rajal esineb väga keerulisi takistusi, kuid ükski neist ei ole ületamatu. Ma arvan, et selle raja läbimisel nö. hobiautoga on määravaks meeskonna vaim. Kui ühtset tugevat kambavaimu pole, siis pole ka lukkudest kasu.

Ei saa vaadata mööda ka juhi individuaalsetest oskustest kasutada ära mootori ressurssi, gravitatsioonijõudu, inertsi, tsentrifugaaljõudu jne.

Lugesin nüüd korra veel küsimuse ja oma kirja pandud mõtted ning julgen oma kogemusest väita, et kui muud asjasse puutuvad tingimused on täidetud, siis lukkudeta masinaga ON mõtet rajale minna.

Siinkohal meenud mulle ASMV 2006, kus praktiliselt esimeses punktis lõhkusin püsikiirusliigendi. Hetkeks tekkis ka meie autos arutelu, et kas on mõtet sõita... Tulemuseks oli esimene koht. Kõik on tahtmises kinni!



Lahinguväljal näeme! RSK!