1. leht 2-st

Probleem näidikutega

Postitatud: L Mär 15, 2003 5:56 pm
Postitas Uazist
Jälle olen sunnitud asjatundjatelt nõu küsima. Teema arenes välja õlirõhu näidiku ja anduri probleemist. Nimelt, süüde sees, kruvisin lahti näidikuteploki (need kus neli näidikut koos), ja niikui selle kerest eemale tõmbasin (katkes mass näidikute ja kere vahel) ei läinud näidikud mitte nulli vaid muutsid pisut oma näitu (õlirõhk tõusis altpoolt ühte pisut üle kahe, bens vähenes kolmveerand paagi pealt pisut alla poole, mis muide peaks ka reaalselt õige olema...) :? Ja mis kõige imelikum, õlirõhunäidik näitab niimoodi kerest eemal paneeliga ja sisselülitatud süütega pidevalt rõhku - töötava mootoriga pisut üle kahe (mis ei muutu kui pöörded tõusevad) ja seisva mootoriga pisut üle ühe...??? Samas rõhu hoiatuslamp ei põle ei madalatel pööretel ega ka seisva mootoriga ja sisselülitatud süütega... :? Lõhnab selle järgi et tegu on mingi suuremat sorti elektrikalaga...

Mass peab olema

Postitatud: T Apr 01, 2003 6:46 pm
Postitas moppel
Eip, ole seal miskit kala. Ilma massita näitavad näidikud omaenda asju ja arvamust.

Ja kui süüde sees ei maksa punast juhet lahti päästa, tuleb sädemeid...

Postitatud: T Apr 08, 2003 10:43 am
Postitas Uazist
punast juhet on säilinud ainult ühe näidiku jaoks :( aga ilmselt pead silmas voolu juhet... sellegipoolest, kas oskad nõu anda kuidas ma näiteks õlirõhunäidikut ja andurit (andureid) kontrollida saaks???

Õlirõhu näidik on oluline.

Postitatud: T Apr 08, 2003 5:51 pm
Postitas moppel
Mehaaniline õlirõhu näidik tuleb installeerida. Tolle stutsi, mis mootori külge läheb saab meisterdada näiteks elektrilise anduri küljes olevast tükist. Vead voolikuotsa tuppa ja näitab päris rõhku, mitte massi või oksiidi või ...

Bensiini näidik pidavat valetama sellepärast, et paagil ei ole massi. Ise pole veel katsetanud.

Mis seal muud ongi.

Postitatud: T Apr 08, 2003 8:21 pm
Postitas Kuzmitz
Kas bensunäidiku juhtmetel on vahel mingi lüliti? Paakide vahetamiseks mõeldud kraani küljes pole ju midagi., aga paberid näitavad, et kuskil see on. Reaalselt pole ma midagi sellist oma autol näinud. Kuidas ma teada saan millise paagi bensutaset näidik mul siis lõpuks näitab? :oops: :oops: :oops:

Lüliti on ...

Postitatud: K Apr 09, 2003 8:51 am
Postitas moppel
Lüliti pannakse tehases sellesama näidiku alla käsikaasist vasakule. Aga kumb asend kumba paaki näitab see tuleb ise välja selgitada.

Paagis olevad andurid kipuvad ära väsima. Siis murrab näidiku osuti täis poole peale nurga taha ja pärast hakkab näidik vähemaks valetama.

Postitatud: R Apr 11, 2003 9:01 am
Postitas Uazist
mehhaanilise ostsin juba 'ra aga installeerinud veel pole... bensun'idiku l[liti on ka t'itsa olemas sealsamas kohas kus ;eldud ja n'idik ise k'itub t]esti nii nagu kirjutatud, ehk siis valasin 20/se kankut'ie sisse ja tema n'itab r]]msalt kolmveerand paaki, kuigi peaks kusagil poole peal olema :? eha selle vastu vist muu rohi ei aita kui paagi andurite vahetamine...

Postitatud: P Apr 13, 2003 10:31 am
Postitas uku
bensiininäidik on mul ok, kui süüde väljas või paak tühi, näitab pool paaki.
ja kui paak täis, siis on seier põhjas. tundub, et näidiku viga. ostsin uue näidiku. installeerin peale, näeb, mis saab.

Postitatud: E Apr 21, 2003 3:20 pm
Postitas Uazist
YESSSSSSS!!! mehaaniline küljes, mõningate raskustega küll, aga lõpp hea - kõik hea. ja mis kõige parem, selgus et õlirõhk igati normi piires. kivi langes südamelt. Kummaline on aga see et kui keerasin eest ära selle silindrilise anduri ploki parempoolses esiotsas ja ühendasin mehhaanilise sinna, siis oli õlirõhk 0?! alles siis kui loobusin vasakul pool ploki keskosas asuvast madala rõhu märgutule andurist meh. näidiku otsa kasuks, hakkas näidik tööle :? aga kui meh. näidik peal siis arvan et tuli polegi niivõrd oluline... või kuidas... igal juhul koos ma neid tööle ei saand.

ah jaa... härra "admin of the site" (jr), kunagi küsisin uaz-i lehtvedrude ja nende tartus lehtvedru as-is töötlemise kohta (lehti juurde ja venitada), siis rääkisid et sul mingi kontakt olemas... et võimalik asjad tallinnast ära ajada nii, et ise tartus käima ei peakski... kas need kontaktid alles veel???
oleksin maru tänulik... :)

Postitatud: E Apr 21, 2003 9:20 pm
Postitas Kuzmitz
Tooge mind maa peale tagasi, aga mina arvan, et vedrulehtede sirutus ja venitus on ajutise iseloomuga.... Metall ei saavuta ju kunagi peale mitmekordset töötlust oma esialgseid omadusi. Mingi aeg ju on hea, aga siis väsib veel hullemini ära. Või ei ole nii?

Postitatud: T Apr 22, 2003 11:41 am
Postitas Uazist
Tooge mind maa peale tagasi, aga mina arvan, et vedrulehtede sirutus ja venitus on ajutise iseloomuga.... Metall ei saavuta ju kunagi peale mitmekordset töötlust oma esialgseid omadusi. Mingi aeg ju on hea, aga siis väsib veel hullemini ära. Või ei ole nii?


põhimõtteliselt küll, aga kui venitamine kombineerida lehtede lisamisega peaks tulemus vähe püsivam olema... või kuidas?!?!

Postitatud: T Apr 22, 2003 11:56 am
Postitas al
see vedrude taastamine jms on suhteliselt ajutine asi. Jutt siis vene materjalist tegemisest eelpoolnimetet asutuses. Oma kogemused (veoautodega):
Ei kesta, mõrad tulevad sisse ja prõksti...
Painded ei sobinud originaaliga. orig vedrud olid oluliselt rohkem "kikkis" tartu tooted olid praktiliselt sirged.
konkurendid tellisid puiduautole, peale esimest suuremat koormat, jäigi auto lääpa, vedrud pahupidi.
Arvestades eelnevat ja nende hinda, soovitaks igaljuhul eelistada kasvõi B osa.

Postitatud: T Apr 22, 2003 12:43 pm
Postitas Kuzmitz
Minul on ka tunne, et targem on panna lihtsalt uued originaalid alla ja sõita muretsemata võimalike jamade pärast. Alati jääb küll võimalus teha väljaheitest saia, aga tavaliselt tuleb sellest välja sepik.....

Postitatud: T Apr 22, 2003 12:52 pm
Postitas Uazist
pidage nüüd hoogu, inimesed... uutest vedrudest ma ju räägingi... võtta uued pakid, panna sinna veel lehti juurde ja strech-ida... nii mõtlesin mina

Postitatud: T Apr 22, 2003 12:57 pm
Postitas jr
Kui mõistuse piires teha, siis kärab küll! Meie UAZ'l on nüüd aasta jagu sellised lehepakid all olnud. Töödeldud sai neid uuest peast. Tõstet tuli sedasi juurde 15cm. Sõidetud on viimasel ajal pea iga nädalavahetus ja selle ühe aastaga on ära-vajumist märgata olnud ees 3cm ja 1,5-2cm. Ette läks 2 lisalehte ja taha 3 lisalehte juurde. Ilmselt peaks ka ette nüüd ühe lisalehe veel panema.

Algul oli küll megakõva, kuid praeguseks on vedrutus suht hea juba.

[/img]