1. leht 1-st
ZIL 138 A
Postitatud: K Aug 27, 2014 11:08 am
Postitas mesilane30
Selline venelane siis:
http://www.kuldnebors.ee/41758942
Kindlasti on keegi seda juba ennemgi klikanud!
Põhiküsimus, mis tekkis, et kui palju ta ikkagi 4x4 on ehk siis maastikusuutlikkus? Või on see pigem selline "paberi peal 4x4"?
Ideaalne oleks kellegi otsene kogemus sellise tegelasega! Äkki joppab?
Terv!
Re: ZIL 138 A
Postitatud: K Aug 27, 2014 9:38 pm
Postitas al
Peab tunnistama, et (uuematest) vene masinatest ma suurt ei tea, aga konkreetne isend tekitas palju küsimusi ja neile ei leidnud kiiret vastust isegi guuglist.
Tundub, et see isend on piisavalt haruldane (kompott), et garanteerida probleeme kasutamises ja remondis.
See kabiin, diiselmootor ja nelivedu ei klapi sugugi kokku. Guugel arvab, et 138A peaks olema tavakabiini, tagaveo ja gaasile seadistatud mootoriga. Esisilla rumm tundub üldse mitte Zil/nõuk päritolu olema. Raam tava Zil-i oma (st mitte tugevam 6x6 oma)
80.-keskel tulid esimesed sellise kabiiniga Zilid, Kamazi diisliga, kuid enamus 3 teljelised, 6x4, mudelinumbrid algasid 43xx jne.
Isiklikult sellist kompotti pole kohanud.
Re: ZIL 138 A
Postitatud: K Aug 27, 2014 9:56 pm
Postitas Landy
Võta müüjaga ühendust:
http://www.auto24.ee/used/1248639
Küsi talt VIN kood, tootmisaasta ja andmed mootori kohta.
Võimlik, et tegu "osavate käte ringi" tööga. Nõuka aja lõpul ehitati kodumajapidamisets igasugu asju kokku ja arvele sai suvalise veoka paberitega.
Re: ZIL 138 A
Postitatud: R Aug 29, 2014 10:36 pm
Postitas monorobot
Tühimass : 7835 kg
Kui nr. õige siis see aretis vajub ka tühja kastiga lihtsalt maasse
