1. leht 1-st

GC ZJ vedrutõste

Postitatud: T Aug 05, 2014 11:39 pm
Postitas mölts
Terv.
Olen kuulnud et ZJ-ile saab teha tõstet nii, et esimesed vedrud tagumistega vahetada ja ette asemele mingid mersu vedrud. Küsimus siis selline, et kas asi toimib niimoodi ja kui, siis mis mersu vedrud need olema peaks.

Re: GC ZJ vedrutõste

Postitatud: K Aug 06, 2014 2:27 am
Postitas beginner
Peaks olema vana S500 vedrud, võib-olla ka S420

Ja äkki siit leiab miskit lugemist:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=13698
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=11850
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=11556

Otsing väga palju ei aidanud, tuleb lihtsalt lapata Jeep'i alafoorumit.

Re: GC ZJ vedrutõste

Postitatud: K Aug 06, 2014 9:39 am
Postitas nymmik
Sõbra autolt kogetud, et sellega kaasneb ka lääbade pikemaks tegemine. esimese ja tagumise pantser varda kinnituse alla poole toomine.
ja meil tuli ka tagumist kardaani pkendada 3cm + topeltrist.

enda masinal ainult 2" vedrude alla pandud ja võtan hoogu et kõike muud ehitama hakata.

Re: GC ZJ vedrutõste

Postitatud: K Aug 06, 2014 11:15 am
Postitas TarviR
nymmik kirjutas:Sõbra autolt kogetud, et sellega kaasneb ka lääbade pikemaks tegemine. esimese ja tagumise pantser varda kinnituse alla poole toomine.
ja meil tuli ka tagumist kardaani pkendada 3cm + topeltrist.

enda masinal ainult 2" vedrude alla pandud ja võtan hoogu et kõike muud ehitama hakata.
Hobiautole pole tegelikult neid tegevusi otseselt vaja. Ilusamks ja paremaks teevad kindlasti aga saab ka ilma. 31'' rehvi mahutab ära tehase lääbadega ja kardaani ei ole sellisel juhul vaja pikendada. Amordid peaks siiski pikemate vastu vahetama.
Igapäevasel liikuril võiks tõesti vähemalt esimese diagonaalvarda kinnituse modifitseerida juhitavuse parandamise eesmärgil.

Vedrutõste korral võib ehk liigse jäikuse üle kurta. Selles mõttes vedru vahele pandud puks on parem.

Re: GC ZJ vedrutõste

Postitatud: K Aug 06, 2014 10:14 pm
Postitas mölts
et ei ole see siis nii lihtne midagi, et vedrud vahetada ja valmis. tunduski nagu natsa liiga lihtne. aga kas neid lääbasid müüakse pikemaid ka või tuleb neid ise aretada kuidagi?

Re: GC ZJ vedrutõste

Postitatud: E Aug 11, 2014 1:24 am
Postitas Bullrider
Muidugi müüakse lausa tellitavaid, viid silla kenasti nii kaugele ette või taha kui aga soovid.... Pikema amordikäiguga amordi kasutamisel ja stabika varda vabastamisel silla käik ka kenasti pikeneb jne... Peale kõige pead keerama kardaani nurga ka õigeks, muidu kipub väristama hakkama pedaalile tallates. Koduste vahenditega saad ka tehtud. Lõikad vanad lääbad keskelt läbi ja keevitad pikemaks. Võin saata lääbade umbkaudsed pikkused oma autolt.
Kardaani pikendamistega ei maksa üle pingutada. Heal juhul vaid niisama palju, kuipalju oled pikendanud lääbasid, mitte rohkem. Muidu lõhud tahtmatult silla või vahekasti. Silla allapoole kukkudes, muutub kardaan piltlikult lühemaks. Silla üles(sisse) liikudes aga kardaan pikeneb..... Pisiasju on veel... kondid tuleb vähemalt tõste võrra pikemaks nikerdada....

Re: GC ZJ vedrutõste

Postitatud: E Aug 11, 2014 9:58 pm
Postitas mölts
Tundub et kodustes tingimustes ise omal jõul hetkel vist asjadega hakkama ei saa, pole veel nii pädev ka asjas. oskab keegi kedagi soovitada, kes oskab ja viitsib asjaga tegeleda, loomulikult saab ka tasutud.
sten