1. leht 1-st
Patroli (160) seismajäämise mootor...
Postitatud: N Juul 31, 2014 9:14 pm
Postitas Mihkel89
Kas mõni hea mees viitsiks oma patroli juurde minna ja teha paar pilti kapoti alt, mis moodi käib see vigur originaalis auto külge ja kuidas see hoovastiku süsteem seal asetseb. Mul algusest peale oli alongist veetud tross, mis suretas auto välja, nüüd aga sooviks et jääks ja võtmest seisma.
Ette tänades,
Mihkel
Re: Patroli (160) seismajäämise mootor...
Postitatud: P Aug 03, 2014 3:27 pm
Postitas KeegiVeel
stop lever ja throttle lever on omavahel ühendatud hoovaga.
Re: Patroli (160) seismajäämise mootor...
Postitatud: E Aug 04, 2014 8:48 am
Postitas Ax
Esiteks pole see õige pilt.
Teiseks inimesel on vaja pilti seiskamis/käivitamis mootori kinnitusest ja hoovast mis läheb kõrgsurve pumpa.
Re: Patroli (160) seismajäämise mootor...
Postitatud: K Aug 27, 2014 10:57 pm
Postitas Mihkel89
Ise küsin, ise vastan

Re: Patroli (160) seismajäämise mootor...
Postitatud: N Aug 28, 2014 12:04 am
Postitas isakene
Näh...
...öelnud siis kohe, et sul on turbomootor. Turbol ja vabalthingaval on seiskamise mehhanismid täiesti erinevad, vh-l juhib varras pumba küljel olevat hooba, turbol juhib tross regulaatori küljes olevat hooba.
Re: Patroli (160) seismajäämise mootor...
Postitatud: N Aug 28, 2014 1:24 am
Postitas Mihkel89
isakene kirjutas:Näh...
...öelnud siis kohe, et sul on turbomootor. Turbol ja vabalthingaval on seiskamise mehhanismid täiesti erinevad, vh-l juhib varras pumba küljel olevat hooba, turbol juhib tross regulaatori küljes olevat hooba.
Mul ei ole turbo mootor. Ikka vabalthingav. Ei teadnud, et neil see süsteem erinev.
Re: Patroli (160) seismajäämise mootor...
Postitatud: N Aug 28, 2014 1:24 am
Postitas Mihkel89
Mihkel89 kirjutas:isakene kirjutas:Näh...
...öelnud siis kohe, et sul on turbomootor. Turbol ja vabalthingaval on seiskamise mehhanismid täiesti erinevad, vh-l juhib varras pumba küljel olevat hooba, turbol juhib tross regulaatori küljes olevat hooba.
Mul ei ole turbo mootor. Ikka vabalthingav. Ei teadnud, et neil see süsteem erinev.
Järelikult ikka vale pilt.
Re: Patroli (160) seismajäämise mootor...
Postitatud: N Aug 28, 2014 10:01 pm
Postitas tuningman
ei tea kas nüüd eksin, aga minumeelest, kas pole see seiskamise mootor siin pildil punase ringi sees?
mäletan, kui see jyrxxi seenel käima patrol oli veel rauno oma ja ma sellega tartus käisin, siis enne tartu minemist ei jäänud ka see masin võtmest seisma. kuid peale 700km matka, oli see mootor ära kuivanud ja jäi jälle võtmest seisma

Re: Patroli (160) seismajäämise mootor...
Postitatud: N Aug 28, 2014 11:42 pm
Postitas isakene
tuningman kirjutas:ei tea kas nüüd eksin, aga minumeelest, kas pole see seiskamise mootor siin pildil punase ringi sees?
On küll, aga pildil on turbomootor. Seiskamise mootor/mehhanism on mõlemal samad, aga ajamid on erinevad.
EDIT: siin on õige asi:

Re: Patroli (160) seismajäämise mootor...
Postitatud: L Aug 30, 2014 9:49 pm
Postitas Mihkel89
Otsustasin minna hetkel natukene töökindlama ja lihtsama vastupanu teed ning jääb vana süsteem nagu peal oli - trossiga salongist tõmmates.
