1. leht 1-st
relee
Postitatud: R Dets 15, 2006 2:16 pm
Postitas oggye
Kas,keegi on aretanud miskit soojendus küünalde releed orig maksab 3500.eek

tegemist king cabiga 85 2,7d
Postitatud: R Dets 15, 2006 2:58 pm
Postitas boob
Uskumatu, ega seal üks null üle ole
Ideeliselt võid panna suvalise relee, kuna see relee hoiab ainult teatud aja voolu küünaldel peal. Vaja on ainult teada, kui pikk peaks see aeg olema.
Mina olen peale relee läbipõlemist ka lihtsalt juhtmejupiga küünaldele voolu andnud südatalvel. Veidi ebamugav oli, aga rahakriisiajal ei jäänud auto seisma.
Postitatud: R Dets 15, 2006 3:56 pm
Postitas isakene
Saada mulle selle relee mark, võibolla sobib patroli oma. Aga lihtsam variant on jah asi käsilüliti alla viia ja sekundeid lugeda:)
Postitatud: R Dets 15, 2006 6:15 pm
Postitas boob
isakene kirjutas:Saada mulle selle relee mark, võibolla sobib patroli oma. Aga lihtsam variant on jah asi käsilüliti alla viia ja sekundeid lugeda:)
Kas KingCab mitte 12V ja Patrol 24V pole

Postitatud: R Dets 15, 2006 7:48 pm
Postitas kala
kui mootor hõredam siis ongi parem lüliti peale ümber teha,siis külma talvega hoiad 10 seki sees nuppu ja siis läheb paremini tööle

Postitatud: L Dets 30, 2006 8:55 pm
Postitas hummel
Ma oma sahvrile muretsesin küünalde releed pea aasta tagasi. Mul üks aku ja 12V.
Seal küünalde taga oli kolm karbikest. Kaks releed ja üks taimer vms suurem jurakas. Releede hinnad olid uuena u 1000 EEK (teine veits rohkem) tk ja noh, taimer siis 10x kallim. Releede numbrid on olemas, kuid väljas autos hetkel...
Ise tellisin ühe relee 1000 eeguse Rakverest, kuid seal läks neil kaua aega selle muretsemisega ja nii jõudsin juba enne mõlemad kasutatud releed märksa mõistlikuma hinna eest asemele muretseda. Nüüd see uus on kilepakendis ilusasti tagavaraks. Olen kuulnud, et koos hõõgküünalde vahetusega olla pastlik ka relee vahetada.
Tegelt see küünalde järelfaas jätab segase mulje mulle. Seal teatavasti järelsoojendus ka. Vahest järelsoojendus justkui toimib, vahest mitte. Kui toimib, on kohe näha kella heledusest

. Ilmast nagu ei sõltu. Kaputt?
Siis jah... ei kuulu küll siia teemasse, aga autol on päris viimasel ajal tulnud külge seline viga, et ei võta vahest starterit taha esimese võtmekeeramisega. Alles teisega või kolmandaga. Samas, kui starteri järgi võtab, siis käivitub korralikult. Ise kahtlustan mingit viga elektriühendustes, aga lihtsalt nii kiire on töö ja elu praegu, et pole veel saanud elektritöökotta viia.
Postitatud: P Dets 31, 2006 12:49 am
Postitas jr
Tõmberelee väsinud starteril. Ise olen kahel korral selle pärast pidanud starteri maha võtma.