1. leht 1-st
RR 2003 totaalne liikumispuudus
Postitatud: R Dets 15, 2006 11:35 am
Postitas goblin
Tere!
Kas keegi võiks mingi vihje anda, mis võis juhtuda: alustades liikumist (vabastades piduri) oli kuulda ainult auto alt kostev VÄGA tugev lärm ning ragin ning auto jäi paigale. Käikude lülitamisel (ka tagurpidi käigu) toimub just eelpoolnimetatud hääl.
Autoks siis Range Rover aastast 2003, 4,4L.
Postitatud: R Dets 15, 2006 11:39 am
Postitas Landy
Suure tõenäosusega tuleb viga otsida käigukastist ja/või turbiinist.
Ega siin muud pole, kui tuleb teenindusse veeretada.
Postitatud: R Dets 15, 2006 2:20 pm
Postitas goblin
Landy kirjutas:Suure tõenäosusega tuleb viga otsida käigukastist ja/või turbiinist.
Ega siin muud pole, kui tuleb teenindusse veeretada.
Esmaspäeval ta ka sinna läheb... Aga kas siin vahekastiga midagi pistmist ei või olla?
Postitatud: R Dets 15, 2006 2:37 pm
Postitas Veiko
Arvatavasti on vaja esimest diffrit ja esimest kardaani.Kardaani otsal on nuudid maas.
Veiko
Postitatud: R Dets 15, 2006 8:10 pm
Postitas jr
Veiko kirjutas:Arvatavasti on vaja esimest diffrit ja esimest kardaani.Kardaani otsal on nuudid maas.
Veiko
Heh, see mingi tüüpviga või?
Postitatud: R Dets 15, 2006 9:16 pm
Postitas otto
Ländi palun tutvusta mis on sarnast turbiinil ja k.kastil
Postitatud: R Dets 15, 2006 9:25 pm
Postitas virgo
otto kirjutas:Ländi palun tutvusta mis on sarnast turbiinil ja k.kastil
Mm...Mõigu KEK pakub et üks asub teise sees...

Postitatud: R Dets 15, 2006 9:26 pm
Postitas goblin
jr kirjutas:Veiko kirjutas:Arvatavasti on vaja esimest diffrit ja esimest kardaani.Kardaani otsal on nuudid maas.
Veiko
Heh, see mingi tüüpviga või?
Ausalt öeldes tekkis endalgi sama küsimus. Ja et millest siis selline asi tingitud on? Erilisi koormusi pole ise küll rakendanud sellele autole. Nats on küll turnimas käidud ja ka mudas kinni istutud, aga... et kohe selline, minu nägemust mööda, päris kapitaalne viga...Pani väga kõva matsu mu heale arvamusele sellest autost. Kui juba 3 aastaga selline asi juhtub...
Postitatud: E Dets 18, 2006 9:49 am
Postitas Veiko
Kas see on Eestist müüdud auto?
Asi selles,et esi diffri ja vahekasti nurk on vale.
Veiko
Postitatud: E Dets 18, 2006 10:13 am
Postitas jr
Veiko kirjutas:Kas see on Eestist müüdud auto?
Asi selles,et esi diffri ja vahekasti nurk on vale.
Veiko
Ja siis tapab teo laagrid ära kiiremini või on veel midagi?
Postitatud: E Dets 18, 2006 10:45 am
Postitas Veiko
Teema selles,et kuna ees kardaanil riste ei ole peavad diffri sisend ja vahekasti väljund suht ühel sirgel olema.Muidu juhtub see mis praegu on juhtunud,et diffri ots vaatab alla poole ja seoses sellega sööb ära kardaani nuutide tihendi.Siis läheb vesi sinna vahele ja nuudid roostetavad ära.Keskel on sellel auto Torsen siis peale nuutide lõppemist lõppeb ka autosõit.
Veiko