1. leht 1-st

Punane akutuli armatuuris

Postitatud: K Dets 13, 2006 8:28 am
Postitas Ville
Peale metsasõitu süttis ja jäi ähmaselt armatuuris põlema akutuli.
Algul oli kõik kena kõik toimis kuid täna hommikul jäin teepääle, tuled muutusid algul hämaraks ja siis suri ka mootor välja ju kadus laadimine...???

Oskab keegi vihjata, millest alustada?

Geneka rihm terve, kaitsmed ka terved põgusa pilguga ei olnud geneka juures ka ühtki lahtist juhet?

Postitatud: K Dets 13, 2006 8:40 am
Postitas erik
Ja kui õlituli oleks ähmaselt põlenud, oleksid ka sõitnud kuni auto seisma jääb?

Viga on 90%`lise tõenäosusega generaatoris ja tõenäolisemalt selle harjades.

Postitatud: K Dets 13, 2006 8:41 am
Postitas Landy
Viitab sellele, et aku laadimiit ei toimu.
Endise võistlus Niva omanikuna alustaks kontrollimist selles järjekorras:
*klemmid aku peal (kas on puhtad ja korralikult kinni)
*geneka külge minevad juhtmed (kas on kinni ja terved)
*geneka harjad geneka sees (neid tasub varuks kaasa võtta, odavad ka teised)
*laadimisrelee (esmalt juhtmete ühendused, siis relee ise)
*genekas ise (mähised)

Kuna võistlemise ajal läks genekaid tuksi hulgim, siis on mul veel 4 varuks olnud genekat müüa.

Ka harju kulub metsas käies hulgim. Läheb külma veega kokkupuutel reeglina katki.
Kui seda piisavalt tihti teha, siis käib juba une pealt. (vanduma võtab sellest hoolimta)
Nival geneka maha võtmine ja tagasi panek üsna keberniit ettevõtmine(eriti üksinda). Nõuab häid tööriistu ja külma närvi.

Postitatud: K Dets 13, 2006 8:51 am
Postitas jr
Kui akutuli ähmaselt põlema hakkab on see üldjuhul viide väga kulunud harjadele. Harjad ei puutu vastu rootorit enam nii nagu nad peaksid.

Postitatud: K Dets 13, 2006 9:53 am
Postitas Landy
Kui on tegu vana Nivaga, siis tasub genekat maha võttes juba ka rihma ratas käega kontrollida, et laagri loksu sees pole või liiga raskelt ei käi.

Kui tekib kahtlus, siis saad minult
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=5264
osta asendusgeneka, kuniks sul enda oma remondis on.

Postitatud: K Dets 13, 2006 2:45 pm
Postitas Päkapikk
Landy kirjutas:Kui on tegu vana Nivaga, siis tasub genekat maha võttes juba ka rihma ratas käega kontrollida, et laagri loksu sees pole või liiga raskelt ei käi.

Kui tekib kahtlus, siis saad minult
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=5264
osta asendusgeneka, kuniks sul enda oma remondis on.
Landy, kas sa müüd inimestele asendusgeneraatoreid, kuni nende enda genekad remondis on :shock:

Postitatud: K Dets 13, 2006 3:09 pm
Postitas Landy
Päkapikk kirjutas:Landy, kas sa müüd inimestele asendusgeneraatoreid, kuni nende enda genekad remondis on :shock:
Jah, sest Nivaga tihemini metsakäjjatel kulub alati varaugeneraator marjaks ära. Kui jälle tuksis, siis hea riiulist võtta ja külge visata. (Miks mul muidu neid 4 tk. varuks oli.)
Pelegi pole gekas ju üldse kallis. Mõnele lääne masinale maksavad harjad sama palju.

Postitatud: K Dets 13, 2006 5:41 pm
Postitas Ville
Selge see ,et õlitulega on teine asi, aga Vene masinatega on juba nii, et nn elektroonika ei ei ole neil just kõige kõvem koht! Nimelt kollane mootori tuli põleb pidavalt ja esindusest õeldi, et kui kõik toimib siis las põleb... siit ka selline pisut hooletu suhtumine neisse tulukestesse armatuuris.

Öhtul koju minnes läksin autole puksiiriga järele aga mootor käivitus ilusti ja sain koju sõita!

Hr, Landy jutule vastpidi üks teadja mees väitis, et harjadele võid kas või sooja vett peale valada nad ei tohiks puruneda...
Tema versioon, et pingeregulaator tõenäoliselt tuksis!?

Eks valges hakkan vaatama...
Igatahes tänud kõigile kes sõna sekka ütlesid!

Postitatud: K Dets 13, 2006 5:51 pm
Postitas Landy
Ville kirjutas: Hr, Landy jutule vastpidi üks teadja mees väitis, et harjadele võid kas või sooja vett peale valada nad ei tohiks puruneda...
Minu jutt põhineb kolme aasta pikkusel praktikal (sellest 1 a. võistlemist) ja see ütleb, et niva harjad ja (külm) vesi ei sobi kohe kuidagi kokku. Teoreetikud võivad muud väita. :oops:

Miks mul muidu virnade viisi genekaid ja harju varuks oli. :D

Postitatud: K Dets 13, 2006 6:39 pm
Postitas kala
kui tablett läbi siis tuli konkreetselt põleb mitte ei hõõgu õrnult!

Postitatud: K Dets 13, 2006 11:20 pm
Postitas nymmik
Landy kirjutas:
Ville kirjutas: Hr, Landy jutule vastpidi üks teadja mees väitis, et harjadele võid kas või sooja vett peale valada nad ei tohiks puruneda...
Minu jutt põhineb kolme aasta pikkusel praktikal (sellest 1 a. võistlemist) ja see ütleb, et niva harjad ja (külm) vesi ei sobi kohe kuidagi kokku. Teoreetikud võivad muud väita. :oops:

Miks mul muidu virnade viisi genekaid ja harju varuks oli. :D
Generaatori harjad soojenevad tööd tehes ja kui nüüd lahvaki külma vett anda, siis pole sellele grafiidile palju vaja et tükkideks lööks.

Postitatud: K Dets 13, 2006 11:28 pm
Postitas Landy
[quote="nymmikMiks mul muidu virnade viisi genekaid ja harju varuks oli. :D[/quote]
Generaatori harjad soojenevad tööd tehes ja kui nüüd lahvaki külma vett anda, siis pole sellele grafiidile palju vaja et tükkideks lööks.[/quote]
Kui veel lisada, et generaator üks kõige madalama olevaid tööorganeid Niva kapoti alla, siis saab selgeks et kkõik muda ja vesi uhatkse sealt kohe läbi.

TYPO MASTER in action

Re: Punane akutuli armatuuris

Postitatud: K Jaan 03, 2007 12:28 pm
Postitas Ville
Ville kirjutas:Peale metsasõitu süttis ja jäi ähmaselt armatuuris põlema akutuli.
Algul oli kõik kena kõik toimis kuid täna hommikul jäin teepääle, tuled muutusid algul hämaraks ja siis suri ka mootor välja ju kadus laadimine...???

Oskab keegi vihjata, millest alustada?

Geneka rihm terve, kaitsmed ka terved põgusa pilguga ei olnud geneka juures ka ühtki lahtist juhet?

Auto sai vanaaasta lõpus korda, läbi olid omadega pingeregulaator ja mingi diood!