1. leht 2-st

G 300D W463 83kw.mootori asendus.

Postitatud: E Juun 16, 2014 1:27 pm
Postitas v8v2
plaan soetada g300d pikka kerega.kuna see mootor väga lahja oleks plaan peale panna w210 3.0td 130kw.on keegi kes selle töö ära teeks.või annab selle 83kw-sele mootorile turbo peale panna.mis võiks maksma selline lõbu minna.nõuanded ootatud.või on kellegil pakkuda turbomootoriga w463.cdi mootorid ei paku huvi.

Re: G 300D W463 83kw.mootori asendus.

Postitatud: E Juun 16, 2014 2:06 pm
Postitas dexter
Pole see vahetus päris niisama 1:1 le, natuke vaja ka lisatööd teha, karter vahetada, õlifiltri korpused vahetada, eleker ja ka vaakum...seega pusimist omajagu. Cooleri valmistamine ise on vist lihtsam kui leida originaal cooler.

Endal olemas selline combo, kus w463`le peale tõstetud 3.0 130 kw disla, kus pump asendatud ridapumbaga. Ega ta mingi kiirendus pill pole, samuti ka mitte öko masin, aga asja ajab ära...

Aga enne kui mootorit vahetad, siis ürita ikka masin eelevalt ära soetada....Ise otsisin endale umbes 4 kuud, enne kui sobiva leidsin.

Re: G 300D W463 83kw.mootori asendus.

Postitatud: E Juun 16, 2014 2:14 pm
Postitas v8v2
tuleb vist raha jurde koguda ja osta orginaalis 3.0td 130 kw.kui sinu oma linnas näen siis tuleb jälle isu kohe midagi ära osta.

Re: G 300D W463 83kw.mootori asendus.

Postitatud: E Juun 16, 2014 6:45 pm
Postitas dexter
on ka ju veel vahepealne võimalus 100kw näol...

Re: G 300D W463 83kw.mootori asendus.

Postitatud: E Juun 16, 2014 7:25 pm
Postitas v8v2
äkki oleks kõige lihtsam panna 3.0td 108kw ja siis lasta pump ära timmida.

Re: G 300D W463 83kw.mootori asendus.

Postitatud: E Juun 16, 2014 9:19 pm
Postitas dexter
v8v2 kirjutas:äkki oleks kõige lihtsam panna 3.0td 108kw ja siis lasta pump ära timmida.
Pole suurt vahet, kas 83, 100, 108 või 130 kw...Plokk neil kõigil peaks sama olema..Aga mida vajad on g klassi enda karterit ja muid pudinaid. Kui doonorit pole, siis pead ise karteri ümber keevitama ja muidugi muud asjad..

Re: G 300D W463 83kw.mootori asendus.

Postitatud: P Juun 22, 2014 4:51 pm
Postitas v8v2
auto olemas.sai valitud G350td 1996a.

Re: G 300D W463 83kw.mootori asendus.

Postitatud: P Juun 22, 2014 6:51 pm
Postitas dexter
tumesinine heleda nahaga?

Re: G 300D W463 83kw.mootori asendus.

Postitatud: P Juun 22, 2014 7:44 pm
Postitas poiss
Miks teil seal mootorivahetuse juures see karteripõhi koguaeg katki läheb, et seda keevitama peate? Rida pump on sellel mootoril kuradi hea minekuga ja väga öko pill.

Re: G 300D W463 83kw.mootori asendus.

Postitatud: P Juun 22, 2014 8:46 pm
Postitas v6sa
poiss kirjutas:Miks teil seal mootorivahetuse juures see karteripõhi koguaeg katki läheb, et seda keevitama peate? Rida pump on sellel mootoril kuradi hea minekuga ja väga öko pill.
G-l on teistsugune karteripõhi. Kui võtta sõiduautolt mootor, tuleb ka põhi vahetada või seda moddifitseerida.

Re: G 300D W463 83kw.mootori asendus.

Postitatud: P Juun 22, 2014 9:04 pm
Postitas karu
poiss kirjutas:Miks teil seal mootorivahetuse juures see karteripõhi koguaeg katki läheb, et seda keevitama peate?
Mitte G karteripõhjale käib sild vastu

Re: G 300D W463 83kw.mootori asendus.

Postitatud: E Juun 23, 2014 12:52 pm
Postitas poiss
Pole veel 2 aasta jooksul E karteripõhja G sillavastu katki saanud. Ja kõik mis vaja mahtunud ka kapote alla. Peale pumba on kõik originaal jupid kasutuses 130 kw mootori omad. Omasin ka enne sama mootorit mis teemaalgatajal aga turboga. Muuta vaja vaid sisse ja väljalase. Samas sisselaskeks paneks vabalthingava kolle, kus ei pea coolerit mootori alt läbi vedama. 130 kw jääb ette ülemine amordi kinnitus juhi pool. Vaja tuua tiivale lähemale ca 2 cm. Loomulikult egr prügikasti.

Ps. Kas härral kel pole 130 kw-il minekut ja öko, on paigaldatud korras ridapump turboga isendilt? Vabalthingava pumbaga saab ka mootori käima kuidagi. Kui küte põhja keeratud. Siis vist puudub minek ja pole ka öko.

Seda mersu teemat on ju nämmutatud foorumi algusaegadest. Midagi uut pole nende mb vanemate mootoritega juhtunud ega muudetud. Isegi 3.2 cdi koos kõige pribambassidega g kapotiall töös, doonoriks punnsilm. Fotomaterjali nagu ka jagub. See mersu mootorivahetus liigub juba sujuvalt sinna uazi mootorivahetuste teema poole. Varsti moded liigutavad...... .

Re: G 300D W463 83kw.mootori asendus.

Postitatud: E Juun 23, 2014 2:41 pm
Postitas dexter
poiss kirjutas:Pole veel 2 aasta jooksul E karteripõhja G sillavastu katki saanud. Ja kõik mis vaja mahtunud ka kapote alla. Peale pumba on kõik originaal jupid kasutuses 130 kw mootori omad. Omasin ka enne sama mootorit mis teemaalgatajal aga turboga. Muuta vaja vaid sisse ja väljalase. Samas sisselaskeks paneks vabalthingava kolle, kus ei pea coolerit mootori alt läbi vedama. 130 kw jääb ette ülemine amordi kinnitus juhi pool. Vaja tuua tiivale lähemale ca 2 cm. Loomulikult egr prügikasti.

Ps. Kas härral kel pole 130 kw-il minekut ja öko, on paigaldatud korras ridapump turboga isendilt? Vabalthingava pumbaga saab ka mootori käima kuidagi. Kui küte põhja keeratud. Siis vist puudub minek ja pole ka öko.

Seda mersu teemat on ju nämmuta
tud foorumi algusaegadest. Midagi uut pole nende mb vanemate mootoritega juhtunud ega muudetud. Isegi 3.2 cdi koos kõige pribambassidega g kapotiall töös, doonoriks punnsilm. Fotomaterjali nagu ka jagub. See mersu mootorivahetus liigub juba sujuvalt sinna uazi mootorivahetuste teema poole. Varsti moded liigutavad...... .
Ma arvan, et meil on lihtsalt väga erinev arusaam ökost ja korralikust minekust, muud ei midagi

Re: G 300D W463 83kw.mootori asendus.

Postitatud: T Juun 24, 2014 9:26 am
Postitas v6sa
poiss kirjutas:Pole veel 2 aasta jooksul E karteripõhja G sillavastu katki saanud.
...
2 aastat pole kuigi pikk aeg... :roll: Mitu korda on Sul esisild piirajas käinud? Olgu siis valesti valitud kiiruse tõttu toimunud hüppe või teadliku lammutamise käigus?

Tavaoludes ja oluliselt tõstetud masina korral võib ära mahtuda küll. Aga lõpuni sissepoole vedrutades võiks nii sentimeetrit kolm puudu jääda;)

Mehh. KSP regulaatorist pealekeeramine ei muuda ökonoomsust kummalegi poole. Küll läheb asi käest siis, kui hakatakse latti näppima.

G puhul on kohatu rääkida ökonoomsusest - pole nagu selle klassi auto. :lol:

Re: G 300D W463 83kw.mootori asendus.

Postitatud: T Juun 24, 2014 9:57 am
Postitas uputaja
v6sa kirjutas:
poiss kirjutas:Pole veel 2 aasta jooksul E karteripõhja G sillavastu katki saanud.
...
2 aastat pole kuigi pikk aeg... :roll: Mitu korda on Sul esisild piirajas käinud? Olgu siis valesti valitud kiiruse tõttu toimunud hüppe või teadliku lammutamise käigus?

Tavaoludes ja oluliselt tõstetud masina korral võib ära mahtuda küll. Aga lõpuni sissepoole vedrutades võiks nii sentimeetrit kolm puudu jääda;)

Olles ise kah mõnda näppinud siis- Saab panna nii peale, et võid kivinäoga lammutada. Esimene kord ei saanud nii heaks, aga teised korrad on vähe paremini õnnestunud :mrgreen: