1. leht 2-st

BMW mootor+käigukast+Gaz69 vahekast

Postitatud: L Dets 09, 2006 3:43 pm
Postitas uaz666
Kuidas istuvad kokku bmw 2.5 tds mootor, käigukast ja gaz69 vahekast?
On väga raske kokku aretamine?

Postitatud: L Dets 09, 2006 4:19 pm
Postitas jr
diff kirjutas:http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=5194

ja KINDLASTI KA :

http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=5154

Kohe, kui tekkib asjalikumaid mõtteid siis...
Vastuseid sealt ei leia konkreetsele tehnilisele päringule, mida oli küsitud.

PS: Diff tahab ka endale IC staatust saada või ... ?

uaz666:
BMW 2.5TD koos oma kastiga istub suht lihtsalt GAZ69 vahekasti otsa. BMW kastist teed kardaanülekande GAZ69 vahekasti otsa. Vahemaadega pead siis arvestama, et mahuks kardaan vahele ja mootor ka veel auto peale ära. Vastupidavam oleks hankida kohe BTR vahekast, tollelt saab vintsiväljavõtte ja vahekast ise on alumiiniumsulamist.

Ben siin müütab enda oma:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=5179

Postitatud: L Dets 09, 2006 4:20 pm
Postitas Urvo
Võimatu ei ole...

Helista 5104036 - Marko, on elus korra sellise kombo ehitanud..

Postitatud: L Dets 09, 2006 4:26 pm
Postitas Landy
diff kirjutas:http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=5194
ja KINDLASTI KA :
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=5154
Kohe, kui tekkib asjalikumaid mõtteid siis...
Kotkaonu! Rahu-ainult rahu!
Inimene ju viisakalt ja konkreetslest küsis. :roll:
Oleks esilagu võinud soovitada Kasu+ või Urvo poole pöörduda.

Postitatud: L Dets 09, 2006 6:22 pm
Postitas uaz666
jr kirjutas:
diff kirjutas:http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=5194

ja KINDLASTI KA :

http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=5154

Kohe, kui tekkib asjalikumaid mõtteid siis...
Vastuseid sealt ei leia konkreetsele tehnilisele päringule, mida oli küsitud.

PS: Diff tahab ka endale IC staatust saada või ... ?

uaz666:
BMW 2.5TD koos oma kastiga istub suht lihtsalt GAZ69 vahekasti otsa. BMW kastist teed kardaanülekande GAZ69 vahekasti otsa. Vahemaadega pead siis arvestama, et mahuks kardaan vahele ja mootor ka veel auto peale ära. Vastupidavam oleks hankida kohe BTR vahekast, tollelt saab vintsiväljavõtte ja vahekast ise on alumiiniumsulamist.

Ben siin müütab enda oma:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=5179
Tänan asjaliku vastuse eest.
Uuris veel natukene maad ja siis kui midagi targemat ei leia, hakkan sinu idee järgi teostama.

Tänud.

Postitatud: L Dets 09, 2006 7:25 pm
Postitas uaz666
Aga kas BTR vahekasti külge näiteks Toyota vintsi saab panna?

Postitatud: E Dets 11, 2006 11:58 am
Postitas erik
Igasuguse vaheksti külge, millel on jõuväljavõtt eraldi kangist lülitatav, saab panna igasuguseid lisaseadmeid, kaasaarvatud meh. vints.
Tõenäoliselt on selleks vaja teha kardaan ja veel mingeid pisiasju.

Postitatud: P Veebr 04, 2007 9:37 pm
Postitas Urvo
3 aastane kogemus 2,5tds'i piitsutamisel, kõige rajumate chippidega ja propaaniga näitas, et see mootor kestab väga hästi, kui kõik asjad korras on. Ei tähendanud ülekuumenemine ka mitte midagi, mis propaaniga oli täiesti normaalne nähtus.


urr urr Urvo


Üleliigne kustutatud

Erik
Mode

Postitatud: E Veebr 05, 2007 11:54 am
Postitas Landy
saar kirjutas:Noh,, seda tean mina ja pole ainus kes on öelnud. Ma ei saa ainult aru et miks kõik võtavad seda kui solvanguga?? Iga mees teab ise mis teebju. Nii et pole mõtet kohe harja punaseks ajada.
Kallis kodanik Saar. Kontrolli veidi oma väljendusviisi, Armeenia Raadio mõõk on vahe ja halastamatu!
Üks asi on see, et sa midagi tead, teine asi on see, mida keegi kogenud on.
Tõe kriteerium on teatavasti praktika. Offroaderid on omamoodi "müüdimurdjad", kes võivad hästi promotud ja uhke asja maa põhja kiruda ja samas mõne üsna tagasihoidliku asja vägagi kasulikuks ning väärtuslikuks tituleerida. Tõe selgitajaks ja kohtunikuks on aeg ning meeletustes tingimusets ära proovimine. Vähe on ilmas asju, mis meie seatud tingimustes (pea-aegu) veatult toimivad, ellu/terveks jäävad ning omaniku rahuolu pävivad.

Eeltoodud mootor kuulub ilmslegelt selliste hulka. :idea:

Re: BMW mootor+käigukast+Gaz69 vahekast

Postitatud: E Veebr 05, 2007 1:39 pm
Postitas Päkapikk
saar kirjutas:
uaz666 kirjutas:Kuidas istuvad kokku bmw 2.5 tds mootor, käigukast ja gaz69 vahekast?
On väga raske kokku aretamine?
Bmw 2.5tds klok pidi olema suhteliselt õrn asi mis ei kannata piinamist jne. Jahutus pidi ka olema halb nii et need tükiva kergesti ära minema. Kui võtad siis võta audi 2.5td r5 aga v6 2,5 vaata eemale kuna 200000-300000 pidimootor ära kuluma ning remont pidi maksma 45k.
BMW 2,5tds R6 mootoril on tõesti selline iseärasus, et kuuma saades kipub plokikaan kõveraks minema. Seda küll selle mootoriga Opel Omega peal sagedamini juhtub. Endal läks sama mootor kaks korda BMW peal kõvasti keema ja midagi ei juhtunud.

Postitatud: E Veebr 05, 2007 5:01 pm
Postitas Algu
mitte blokk pole nõrk vaid plokikaan on nõrk.Ja sõbral oli 525tds.Toppis ka chipi peale.Ja siis ei läind kuumaks aga ikkagi tulid mõrad sisse.lasi korda teha ja rem läks üle 10k ja sõitis veel mõned ajad kui jälle hakkas asi käest minema ja müüüs maha.Siis olen näind veel 525td mis peale ostu ei saand kojugi kui läks kuumaks ja oligi kõik.Kaanes mõrad sees ja kuttu ta oligi.jälle mingi 7 tuhandene rem läks.Siis ühel tean kindlalt et käis kõik ilusti ja jooksis laksust kokku.Kuigi enne pold kuskilt aru saada et midagi viga.Lihtsalt jooksis kokku ja kui asja uurisin siis tal see pidi seal peal olema juba 2 mootor mis saba andis.Niiet ma ei räägi seda juttu mis naised saunas räägivad vaid olen neid kõiki ise näinud.Ja nii on.Ma ei taha ka halvasti öelda aga kui üks mees siin rääkis et 3 aastat pidas vastu.Siiis ma võin ka väita et saan oma autopaagitäie küttusega sõita 5 aastat.JA uskige või ärge uskuge olen andnud korra aastas autole sellist tuld et OIOIOI ja ikkka 5 aastapärast veel kütte otsas pole (sest see kuuma andmine näiteks kestab 10 minutut.(mõte siis selles et kui aastas sõita -10000 km siis peab ikka jah kaua vastu aga näiteks see sõber kes mul cippis ja kaan laiali läks see sõidab poole aastaga 60 tuhat km.niiet see aastate jutt on BULL SHIT.Loevad km.Ja egas muud kui jõudu ja jaksu ehitamisel.

Postitatud: E Veebr 05, 2007 7:02 pm
Postitas erik
To: Algu

Su jutt ei kõla eriti usutavalt, kuna kasutatav kirjastiil ja esinevad kirjavead on kohutavad. Ja kõvatamine stiilis "ma tean, mida räägin, kuna mu sõbrad lasid mootorid laiali" ei sobi siia teemasse ja ei ole mingi pädev tõestus ega usutavnäide elust enesest.

Jah antud mootoril ja teistel R6 tüüpi mootoritel on rohkem probleeme plokikaantega. Ja 80 % probleemidest on põhjustatud ülisuurtest läbisõitudest pideval koormusel (Saksamaa kiirteed) ja hooldusprobleemidest. Ülejäänu on konstruktsiooni ja materjalivead. Kindlasti ei ole BMW dts mootor mingi katastroof, pigem on sellise hankimisel oluline väike läbisõit ja päritolu (nagu iga kasutatud asja hankimisel).
Kui nüüd mõelda, milline tänapäeva kasutatud diisel, millel ka võimsust ja väänet on ja samas ka kõvasti töökindlust ja pikaelisust, siis ei meenu mulle ühtegi.
Mersul lendavad kaaned ja tihendid. BMW`l juhtub neid asju samuti, lisaks uute otsepritse mootorite sitad pihustid. Nissani uued diislid käivad laiali ja kokku. Mitsu, sellel pole jõudu, Toyota, sama probleem. Rover ja Ford? Äkki keegi parandab.

P.S. Ja kui su sõber sõidab 10 aastat vana BMW dts`iga (mis on reeglina juba väljast tuues läbinud 400000 km), iga aastaga lisab otsa 120000, siis on ju tegemist väga vastupidava mootoriga. Ja väide, et kolmandal sõbral jooksis mootor lihtsalt kokku (alati on selleks mingi põhjus), no anna andeks, mina sind tõsiselt võtta ei saa.

Erik
Tehniliste modide moderaator

Postitatud: E Veebr 05, 2007 7:23 pm
Postitas Tegija
Erik olen Sinuga täiesti nõus. Olen näinud seda mootorit ja just Oomega peal, millel just 6-silindriga termo probleemid ja läbisõit alates 400 000-dest. Ja neid mootoreid pole mitte üks.

Postitatud: E Veebr 05, 2007 7:34 pm
Postitas Algu
erik kirjutas:To: Algu


Ja kui su sõber sõidab 10 aastat vana BMW dts`iga (mis on reeglina juba tuues läbinud 400000 km), iga aasta otsa 120000, siis on ju tegemist väga vastupidava mootoriga. Ja väide, et kolmandal sõbral jooksis mootor lihtsalt kokku (alati on selleks mingi põhjus), no anna andeks, mina sind tõsiselt võtta ei saa.

Erik
Tehniliste modide moderaator

Mul omal on 324td 93a (E30) siis mu auto on reeglina sõitnud 400000km. ja peale.No anna andeks aga ma ei usu seda.

Postitatud: E Veebr 05, 2007 8:54 pm
Postitas Landy
Ka Range Rover P38A maasturitel peal BMW R6 mpootor, mis ei kannata kuuma.

Nüüd lühidalt sellest mootorist:

MODEL: Range Rover 2.5 DT and 2.5 DSE
ENGINE: 2.5 litre 6 cylinder turbo charged
indirect injection diesel
CYLINDER HEAD MATERIAL: Aluminium
CYLINDER BLOCK MATERIAL: Cast Iron
NUMBER OF CYLINDERS: 6
CYLINDER LAYOUT: In-line
BORE: 80.00 mm (3.12 in)
STROKE: 82.80 mm (3.26 in)
CAPACITY: 2497 cc
VALVE GEAR: Self adjusting tappets ohv
COMPRESSION RATIO: 22.0 : 1
FUEL SYSTEM: Bosch fully electronic DDE 2.5
MAXIMUM POWER OUTPUT: 134 bhp (100 kW) @ 4400 rpm
MAXIMUM TORQUE: 199 lb ft (270 N.m) @ 2300 rpm
TURBO-CHARGER: Mitsubishi TD04-11G4 1.2 bar (1.26
kgf/cm, 18.0 lb/Sq.in)