1. leht 1-st

Rõngad kinni

Postitatud: N Mai 29, 2014 9:28 pm
Postitas pikapäkk
Küsimus targematele:mis põhjusel jäid kolvirõngad kinni,bentsukal+lpg,igapäevaselt kasutusel oleval autol.Esimese silindri rõngad on roostesed,ülejäänud tahmased.Kinni nii surve kui ka õlirõngad.
Kella järgi masin sõitnud 300000 km.Paluks variante ja soovitusi et edaspidi sellistest jamadest pääseda.

Re: Rõngad kinni

Postitatud: N Mai 29, 2014 9:40 pm
Postitas ahto42
Gaasile käib õliballoon vahele, mis õlitab klapide seelikud, kolbe jne, mida puhas gaas ei tee, aga bensiin natuke teeb. Otsepritse mootoritel sama jama. Muidugi ka õlivahetusintervall. Raudselt õli vahetatud 15-20 tuh tagant, mis on liig, või on eelmine omanik koonerdanud õlivahetusega.

Õnnestus M9R mootori(Opel, renault, nissan) 2.0 diisli töökojale mõeldud materjaliga tutvuda. Seal on kirjas et õli tuleb vahetada iga 10t km tagast, aga hooldusraamatus on kirjas iga 20t km tagant.

Re: Rõngad kinni

Postitatud: N Mai 29, 2014 9:55 pm
Postitas pikapäkk
Õlivahetus jääb 10 ja 15 tuh vahele,õliks mobili poolsünt.

Re: Rõngad kinni

Postitatud: N Mai 29, 2014 10:41 pm
Postitas ahto42
Kas gaasiseadmel on õlitus?

Re: Rõngad kinni

Postitatud: N Mai 29, 2014 11:04 pm
Postitas pikapäkk
Ei ole.