1. leht 1-st
Jimny generaator.
Postitatud: K Mai 21, 2014 9:11 am
Postitas LauriJ
Tahaks Jimnyl generaatori ära vahetada võimsama vastu. Mure on selles, et originaal genekal on pistik 3 juhtmega (ei tea, mis juhe milleks on). Aga uuel on pistik 2 klemmiga. Milleks on originaalil 3 klemmi ja milline klemm see mõttetu on?
Leidsin mingi pildi ka Jimny pistikust:
![suzuki-jimny-60-amp-alternator-1.3-16v-4wd-a2181--[4]-4332-p.jpg](./download/file.php?id=3015)
- suzuki-jimny-60-amp-alternator-1.3-16v-4wd-a2181--[4]-4332-p.jpg (31.53 KiB) Vaadatud 3592 korda
Ja uuel genekal on selline pistik:
Kas on õige, et jätan selle D juhtme Jimnyl tühjaks, kui uue geneka panen?
Re: Jimny generaator.
Postitatud: K Mai 21, 2014 11:15 pm
Postitas ziilike18
D juhe tühjaks jah
Ma just ehitasin oma Pajerole Saab 9-5 pealt 130amp geneka

Ja vahe on ikka meeletu...
Re: Jimny generaator.
Postitatud: K Juun 04, 2014 8:34 pm
Postitas KeegiVeel
Peaks vist olema õige skeem
http://www.zukioffroad.com/Tech_Library ... iagram.JPG Mis värv sul mis pinni läheb? et kas "L" - Valge kollase -, "IG" - Valge punanese - ja "D" - Must valge triibuga juhe? Kui see on õige skeem, siis mina seda pimedaks ei paneks... Vaata, kuidas need juhtmed geneka sisse lähevad, millised otsad ühtivad või on neil kõigil erinev klemm genekal. Aga skeemi õigsuses ei ole ma päris kindel.
Re: Jimny generaator.
Postitatud: K Juun 04, 2014 10:57 pm
Postitas LauriJ
Tegin selle esimese skeemi järgi ja toimib. Jimnyl on kolme klemmiga pistik aga ainult 2 juhet jookseb sisse. Must juhe on + ja teine on siis LAMP.