M: Jeep XJ Cherokee Limited 4.0 R6 126kW - müük peatatud
Postitatud: R Mai 09, 2014 12:37 am
Jeep XJ Cherokee Limited 4.0 R6 126kW
Oma liiklemis- ja transpordivajaduste muutuste tõttu läheb müüki mind mitu aastat hästi teeninud Jeep.
Mõtlesin, et ennem kui auto24.ee-sse kuulutust riputada, annaks foorumlastele, kes mind mitmel korral
on abistanud, nö. ostueelõiguse.
Sellest räägime:
Liik: maastur
Keretüüp: universaal
Esmane reg: 10/1988 · Eestis registreeritud 29.09.2006
Mootor: 4.0 R6 (126 kW)
Kütus: bensiin
Läbisõit: 303 000 km · hooldusraamat kuni Eestisse toomiseni, täielik kuluarvestus ostust
tänase päevani saadaval
Vedav sild: nelikvedu
Käigukast: automaat
Värvus: hall met.
Reg. number: 612TGI
VIN-kood: 1JEMT785EJT233873
Hind: 1800 EUR
Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi
turvavööd
Mugavusvarustus
konditsioneer
4 x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid
kohtvalgustid
sisetemperatuuri näidik
Sisustus
nahkpolster (tagaistme polster katki, parandus 50–100 EUR)
elektriliselt reguleeritavad esiistmed
tagaistme seljatugi allaklapitav
reguleeritav roolisammas (üles–alla)
käetugi ees (laekaga)
originaal-jalamatid (tekstiilist)
Rehvid ja veljed
Insa Turbo Sahara M+S 215/75 R 15, 5-kodarastel originaal-plekkvelgedel (2 head, 2 kulunud)
kaasa valuveljed ja jooks kasutatud Cooper Discoverer -rehve (mustrit alles ~2 mm)
Muu varustus
katuseraam
välistemperatuuri näidik
tagaklaasi soojendus
tagaklaasi puhasti
veokonks (ka elektrikontaktid töötasid, kui viimati käru taga)
Kere
istekohti: 5
uste arv: 5
kere kõva, küljekarbid kaasa arvatud, kuigi esineb kerget pindmist roostet,
kapott matistunud, lakk osaliselt päikese käes lihtsalt kadunud (laigud, mitte
koorunud)
Massid, mõõdud
tühimass: 1600 kg
täismass: 2210 kg
kandevõime: 610 kg
Mootor
võimsus: 126 kW
tippkiirus: 180 km/h (kuni 160 km/h ise proovitud – jalgu ei jää ja hea kiirenduse tõttu lähevad
möödasõidud libedalt)
Kütus
kütus: bensiin
kütusepaak: 76 l
kütusekulu keskmine: ~13 l/100 km (väikseim saavutatud 11.7, talvel linnas ~18)
Ülevaatus kuni 04.2015
Toodud riigist: Šveits
Sõiduki asukoht: Otepää
Auto on igapäevases kasutuses ja töötab hästi. Mõnikord on metsas/maastikul käidud, aga tõsisemat
off-roadi pole tehtud, ega ka mitte uputatud. Mootor ja käigukast tilguvad vaikselt õli, aga mitte hullult,
tuleb ainult aeg-ajalt õlitaset kontrollida (odavam kui remont). Jahutusradiaator on osaliselt umbes, uus
~100 EUR (alvadi.ee). Konditsioneer hetkel ei tööta, süsteem on mingil põhjusel tühjaks saanud (pole
veel uurinud, kuna vajadust polnud).
Selle aasta ÜV-l saadeti esimest korda 8 aasta jooksul korduvale tagapidurite nõrkuse ja piduritulede
kontaktivea tõttu, vt. kontrollkaart. Tehti korda ja puhtalt läbi.
Pilte ning maanteeameti
infot auto ajaloo kohta saab vaadata SIIT.
Kliki piltidel, need avanevad siis suureks ja saad nooltega edasi sirvida.
Omal käel saab Cherokeed proovida Otepääl või kokkuleppel ka mõistlikul kaugusel ümbruses.
Ühendus: PS, e-post linkki@hot.ee või telefon 5349 0503
EDIT: Praeguseks ka auto24.ee-s kuulutus, aga kõrgema hinnaga kui foorumlastele. Ehk kui vähegi huvi, anna endast teada.
Oma liiklemis- ja transpordivajaduste muutuste tõttu läheb müüki mind mitu aastat hästi teeninud Jeep.
Mõtlesin, et ennem kui auto24.ee-sse kuulutust riputada, annaks foorumlastele, kes mind mitmel korral
on abistanud, nö. ostueelõiguse.
Sellest räägime:
Liik: maastur
Keretüüp: universaal
Esmane reg: 10/1988 · Eestis registreeritud 29.09.2006
Mootor: 4.0 R6 (126 kW)
Kütus: bensiin
Läbisõit: 303 000 km · hooldusraamat kuni Eestisse toomiseni, täielik kuluarvestus ostust
tänase päevani saadaval
Vedav sild: nelikvedu
Käigukast: automaat
Värvus: hall met.
Reg. number: 612TGI
VIN-kood: 1JEMT785EJT233873
Hind: 1800 EUR
Turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi
turvavööd
Mugavusvarustus
konditsioneer
4 x elektrilised akende tõstukid
elektrilised välispeeglid
kohtvalgustid
sisetemperatuuri näidik
Sisustus
nahkpolster (tagaistme polster katki, parandus 50–100 EUR)
elektriliselt reguleeritavad esiistmed
tagaistme seljatugi allaklapitav
reguleeritav roolisammas (üles–alla)
käetugi ees (laekaga)
originaal-jalamatid (tekstiilist)
Rehvid ja veljed
Insa Turbo Sahara M+S 215/75 R 15, 5-kodarastel originaal-plekkvelgedel (2 head, 2 kulunud)
kaasa valuveljed ja jooks kasutatud Cooper Discoverer -rehve (mustrit alles ~2 mm)
Muu varustus
katuseraam
välistemperatuuri näidik
tagaklaasi soojendus
tagaklaasi puhasti
veokonks (ka elektrikontaktid töötasid, kui viimati käru taga)
Kere
istekohti: 5
uste arv: 5
kere kõva, küljekarbid kaasa arvatud, kuigi esineb kerget pindmist roostet,
kapott matistunud, lakk osaliselt päikese käes lihtsalt kadunud (laigud, mitte
koorunud)
Massid, mõõdud
tühimass: 1600 kg
täismass: 2210 kg
kandevõime: 610 kg
Mootor
võimsus: 126 kW
tippkiirus: 180 km/h (kuni 160 km/h ise proovitud – jalgu ei jää ja hea kiirenduse tõttu lähevad
möödasõidud libedalt)
Kütus
kütus: bensiin
kütusepaak: 76 l
kütusekulu keskmine: ~13 l/100 km (väikseim saavutatud 11.7, talvel linnas ~18)
Ülevaatus kuni 04.2015
Toodud riigist: Šveits
Sõiduki asukoht: Otepää
Auto on igapäevases kasutuses ja töötab hästi. Mõnikord on metsas/maastikul käidud, aga tõsisemat
off-roadi pole tehtud, ega ka mitte uputatud. Mootor ja käigukast tilguvad vaikselt õli, aga mitte hullult,
tuleb ainult aeg-ajalt õlitaset kontrollida (odavam kui remont). Jahutusradiaator on osaliselt umbes, uus
~100 EUR (alvadi.ee). Konditsioneer hetkel ei tööta, süsteem on mingil põhjusel tühjaks saanud (pole
veel uurinud, kuna vajadust polnud).
Selle aasta ÜV-l saadeti esimest korda 8 aasta jooksul korduvale tagapidurite nõrkuse ja piduritulede
kontaktivea tõttu, vt. kontrollkaart. Tehti korda ja puhtalt läbi.
Pilte ning maanteeameti
infot auto ajaloo kohta saab vaadata SIIT.
Kliki piltidel, need avanevad siis suureks ja saad nooltega edasi sirvida.
Omal käel saab Cherokeed proovida Otepääl või kokkuleppel ka mõistlikul kaugusel ümbruses.
Ühendus: PS, e-post linkki@hot.ee või telefon 5349 0503
EDIT: Praeguseks ka auto24.ee-s kuulutus, aga kõrgema hinnaga kui foorumlastele. Ehk kui vähegi huvi, anna endast teada.