1. leht 1-st

Silla lukud 86a. LR'le, palun abi valikul.

Postitatud: K Dets 06, 2006 10:19 pm
Postitas xz
Kuulaks hea meelega targemate nõuandeid difrilukkude osas. Nimelt on huvi installeerida neid 1 kuni 2 tk. RR Classic'ule ('86 V8 ).

Endale tunduvad kõige mõistlikumad ARB ja KAM.

ARB on justkui tuntum firma ja leidsin netist ka kasutajate kommentaare, mis küll üsnagi seinast-seina olid. Osade arust viimane saast, teised jälle aastaid kasutanud ja pole midagi juhtunud. Siiski üldiselt jäi mulje, et korraliku installi ja mõistuspärase kasutamisega kestavad küll.

KAM seevastu pakub juba komplektis tugevdatud pooltelgi ja on aktiveeritav elektriliselt, mis tundub kuidagi lollikindlam lahendus.

Ehk siis teretulnud on kõik asjalikud kommentaarid teemal kumba valida (või hoopis mõnda kolmandat varianti) ning kuidas neid kõige mõistlikum Eestisse saada oleks.

Lisaks loomulikult oodatud lingid, kust sellesisulist arutelu võiks leida.

Postitatud: K Dets 06, 2006 10:29 pm
Postitas K.Kotkas
ja mida sa selle autoga teed ? tänaval jms pole nüüd küll mõtet lukku kasutada. ARB komplekt on koos kompressoriga 30K eek.

Postitatud: K Dets 06, 2006 10:35 pm
Postitas Landy
Nagu siit näha:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=3370

On ju lukkude tootjaid teisigi.
Maxi-Drive ka päris suur tegija ja Ida- Euroopas üsna levinud.
Hind ka reeglina ARB-st soodsam.

ARB-ga see eelis, et vajadusel ja saab jvaruosi suht lihtsalt juurde osta/tellida. Tellida mõtekas läbi neti otse USA-st näiteks.

P.S. Kas sul on 12 või 24 nuudiga poolteljed?

Postitatud: K Dets 06, 2006 10:36 pm
Postitas jr
ARB oma pneumoaktivatoriga on lollikindlam kui elektriga variant, kus viga võib saada lisaks juhtmele ka el.mootor. Usaldad sa ikka seda näiteks 24h vee alla jätta? Tugevdatud poolassid komplektis võib olla küll pluss, kuid kas sa kasutad ka nende potentsiaali ära? Samuti arvesta sellega, et siin kus me elame liigub ARB'd ja lootus abi saada kordades suurem kui sa oma ühe ja huvitava ning ainulaadse KAM toodangu otsas istudes. Kui suuri rehve plaanid kasutada muidu?

Postitatud: K Dets 06, 2006 10:40 pm
Postitas Landy
jr kirjutas: Tugevdatud poolassid komplektis võib olla küll pluss, kuid kas sa kasutad ka nende potentsiaali ära?
Jaak, mina olen oma Tindioplekil (50kW) kolm pooltelge ilma lukkudeta ja 205 R16 rehviga puruks saanud. V8-ga on LR pooltelgede lammutamine lapsemäng. (Vaata endist Q-kulgurit) :twisted:

Postitatud: K Dets 06, 2006 10:43 pm
Postitas jr
12 nuudiga küll, aga kas siis ka 24 nuudiga on nii õrnad?
Pigem siis need miskised ChroMolyd hoopis juurde võtta.

Postitatud: K Dets 06, 2006 10:47 pm
Postitas Landy
jr kirjutas:12 nuudiga küll, aga kas siis ka 24 nuudiga on nii õrnad?
uuemad ja tihedama nuudiga on veidi tugevamad, kuid ikkagi on tehase poolsed üsna õrnakesed. Kui poolteljed pidma saad on järg püsikiirus liigendite käes. Kuni 33" rehviga pole väga hull asi, aga üle selle on tavaliste pulkadega pilpad taga.

Postitatud: K Dets 06, 2006 11:15 pm
Postitas TR Pjätt
Härrased Defendri ja Range sild on erinev, ning mõlemad peavad ilusti 33" rehvi vastu. Tagumine sild ka suuremat 35" probleemideta. Kui sul on huvi, siis võin oma vanad võistlus sillad müüki panna koos 4 x tugevad poollassid, ette 2 x tugevad püsikiirused, 4X tugevad viisikud ning 2 X ARB-d koos aeglasteülekannetega pluss üks ülekanne tagavaraks. Võid ka enda ülekandeid kasutada.
37" rehviga saad rahulikult sõita.

Priit
Qkulgur

Postitatud: N Dets 07, 2006 12:18 am
Postitas xz
Äärmiselt positiivne, et lühikese ajaga juba niipalju vastukaja.
ja mida sa selle autoga teed ? tänaval jms pole nüüd küll mõtet lukku kasutada. ARB komplekt on koos kompressoriga 30K eek.
Ju siis sõidan vahest tee kõrval ka.
P.S. Kas sul on 12 või 24 nuudiga poolteljed?
Pean tunnistama, et pole sisse vaadanud, aga aastaarvu järgi loeks netist välja, et 10? :roll:
Kui suuri rehve plaanid kasutada muidu?
Väga metsikuks minna ei plaani, tahaks tee peal ka sõita. Ärge :texas , kui teie arvates lukud ainult treileril võistluselt võistlusele veetavale rauale lubatud on :twisted:
Kui sul on huvi, siis võin oma vanad võistlus sillad müüki panna koos 4 x tugevad poollassid, ette 2 x tugevad püsikiirused, 4X tugevad viisikud ning 2 X ARB-d koos aeglasteülekannetega pluss üks ülekanne tagavaraks. Võid ka enda ülekandeid kasutada.
37" rehviga saad rahulikult sõita.
Igaks juhuks kuulaks ikka ära, mis summadest võiks jutt käia. Ja mis seisus nad on?

Igatahes tänud vastanutele ja jääb mulje, et ARB siiski asjalikum. Ise ka mõtlesin, et kui nii palju kasutatakse, siis ei saa ju väga saast olla, aga netis leidub igasuguseid lugusid ning hakkasin seda klappide ja voolikute pundart natuke pelgama.

Postitatud: N Dets 07, 2006 8:01 am
Postitas Draakon
Igaljuhul võta ARB kuna ikkagi pneumaatiline süsteem ning ei karda vett ega tuld. Klapid paigutad autosse ning vollad paigalda ka kohe nii,et esimene palk neid kaasa ei võtaks. Samuti ARB lülituse kiiirus on fantastik võrreldes mõne muuga. Ei ole KAM küll kokku puutunud kuid usu mind et elekter allpool keret ja metsas müttamine ei käi kokku!!! :)

Mis pooltelgedesse puutub siis erinevate nuutidega telgedel tugevuse vahet ei ole - vahe selles, et mida rohkem nuute seda paremini jaotub veojõud pooltelje peal - ehk et siis ikkagi peaks kauem vastu pidama kuigi alles peale paari jooksu asse õpid alles autot hoidma.

Kõige soodsam ilmselt oleks võtta Q kulguri sillad sest seal juba kõik olemas. Ilmselt tahavad need ülekäimist, kuid seda oskab juba Q paremini öelda.

J.