1. leht 2-st

sisu a-45

Postitatud: T Dets 05, 2006 12:37 pm
Postitas keelutsoon
on kellelgi kogemusi selle sõidukiga, tema lagunemise ja jupinõudmisega jms?

(soomes neid saada.)

Postitatud: T Dets 05, 2006 12:46 pm
Postitas fagott
Mina tean Eestis kahte sellist autot,mõlemad Soomest toodud.Ühe müüsime maha tegelasele,kellel on Saaremaa või Hiiumaa ääres laid,ühesõnaga seal vahel kulgemiseks(meres).Teine ühel Tartu sõbral,kes tegeleb puksiirteenusega ja kasutab seda mingite suuremate aparaatide kraavist või mudast välja tõmbamiseks.Need autod pole vist siin nii palju sõitnudki,et neil midagi katki oleks läinud.Aga juppe saab Soomest kindlasti,seal tegelased lausa lammutavad neid.Pealegi on nad pärit Soome armeest ja läbisõidud pole kuigi suured.Kui tõsisem huvi,võin sõbra käest tagasisidet uurida,mis kogemused tal sellega on,kuigi tal vist alles aasta see auto käes...

Postitatud: T Dets 05, 2006 1:38 pm
Postitas Landy

Postitatud: T Dets 05, 2006 1:43 pm
Postitas boob
No kui pealkirjas mark õige, siis jah.

Postitatud: T Dets 05, 2006 2:11 pm
Postitas fagott
See ongi see,mis saarele läks.Ei mäletanud enam,kust pilte leida...

Postitatud: T Dets 05, 2006 2:28 pm
Postitas keelutsoon
ok, olen ise sellega suvle naiossaarel kokku puutunud, ja tundus täitsa ok.
vaatan, mis hinda soomlased kohapeal tahavad, kuna nagunii jaanuari alguses põhja-soomes kelgutamas käimine plaanis, siis võiks rohkemate ratastega tagasi veereda...

Postitatud: T Dets 05, 2006 2:54 pm
Postitas ben
Aasta tagasi siberi soodes ja mägedes käies oli Sisu päris tegija - tal kogu kere väändub ja teljevahe ka hea , siberi eksemplaril oli originaal kõhualaune vints ( töötas nii ette kui taha ). Mugavusest muidugi põdrad rääkida ei tahtnud -iccc

Postitatud: T Dets 05, 2006 6:25 pm
Postitas fagott
Tal on jah selline vints,mille tross käib ette ja taha.Diffrilukud on kah.Maanteel sõidab mingi 80-nega rõõmsalt.Vintsil ainult üks miinus:järgi laskmise võimalust(tagurpidikerimist) ei ole.Nii,et kui lõpuni pinge alla sisse kerid,siis on aamen...

Postitatud: L Dets 09, 2006 12:40 pm
Postitas keelutsoon
nii, see soome kontor, kus neid hetkel 3 tk saada,
tahab keskmiselt 80-100 tuhat läbisõitnud masina eest 4 kilo euri.
tundub nagu natuke kallis - aga mis teised arvavad?

Postitatud: E Dets 11, 2006 10:00 am
Postitas keelutsoon
viimane täpsustav inff tuli sommidelt, et kõigil kolmel sõidukil on rehvid seisus 30-50%, vints on kõigil kõhu all, ja kahel on tent ka olemas kasti peal.

huvitav, kas võiks veel olla asjahuvilisi selliste isendite peale - siis võiks võtta sinna külaskäigu ette mitmekesi, et asi oma silmaga üle vaadata.

Postitatud: E Dets 11, 2006 2:11 pm
Postitas Külaline
Üks isend on ka Eestis saadaval. Läbisõit ca 40 000 km, tendiga, sobib töökojaks (varem olnud ), lisaks hüdraulilisele vintsile ka hüdro väljavõte.
Asub K.-Eestis.

Postitatud: E Dets 11, 2006 4:24 pm
Postitas keelutsoon
Anonymous kirjutas:Üks isend on ka Eestis saadaval. Läbisõit ca 40 000 km, tendiga, sobib töökojaks (varem olnud ), lisaks hüdraulilisele vintsile ka hüdro väljavõte.
Asub K.-Eestis.
no ja mis need kontaktandmed võiks olla?

Postitatud: T Dets 12, 2006 8:00 am
Postitas GC
Eelmisel postitusel ei küsitud minult kasutajanime ja ... seepärast "külaline".

t. 50 87 159

Postitatud: T Dets 26, 2006 11:15 am
Postitas keelutsoon
paneks siia veel kirja soovi, et sooviks kontakti mõne inimesega, kellel endal see sisu olemas/olnud või kes oskab juhatada mõne selliseni, et lähemalt kuulata kogemustest.

Postitatud: L Dets 30, 2006 10:57 pm
Postitas keelutsoon
valik on tehtud, võimalikest lähedastest (versus unimog ja volvo c03) saigi sisu peale liisk heidetud. kuna seda eesti isendit ei müüdud, on soome tee jalge all - eks tulemustest kuulete-näete millalgi.

tänud kõigile, kes hea nõu jagasid otsustamiseks!