1. leht 2-st
D22 2004a. vibra esisillas
Postitatud: L Apr 05, 2014 12:02 am
Postitas prp11
Tere. Mure vibraga esisillas kiirusel 65-80 km/h, muudel kiirustel OK.( niis tagaveolisena kui ka neliveolisena ).
Faktos leiti , et kõik OK, viga ei leitud, Eurostauto arvas, et esimene parem poolne veovõll või poolass balansist väljas, aga kindlad ei olnud. Asi pole ei hullemaks läinud ega ka ära kadunud. Auto kasutusel igapäevaselt,enamus teid just sellise kiirusega ( 70 km/h )- siis asi päris häiriv. Tegemist originaalse esisillaga isendiga ( rummulukud originaalsed - ehk siis automaatsed ?- seega vist töötavad kogu aeg ? )
Kas kellelgi on tulnud ette sellist asja ?
Igasugune info ja nõu teretulnud !
Ette tänades.
Re: D22 2004a. vibra esisillas
Postitatud: L Apr 05, 2014 10:27 am
Postitas kolks
Tee selgeks kas rummulukud ikka töötavad s.t. kas ikka lülituvad välja ka.?
Nende originaalidega on alatiht pahandused. Ku esisild on välja lülitatud ja rummulukud lahti siis saab vibrata ainult ratas, Kuna ülejäänu peab seisma paigal.
Ja kas sa oled kindel et vibra tuleb esisillast?
Re: D22 2004a. vibra esisillas
Postitatud: L Apr 05, 2014 11:16 am
Postitas prp11
Rummulukkude kohta ei oska öelda- pole katsetanud sedasi ( esisild toimib- talvel on aru saadav ). Eurostautos käiati esisilda tõstuki peal- sealt ka selline järeldus.( vibra on tunda just eestpoolt- eriti kui istun kõrvalistmel )- see koht tundus olema asjalikemate meestega kui Faktos. Ratta vibra koha kahtlen, olen proovinud rattaid vahetades- asi ikka sama, suht kaheldav, et kõik rattad ühte moodi vibravad ( kummi vahetuses olen ise vaadanud tasakaalustamisel rataste vibra- enam-vähem, raskusi pole meeletult pandud ).
Re: D22 2004a. vibra esisillas
Postitatud: L Apr 05, 2014 4:19 pm
Postitas runn
Esi kardaani nuut kutud.
Võta ta alt ära(8 polti ) ja proovi siis sõita.
Kui ikka vibra, siis võib olla ka pooltelje sisemine ots seal sees tripoid kui mõned nõelad vigastatud läheb tasakaalust välja. Aga see on väga harv juhus ja tavaliselt siis kui pikalt katkise kaitsekummiga sõidetud.
Re: D22 2004a. vibra esisillas
Postitatud: L Apr 05, 2014 4:29 pm
Postitas amevier
D22 peaks originaalis olema ilma rummukkudeta ehk sild-kardaan jookseb kogu aeg kaasa.
Toetan eelkõneleja seisukohta esikardaani nuutide osas.
Re: D22 2004a. vibra esisillas
Postitatud: P Apr 06, 2014 5:30 pm
Postitas kolks
amevier kirjutas:D22 peaks originaalis olema ilma rummukkudeta ehk sild-kardaan jookseb kogu aeg kaasa.
Toetan eelkõneleja seisukohta esikardaani nuutide osas.
Rummulukkud on d22 täitsa olemas ikka. Mul riiuliski paar tükki.
Re: D22 2004a. vibra esisillas
Postitatud: P Apr 06, 2014 6:14 pm
Postitas Maasturid
kolks kirjutas:amevier kirjutas:D22 peaks originaalis olema ilma rummukkudeta ehk sild-kardaan jookseb kogu aeg kaasa.
Toetan eelkõneleja seisukohta esikardaani nuutide osas.
Rummulukkud on d22 täitsa olemas ikka. Mul riiuliski paar tükki.
D-22 1998-2001 aasta mudelitel on originaalis jah automaatsed rummulukud.
D-22 2002-2005 aasta mudelitel originaalis nn. rummulukke pole aga veovõlli otsas on nuutidega flats mis veovõlle ka 2WD asendis kaasa veab ja need nuudid kuluvad seal mõningatel juhtudel tõesti ära.
Re: D22 2004a. vibra esisillas
Postitatud: P Apr 06, 2014 9:03 pm
Postitas prp11
Kas on võimalik panna manuaalseid rummulukke sellele isendile ( 2004 a. väljalase ) ?, mis Maasturites komplekt maksab ? Kas saab ka ise paigaldusega hakkama ?
Re: D22 2004a. vibra esisillas
Postitatud: E Apr 07, 2014 9:36 am
Postitas runn
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=10&t=51038
Rummulukud 200... 250euri paar.
Aga see ei paranda ära su esimest kardaani.

Re: D22 2004a. vibra esisillas
Postitatud: E Apr 07, 2014 11:03 am
Postitas prp11
Esikardaan peaks olema korras, viimase hoolduse ajal kontrolliti ristid üle, olevat ok.- kahtlustati pooltelge.
Re: D22 2004a. vibra esisillas
Postitatud: E Apr 07, 2014 1:03 pm
Postitas kolks
prp11 kirjutas:Esikardaan peaks olema korras, viimase hoolduse ajal kontrolliti ristid üle, olevat ok.- kahtlustati pooltelge.
Ristid võivad olla korras aga kardaani nuudi osa kulunud. Sealt võib vibra küll tulla. Aga proovi võta kardaan maha ja vaata mis siis saab?
Re: D22 2004a. vibra esisillas
Postitatud: E Apr 07, 2014 2:10 pm
Postitas Martinsr
Kardaan see teeb head vibra, kui nuut kulunud ja lõtk sees, samas saab kontrollida kas on asi nii kaugel, et nuudis lõtk juba tuntav... proovi liigutada nuudi kohta üles alla.
Lisaks võibolla ka Kardaan balansist väljas. Kas Kardaan on autol maha käinud lähiajal enne vibra teket?
Pooltelg võib tekitada ka vibra, loksuta teda ka üles alla vaata mis käänmikus istuv pooltelje ots teeb. Kui nõellaager laiali annab samuti vibra, nii salongi kui kerre ja rooli. Kas kaitsekummid on terved?
Re: D22 2004a. vibra esisillas
Postitatud: P Apr 13, 2014 4:51 pm
Postitas prp11
Täna sai paigaldatud Maasturitest hangitud manuualsed rummulukud. Paigaldamisel tundusid veovõlliotsad üsna suure loksuga- kas see on märk, et käändmiku nõellaagrid on läbi veovõll peaks minema läbi selle laagri ? ) ? Proovisõites ( 4x2 asendis )tundus nagu vibra natuke väiksem, kuigi mitte märgatavalt ( kiirendades 4 ja 5 käiguga 60-80 vahel oli vibra tuntav ), 4x4 veol koos esisillaga ( rummulukud 4x4 asendis ) oli vist vibra suurem. Igaks juhuks sai läbi käidud ka rehvi töökojas- tasakaalustuspingi ise juures olles ei olnud velgedel ega rehvidel häda midagi väike palanss läks küll uuesti tegemisele aga selge, et velgedest ja kummidest probleem ei ole tingitud. Nüüd, kui põhimõtteliselt ei tohiks esikardaan ja esisild ratastega enam kaas käia ( põhimõtteliselt peaksid seisma ? )- siis millest võib veel vibra tingitav olla ? - vibra tundub nagu rohkem eest , istme alt nagu vähem - kas kardaani vahepukk või võib-olla ka käigukasti padi ?
Re: D22 2004a. vibra esisillas
Postitatud: P Apr 13, 2014 10:00 pm
Postitas siku77
kui esisilla kardaanist käega kinni võtad kas siis keskelt nuudist loksub või mitte?
Re: D22 2004a. vibra esisillas
Postitatud: P Apr 13, 2014 10:19 pm
Postitas GC
Kuidas see vibra tuli?
Suurenes tasapisi, tekkis peale mingit remonti,... või said koos autoga?
Kardaani vahepukki tasub kontrollida küll!
Mina otsisin ka pikka aega mingit kummalist vibratsiooni taga.
Lõpuks selgus, et põhjus oli vahepuki kinnitusmutris, mille keere oli kahjustatud ja pukki ei saanud piisavalt kõvasti kinni.
Pukki kinni keerates sellist muljet polnud, et keere üle viskab, aga silma jäi kere ja puki liitekoha haljad pinnad.