1. leht 1-st

M: Nissan Patrol GR (Y60) 4.2 ATM

Postitatud: P Mär 23, 2014 4:43 pm
Postitas kalevlane
Auto: Nissan Patrol GR 4.2 R6 85kW
Aasta : 1994
Mootor : 4,2 R6 (85kW)
Keretüüp: Pikk
Kütus : diisel
Odom.näit: 222200
VIN: JN1WRGY60A0062889
Sild : nelivedu, (kiire 4WD, aeglane 4WD ja tagavedu)
Käigukast : automaat
Värvus : punane

Varustus: vints juhtimisega seest ja puldist tõmbejõuga 9000 lb / 4082 kg, Webasto Thermo Top 5kW seisusoojendus (mootori- ja salongi eelsoojendus).
Paigaldatud 180AH lisaaku, astmelauad, veokonks.

Autos sees saab kasutada 220V elektrit, kui ühendada Defa kaabel elektrivõrku, kaasa saab 10m kaabli.
Mille saab ühendada masina küljes olevasse Defa ühenduspistikusse (plaan oli sellele akulaadija külge ühendada).

Ees on manuaalsed rummulukud.
Masin on aus ja tugev, haagist jõuab vedada kuni 3500 kg.
Mootor ja käigukast hooldatud, hiljuti sai ära vahetatud kõik õlid ja filtrid.

Masin arvel kaubikuna kategooria N1G, mis annab firma sõidukina arvel olles teatud eeliseid tavalise maasturi kategooria M1G või sõiduauto M1 ees.
Mis teeb Patroli kaubikuks? Tagumiste istmete taha on veekindlast vineerist vahesein ehitatud.
Mida ilmselt paljud meist juba teavad, kuid kordan üle:
*Kaubiku puhul ei pea sõidupäevikut pidama.
*Kaubiku puhul ei pea erisoodustusmaksu maksma.

Erinevalt paljudes tänapäevastest maasturitest on selle sõiduki eelised kindlasti väga hea mootor,
paljud spetsialistid hindavad selle mootori ressursiks normaalse hoolduse juures 1 miljon kilomeetrit ja enam.
Targemad mehed on siin foorumis öelnud, et pigem pidavat kere vahetama iga 700 000 km. järelt.
Seda arvestades pole sellest resurssist veel veeranditki kasutatud.
Teine eelis on töökindel mehaaniline kõrgsurvepump, puudub elektroonika mis suure tõenäosusega ühel hetkel kipub streikima.

Kütuskulu pole sel masinal muidugi esimene parameeter mida vaadata võrreldes teiste analoogsete sõidukitega,
Kuid ikkagi annab infot masina igapäeva kulude kohta, maanteel ca 10 l/100le, linnas 12 l/100le.

Samas mulle meeldib ka see pisiasi, et masina salong läheb üpris kiiresti soojaks, mõne minutiga hakkab sooja puhuma.
Just Webastot kasutamata (isegi sõiduauto Suzuki SX4 bensukas ei lähe nii kiirelt seest soojaks).

Kiirmüügi hind: 2900.- €


Meelis
555 979 51

Re: M: Nissan Patrol GR (Y60) 4.2 ATM

Postitatud: P Mär 23, 2014 6:25 pm
Postitas tarr
Pakun ,et sul vintsil tõmbejõudu ikka 9000 lbs-i. Ehk umbes 4tonni kopikatega! :D

Re: M: Nissan Patrol GR (Y60) 4.2 ATM

Postitatud: P Mär 23, 2014 6:52 pm
Postitas kalevlane
Jah, tõepoolest nii see on!
tarr kirjutas:Pakun ,et sul vintsil tõmbejõudu ikka 9000 lbs-i. Ehk umbes 4tonni kopikatega! :D

Re: M: Nissan Patrol GR (Y60) 4.2 ATM

Postitatud: P Mär 23, 2014 7:39 pm
Postitas helar
Ostusoov on küll vastupandamatu, kuid mul juba üks on :D
See peaks olema Nissan Safari. Enamjaolt on need kõrge katusega.
Käsipiduri kangi järgi võib eeldada , et tehasest tuli parempoolse rooliga ?

Re: M: Nissan Patrol GR (Y60) 4.2 ATM

Postitatud: P Mär 23, 2014 8:42 pm
Postitas kalevlane
Jah, kui masin mõne aasta eest Eestisse jõudis, siis oli ta tõesti parempoolse rooliga.
Siis tõsteti rool ja pedaalid ümber, ümberehitus on ARK-is registreeritud.
Kuna tegu on Jaapani siseturule toodetud masinaga, selleks on ta ka automaatkastiga.
helar kirjutas:Ostusoov on küll vastupandamatu, kuid mul juba üks on :D
See peaks olema Nissan Safari. Enamjaolt on need kõrge katusega.
Käsipiduri kangi järgi võib eeldada , et tehasest tuli parempoolse rooliga ?

Re: M: Nissan Patrol GR (Y60) 4.2 ATM

Postitatud: T Mär 25, 2014 6:07 am
Postitas laurz
Kas raam on renoveeritud või vahetatud 8)

Re: M: Nissan Patrol GR (Y60) 4.2 ATM

Postitatud: L Mär 29, 2014 5:30 pm
Postitas seroi
kalevlane kirjutas:Auto: Nissan Patrol GR 4.2 R6 85kW

Teine eelis on manuaalne kõrgsurvepump, puudub elektroonika mis suure tõenäosusega ühel hetkel kipub streikima.



Kuram, manuaalne kõrgsurvepump võib küll väsitav olla. Kas pumpamisega saab juht ise hakkama või on vaja abilist?

Re: M: Nissan Patrol GR (Y60) 4.2 ATM

Postitatud: L Mär 29, 2014 9:21 pm
Postitas kalevlane
seroi kirjutas:
kalevlane kirjutas:Auto: Nissan Patrol GR 4.2 R6 85kW

Teine eelis on manuaalne kõrgsurvepump, puudub elektroonika mis suure tõenäosusega ühel hetkel kipub streikima.



Kuram, manuaalne kõrgsurvepump võib küll väsitav olla. Kas pumpamisega saab juht ise hakkama või on vaja abilist?
Mul on kapoti all 6 neegrit, kes pumpavad - seni on toime tulnud... :)

Re: M: Nissan Patrol GR (Y60) 4.2 ATM

Postitatud: P Mär 30, 2014 12:29 am
Postitas krunnn
Tere

Paluks alt raamist pilte eriti tagumisest osast, või mis seisukorras raam on?

Re: M: Nissan Patrol GR (Y60) 4.2 ATM

Postitatud: P Mär 30, 2014 2:03 pm
Postitas Mihkel1
kui on kaubiku registris siis kas rehvi mõõdud on kantud teh. passi ka?

Re: M: Nissan Patrol GR (Y60) 4.2 ATM

Postitatud: P Mär 30, 2014 2:20 pm
Postitas kalevlane
Mihkel1 kirjutas:kui on kaubiku registris siis kas rehvi mõõdud on kantud teh. passi ka?
Tere! Jah on küll;

Sõiduki tehnilised andmed:Registreerimismärk 42ZJK
Tehasetähis (VIN-kood) JN1WRGY60A0062889
Mark NISSAN
Kaubanduslik nimetus PATROL
Kategooria Maastikusuutlik veoauto
Kere nimetus KAUBIK
Täismass(kg) 2700
Registrimass (kg) 2700
Tühimass (kg) 2080
Kandevõime (kg) 620
Lubatud piduritega haagise mass (kg) 3500
Lubatud piduriteta haagise mass (kg) 750
Värvus PUNANE
Mitmevärviline E
Esmaregistreerimise kuupäev (B) 01.07.1994
Eestis registreerimise kuupäev (B1) 27.05.2008
Registreeritud Eestis kasutatuna, päritolu riik Suurbritannia ja Põhja-Iiri Ühendkuningriik
Pikkus (mm) 4855
Laius (mm) 1930
Kõrgus (mm) 1800
Telgi kokku 2
Juhttelgi 1
Veotelgi 2
Lubatud suurimad ja registri teljekoormused (kg) Telg Registri koormus Lubatud suurim teljekoormus Juhtteljed Veoteljed
1. teljel 1400 1400 E E
2. teljel 1800 1800 E E

Rehvid Telg Rehvid võimalikud variandid
1. teljel 255/75R15 109N
2. teljel 255/75R15 109N

Mootori töömaht (cm3) 4169
Mootori võimsus (kW) 85
Mootori tüüp DIISEL
Uksi 5
Istekohti 5
Istekohti juhi kõrval 1
Seisukohti 0
Märkused KERE/RAAMI NUMBER REMARKEERITUD ESINDUSE POOLT.
ÜMBEREHITUS Y121009.
REGISTREERIMISTUNNISTUS

Ülevaatuste ajalugu:Aeg Ülevaatuse liik Otsus Järgmise ülevaatuse aeg Odomeetri näit
11.04.2013 Korraline Tehniliselt korras 30.04.2014 216394
04.05.2012 Korraline Tehniliselt korras 30.04.2013 206213
19.10.2011 Korraline Tehniliselt korras 30.04.2012 199370
08.05.2010 Korraline Tehniliselt korras 30.04.2011 193864
15.10.2009 Korraline Tehniliselt korras 30.04.2010 189797
11.06.2008 Korraline Tehniliselt korras 30.04.2009 179611

Märkus: Ülevaatuse andmed on elektroonilisel kujul kättesaadavad alates 2005.aastast.

Toimingud sõidukiga:Kuupäev Toimingu nimetus
13.04.2013 Omaniku vahetus
04.05.2012 Isiku lisamine/eemaldamine
26.04.2012 Reg. muudatuse ülevaatus
24.04.2012 Reg. muudatuse ülevaatus
28.10.2011 Omaniku vahetus
26.10.2011 Reg. muudatuse ülevaatus
27.05.2008 Sõiduki registreerimine
27.05.2008 Registreerimise eelne akt

Märkus: Enne 23.11.1999 tehtud toimingute elektrooniline ajalugu puudub.

Re: M: Nissan Patrol GR (Y60) 4.2 ATM

Postitatud: L Apr 19, 2014 3:03 pm
Postitas kalevlane
laurz kirjutas:Kas raam on renoveeritud või vahetatud 8)
Raami on tagant keevitatud. Roostet esineb nii kerel kui raamil.
Paraku tüüpiline Nissanite murekoht.

Re: M: Nissan Patrol GR (Y60) 4.2 ATM

Postitatud: L Apr 19, 2014 3:08 pm
Postitas kalevlane
Hind sulanud. Uus hind: 3200.-
Lisaks kaasa jooks 1 hooaja sõitnud M+S Goodyear Wrangler rehve.

Re: M: Nissan Patrol GR (Y60) 4.2 ATM

Postitatud: E Apr 21, 2014 2:57 pm
Postitas kalevlane
kalevlane kirjutas:Hind sulanud. Uus hind: 3200.-
Lisaks kaasa jooks 1 hooaja sõitnud M+S Goodyear Wrangler rehve.
Kiirmüügi hind ainult sellel nädalal: 2900.-

Re: M: Nissan Patrol GR (Y60) 4.2 ATM

Postitatud: T Mai 06, 2014 3:04 pm
Postitas kalevlane
Tere!

Paneme teema lukku!
Masin vahetas omaniku.

kalevlane