M: Nissan Patrol GR (Y60) 4.2 ATM
Postitatud: P Mär 23, 2014 4:43 pm
Auto: Nissan Patrol GR 4.2 R6 85kW
Aasta : 1994
Mootor : 4,2 R6 (85kW)
Keretüüp: Pikk
Kütus : diisel
Odom.näit: 222200
VIN: JN1WRGY60A0062889
Sild : nelivedu, (kiire 4WD, aeglane 4WD ja tagavedu)
Käigukast : automaat
Värvus : punane
Varustus: vints juhtimisega seest ja puldist tõmbejõuga 9000 lb / 4082 kg, Webasto Thermo Top 5kW seisusoojendus (mootori- ja salongi eelsoojendus).
Paigaldatud 180AH lisaaku, astmelauad, veokonks.
Autos sees saab kasutada 220V elektrit, kui ühendada Defa kaabel elektrivõrku, kaasa saab 10m kaabli.
Mille saab ühendada masina küljes olevasse Defa ühenduspistikusse (plaan oli sellele akulaadija külge ühendada).
Ees on manuaalsed rummulukud.
Masin on aus ja tugev, haagist jõuab vedada kuni 3500 kg.
Mootor ja käigukast hooldatud, hiljuti sai ära vahetatud kõik õlid ja filtrid.
Masin arvel kaubikuna kategooria N1G, mis annab firma sõidukina arvel olles teatud eeliseid tavalise maasturi kategooria M1G või sõiduauto M1 ees.
Mis teeb Patroli kaubikuks? Tagumiste istmete taha on veekindlast vineerist vahesein ehitatud.
Mida ilmselt paljud meist juba teavad, kuid kordan üle:
*Kaubiku puhul ei pea sõidupäevikut pidama.
*Kaubiku puhul ei pea erisoodustusmaksu maksma.
Erinevalt paljudes tänapäevastest maasturitest on selle sõiduki eelised kindlasti väga hea mootor,
paljud spetsialistid hindavad selle mootori ressursiks normaalse hoolduse juures 1 miljon kilomeetrit ja enam.
Targemad mehed on siin foorumis öelnud, et pigem pidavat kere vahetama iga 700 000 km. järelt.
Seda arvestades pole sellest resurssist veel veeranditki kasutatud.
Teine eelis on töökindel mehaaniline kõrgsurvepump, puudub elektroonika mis suure tõenäosusega ühel hetkel kipub streikima.
Kütuskulu pole sel masinal muidugi esimene parameeter mida vaadata võrreldes teiste analoogsete sõidukitega,
Kuid ikkagi annab infot masina igapäeva kulude kohta, maanteel ca 10 l/100le, linnas 12 l/100le.
Samas mulle meeldib ka see pisiasi, et masina salong läheb üpris kiiresti soojaks, mõne minutiga hakkab sooja puhuma.
Just Webastot kasutamata (isegi sõiduauto Suzuki SX4 bensukas ei lähe nii kiirelt seest soojaks).
Kiirmüügi hind: 2900.- €
Meelis
555 979 51
Aasta : 1994
Mootor : 4,2 R6 (85kW)
Keretüüp: Pikk
Kütus : diisel
Odom.näit: 222200
VIN: JN1WRGY60A0062889
Sild : nelivedu, (kiire 4WD, aeglane 4WD ja tagavedu)
Käigukast : automaat
Värvus : punane
Varustus: vints juhtimisega seest ja puldist tõmbejõuga 9000 lb / 4082 kg, Webasto Thermo Top 5kW seisusoojendus (mootori- ja salongi eelsoojendus).
Paigaldatud 180AH lisaaku, astmelauad, veokonks.
Autos sees saab kasutada 220V elektrit, kui ühendada Defa kaabel elektrivõrku, kaasa saab 10m kaabli.
Mille saab ühendada masina küljes olevasse Defa ühenduspistikusse (plaan oli sellele akulaadija külge ühendada).
Ees on manuaalsed rummulukud.
Masin on aus ja tugev, haagist jõuab vedada kuni 3500 kg.
Mootor ja käigukast hooldatud, hiljuti sai ära vahetatud kõik õlid ja filtrid.
Masin arvel kaubikuna kategooria N1G, mis annab firma sõidukina arvel olles teatud eeliseid tavalise maasturi kategooria M1G või sõiduauto M1 ees.
Mis teeb Patroli kaubikuks? Tagumiste istmete taha on veekindlast vineerist vahesein ehitatud.
Mida ilmselt paljud meist juba teavad, kuid kordan üle:
*Kaubiku puhul ei pea sõidupäevikut pidama.
*Kaubiku puhul ei pea erisoodustusmaksu maksma.
Erinevalt paljudes tänapäevastest maasturitest on selle sõiduki eelised kindlasti väga hea mootor,
paljud spetsialistid hindavad selle mootori ressursiks normaalse hoolduse juures 1 miljon kilomeetrit ja enam.
Targemad mehed on siin foorumis öelnud, et pigem pidavat kere vahetama iga 700 000 km. järelt.
Seda arvestades pole sellest resurssist veel veeranditki kasutatud.
Teine eelis on töökindel mehaaniline kõrgsurvepump, puudub elektroonika mis suure tõenäosusega ühel hetkel kipub streikima.
Kütuskulu pole sel masinal muidugi esimene parameeter mida vaadata võrreldes teiste analoogsete sõidukitega,
Kuid ikkagi annab infot masina igapäeva kulude kohta, maanteel ca 10 l/100le, linnas 12 l/100le.
Samas mulle meeldib ka see pisiasi, et masina salong läheb üpris kiiresti soojaks, mõne minutiga hakkab sooja puhuma.
Just Webastot kasutamata (isegi sõiduauto Suzuki SX4 bensukas ei lähe nii kiirelt seest soojaks).
Kiirmüügi hind: 2900.- €
Meelis
555 979 51