1. leht 1-st

Cherokee läheb soojaks-ei lähe soojaks jne.

Postitatud: N Nov 30, 2006 10:54 am
Postitas sportsman
terv.

autoks jeep cherokee 2,5tdi 97a
mure sai alguse sellest, et salongi mingi hetk enam sooja õhku ei tulnud.
sõites avastasin, et kui pöörded jäävad maanteel pikemalt alla 2000 siis mootori temp. tõuseb ning kipub keema minema ja vahetult enne seda ei tule enam sooja õhku salongi ja kui korraks pöörded lasta 2500 peale siis temp. varsti langeb ja hakkab sooja puhuma. Vahetasin termostaadi, vaatasin veepumba üle, salongiradika pesin puhtaks aga ei midagi(äkki ikka kuskil õhk sees?). Siis jahutusvedelikku valades avastasin, et plokikaane pealt ulevast peenest voolikust viskab välja õhuga segamini jahutusvedelikku - ühesõnaga kui paisupaak kurguni täis valada siis mullitab. Nii kas tõesti kaan või tihend - kas sellest võib sõltuda ka see, et jahutusvedelik ei käi nii ringi nagu peaks (jahutaks mootorit ja kütaks salongi). Mõistus otsas - kas keegi soovitab mõnd remondikohta kes ameeriklasega tegeleks. Tänan ette igasuguse infi eest.

Postitatud: N Nov 30, 2006 11:08 am
Postitas kaalikas
kui Sul on see renault diisliga värk siis mida ilmsemalt on kaan pees,see neil üsna tüüpiline viga!

Postitatud: N Nov 30, 2006 1:15 pm
Postitas flash
2.5 TD pole Renault oma, mingi VM Motors tegi neid. Cherokee mootorite kohta lähemalt: http://xjconnection.jtv.cc/spec.htm#xj_td_vm

Kust aga kuulujutud, et 2.1 TD plokikaanega probleemid?

Postitatud: N Nov 30, 2006 7:39 pm
Postitas jr
Kui tuleb paisupaagist õhumulle, siis on kaan perses. See tüüpiline viga 2.5TD'l. Meil peres kaks selle mootoriga isendit olnud ja mõlemal oli kaantega probleeme. Sul on see variant, kus igal silindril on oma kaas? Põhiline laks on, et sisselaske ja väljalaske klapi vahelt hakkab mõra jooksma. Kaane tegemisel on kõik kanalid äärmiselt õhukese seinaga jäetud ja sellest ka ülitundlikus temperatuuri suhtes.

Antud VM Motori mootori kaaned ei kannata temperatuuri. Põhimõttelt korra keema ja kaan pekkis. Kui õieti mäletan, siis vihur auto tegi kaaned korda ja peale seda probleeme polnud.

Sama aluspõhi peaks olema scorpal, renaultil ja toyotal kasutusel. Nii et see on kõva küll. Aga kaaned on Chrysleri enda aretis, nii et puhta pekkis.

EDIT: http://www.vmmotori.it/en/01/02/index.jsp

Postitatud: N Nov 30, 2006 7:41 pm
Postitas rynts
pole just kõige targem cherokee suhtes aga kirjelduse järgi arvan et plokikaan!!
kui ka on siis tunnen kaasa :cry:

Postitatud: N Nov 30, 2006 8:03 pm
Postitas sportsman
jr kirjutas:Kui tuleb paisupaagist õhumulle, siis on kaan perses. See tüüpiline viga 2.5TD'l. Meil peres kaks selle mootoriga isendit olnud ja mõlemal oli kaantega probleeme. Sul on see variant, kus igal silindril on oma kaas? Põhiline laks on, et sisselaske ja väljalaske klapi vahelt hakkab mõra jooksma. Kaane tegemisel on kõik kanalid äärmiselt õhukese seinaga jäetud ja sellest ka ülitundlikus temperatuuri suhtes.

Antud VM Motori mootori kaaned ei kannata temperatuuri. Põhimõttelt korra keema ja kaan pekkis. Kui õieti mäletan, siis vihur auto tegi kaaned korda ja peale seda probleeme polnud.

Sama aluspõhi peaks olema scorpal, renaultil ja toyotal kasutusel. Nii et see on kõva küll. Aga kaaned on Chrysleri enda aretis, nii et puhta pekkis.

EDIT: http://www.vmmotori.it/en/01/02/index.jsp

Terv.
ega sa juhuslikult mäleta orjent. mis kaane remont võib üldse maksta :shock:

Postitatud: N Nov 30, 2006 8:14 pm
Postitas jr
Kas oli 1500-3000eek kaas.
Kahjustusi oli erinevalt ja tööd kaante juures seega erinevates mahtudes.

Postitatud: R Dets 01, 2006 9:31 am
Postitas sportsman
Kas oskab keegi öelda kohta kus võetaks ameeriklasest diisel remontti.
Või on foorumis mehi kes saaks antud auto remontimisega hakkama.
Endal puudub võimalus ja oskus mootoriga tegelemiseks.

Tänud.

Postitatud: R Dets 01, 2006 9:40 am
Postitas Landy
sportsman kirjutas:Kas oskab keegi öelda kohta kus võetaks ameeriklasest diisel remontti.
Või on foorumis mehi kes saaks antud auto remontimisega hakkama.
Endal puudub võimalus ja oskus mootoriga tegelemiseks.
Proovi Carservice teenuseid Tallinnas Tähetornis.

Postitatud: R Dets 01, 2006 6:15 pm
Postitas jr
Küsi tqhq meeste käest, kes kus oma jänkisid remob. Kuna ma teen ise, siis ei oska soovitada... Aaa, ei oot üks koht siiski on. Troost Auto kadaka teel, kuna seal töötab nüüd uuesti Jüri (on vist tööde juhataja või midagi sellist), kes on Kuriks Teami tehnikaboss ja aastaid jänkide remondiga tegelenud. Too on üks vähestest meestest, kelle kätte julgen mina oma auto remonti viia. Saadan privas ka tema numbri sulle.

Postitatud: R Dets 01, 2006 8:23 pm
Postitas kongo
Tere siitpoolt
Küsi tqhq meeste käest, kes kus oma jänkisid remob....
TikuTaku foorumis on läbi käinud paar teemat, et kui otsite kohta
kus oma Ameeriklast remontida lasta siis kindlasti läbi lugeda ja teha omad järeldused.
Linkide kujul:
-American Beauty minu vaieldamatu lemmik
- US Parts
V-Dream Garage
Top Parts täitsa Bro :)
Car Service
Ameerika auto

Firmade kordinaadid reeglina esimese posti lõpus

Peace

Postitatud: L Dets 02, 2006 10:26 am
Postitas sportsman
Tänud praegu kõigile kes suvatsesid antud asjale kommentaare jagada. Kui on veel midagi lisada siis ootan huviga.

Postitatud: T Veebr 13, 2007 8:14 pm
Postitas alf
Mul sama mootor peal Opel Fronteral ja Ford Scorpiol. Olen vaadanud ka seda mootorit ka selle auto ja Voyageri peal ja julgen väita et need kaaned ei ole sellel autol kuidagi teistsugused kui teistel millel 2,5td vm mootor peal. Vahe võib olla eelsüüteküünalde asetusest plokikaanes, millest on tingitud ka pisut teise kujuga klapikambrikaan.
Ka mulle räägiti hirmulugusid kaante remondi hindadest kui sama jama hakkas mis sinu autol. Võtsin ise kaaned maha ja ja uskuge või mitte ei olnud mingit pragu seal klappide vahel, selle asemel avastsin tõsise kanali kolmanda silindri plokikaanetihendis mida mööda surve veesärki aeti. Vahetasin tihendid ja voilaa, asi korras!

Postitatud: T Veebr 13, 2007 9:02 pm
Postitas sportsman
Masin nüüdseks korras, kahel plokikaanel olid mõrad sees ja vahetust vajas ka tihend ja poldid. Aga nüüd on asi täitsa kompu - kõik töötab nagu ennemuiste.