1. leht 2-st
UAZi karburaatori vahetus
Postitatud: T Nov 28, 2006 5:34 pm
Postitas neptuunus
Bensiinimootori kütusekulu on küllalt muljetavaldav. Millise karburaatoriga õnnestuks kütusekulu vähendada ja mida oleks suhteliselt kerge kokku sobitada?
Levinud variant on VAZi karburaator, mis on hetkel ka peal, kuid see kütust kokku küll ei hoia märkimisväärselt. Kulu linnas 21 ja maanteel 16 liitrit. Jõudu pole ollagi.
Võib ka muud juttu kütuse kokkuhoiu teemadel. Ise sõidan hetkel nii, et esisild veereb kaasa. Palju sellega kokku hoiaks, 1-2 liitrit? Pole üldse mõnus alati mehhaaniliselt silda sisse kruvida.
Postitatud: T Nov 28, 2006 5:40 pm
Postitas Veiko
Kas mootor küünlaid tahmab?
Kütuse kokkuhoiust Uaziku puhul on ültse raske rääkida.
Veiko
Postitatud: T Nov 28, 2006 5:40 pm
Postitas virx2
16l 100-le kilomeetrile on ju hea tulemus

Postitatud: T Nov 28, 2006 5:55 pm
Postitas MahviaDeTyrk
minu oma võtab keskmiselt 13 litra sajale (uaz buss) - üldiselt ühe lõõriga karbussid on ökonoomsemad kui kahe lõõriga varjant
Postitatud: T Nov 28, 2006 6:05 pm
Postitas Veiko
Minu mõistmist mööda on ikka kahe lõõriga karbuss edulisem olnud kui ühega.Asi selles,et õhu liikumis kiirus on suurem ühelõõrises ja seega kütuse segnemine õhuka parem.Teine lõõr on ju selleks,et lõpp ka oleks.Ühelõõrilised ei kippu eriti hästi lõppu käima.
Veiko
Postitatud: T Nov 28, 2006 6:06 pm
Postitas MahviaDeTyrk
ju siis on tegemist müstikaga - nagu vene tehnika puhul ikka
Postitatud: T Nov 28, 2006 7:32 pm
Postitas neptuunus
Suvel võttis endal ka vähem. VAZi õhupuhastajat pole võimalik paraku talvereiimile keerata, sest ruumi sisuliselt pole ja imeb külma õhku seega. Võimalik, et see lapakas oli ka välja võetud kuid ettepoole ava kinni toppida ei või, siis ei liigu enam üldse.
Postitatud: T Nov 28, 2006 9:11 pm
Postitas jr
UAZ kahe lõõriga karburaator on parim oma lihtsuse, saadav jõu ja ökonoomsuse poolest. Kahe lõõriga UAZ karburaatoris on nagu öeldud õhu liikumine kiirem ja tänu sellele saadakse väga hea kütuse atomiseerimine.
Meie UAZ'il saime 35" rehviga hiilgehetkedel 12-14L/100km maanteel kuluks. VAZ tüüpi karburaatoriga oleks ehk ökom, aga kuna vähem kütet visatakse silindrisse, siis on märgatav ka jõu kadu. Samuti ei saa me kuidagi rääkida samaväärsest kütuse atomiseerimisest madalatel pööretel, mis on just maasturil oluline.
Postitatud: K Mär 28, 2007 7:05 am
Postitas MARX
ena omale sai paigaldataud miski 1 lõõriga mosse oma. ei märganud, et oluline jõu puudus oleks mootoril tekkinud peale seda.
Kas vaz-i karbus istub laksult uaz mootorile peale või on vaja miskit kohendada
Postitatud: K Mär 28, 2007 7:05 am
Postitas MARX
enda omale sai paigaldataud miski 1 lõõriga mosse oma. ei märganud, et oluline jõu puudus oleks mootoril tekkinud peale seda.
Kas vaz-i karbus istub laksult uaz mootorile peale või on vaja miskit kohendada
Postitatud: K Mär 28, 2007 9:14 am
Postitas R969
Tere,
Enda Uaz 469-l oli küll Siguli karburaator ja maantee kulu oli alla 12.
Kaasaveerev esisild annab 1,5-3 l kulu juurde(sõltub ilmast).Endal oli pandud
ka Bmw 86c termostaat,mis andis kindlasti ka mingi säästu,kuna mootori
temperatuur oli iga ilmaga 90-95c.Karburaatori peab düüsidega õieti
välja häälestama.Muidu pole ökonoomsust loota.Sobib 2101 mehaanilise
ajami ja 23/23 lõõriga karburaator.Esimese lõõri reguleerid lahjale segule
ja teise lõõri rikkale segule.Alla 80 sõites töötab ainult esimene lõõr ja
mootor on ökonoomne.Reguleerisin nii,et sõites esimene lõõr lahti ja
vaatasin palju kiirus kindlal teelõigul oli.Siis panin sisse väiksema düüsi
ja uus proov.Õige on siis,kui järgmine düüs vähendab kiirust üle 4km/h
panna eelmine tagasi.Üleminekut tühikäigult keskmistele pööretele reguleeritakse tühikäigudüüsiga,mis mul oli 60.Teise lõõri panin nii,
et musta ei visanud,kui põhja vajutad.
Postitatud: K Mär 28, 2007 10:21 am
Postitas MARX
pidasin seda silmas, kas karbuse kinnitus ja gaasihoovad sobivad ilma ümberehituseta
Postitatud: K Mär 28, 2007 11:24 am
Postitas R969
Kinnitusaugud sobivad.Vaja läheb pikemaid tikkpolte(nt keermelatt).
Gaasihoob ei sobi.Saab teha nagu mossel,või trossiga.Vazi õhufilter mahub
ka ära.
Postitatud: N Mär 29, 2007 12:54 pm
Postitas MARX
aga kui prageu on mosse karbus peal, siis peaks ju sobima.
...või mis tahendab, tee nagu mossel
Postitatud: N Apr 05, 2007 1:32 pm
Postitas uazfan
Mõttetu mässamine üldse. Norm maastikumasin võtabki niipalju kütust
