1. leht 2-st
Millisele maasturile 33-35'' rattad vähima ümberehitusega?
Postitatud: L Veebr 22, 2014 11:17 am
Postitas Sten
Muutsin pealkirja. Enam pole kõige suuremad rattad, vaid max. 35'' rattad, et politseile väga silma ei jääks.
Millistele maasturitele saab panna 33-35'' rattad vähima ümberehitusega. Eks natuke võib lõigata koobast ja panna laiendid ja teha lihtne tõste, pole hullu.
Jõuülekanne peaks olema suuteline vastu pidama suurtele ratastele.
Milline maastur teie arust on parima tasakaaluga suhtes "suured rehvid/vähene ümberehitus/sildade võimekus"?
Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Postitatud: L Veebr 22, 2014 12:48 pm
Postitas runn
Land Cruiser 105
Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Postitatud: L Veebr 22, 2014 1:28 pm
Postitas karu
MB G
Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Postitatud: L Veebr 22, 2014 2:00 pm
Postitas Movistar
Volvo c303, 304 jne
Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Postitatud: L Veebr 22, 2014 2:06 pm
Postitas bjorn
Kuda volvo protaalid vastu peavad ka? Puht huvi pärast. Võrreldes Moogi omadega kergemad ja kannatavad vähem, aga kui palju?
Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Postitatud: L Veebr 22, 2014 4:04 pm
Postitas heints
y61 patrolile saab ilma midagi modimatta 33 alla panna. Aga näiteks ifa w-50 ja l60 võtavad muretut omaks traktori t-150 ratta. Esitiivast peab paar senti ainult ära lõikama. Unimog 404 läks 13,6 r20 lõikumatta alla.
Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Postitatud: L Veebr 22, 2014 8:45 pm
Postitas kala
Dodge ram diisel 35 tolli hummer h1 37 tolli
Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Postitatud: L Veebr 22, 2014 10:00 pm
Postitas LR90
Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Postitatud: L Veebr 22, 2014 10:08 pm
Postitas --kala--
HJ61 35" esitiiva nuk jääb 3cm ette, ratas parandab ise vea

Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Postitatud: L Veebr 22, 2014 10:25 pm
Postitas LR90
Defineeri, mis on maastur ja mida Sa saavutada tahad...
http://www.4x4offroads.com/4x4-trucks-iceland.html
siin näed mida kõike teha annab.
Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Postitatud: P Veebr 23, 2014 12:08 am
Postitas Praks1
Volvo sillad kannatavad väga palju,kui mõistusega sõita,ja originaal püsikad sees on.Tugevdatud tuning püsikad on julm prügi ja sobib tänaval sõita.
Enamasti lõhutakse sildasi oma lollusest,kivihunnikud,kraavid,mäkketõusud,sitt amort jne.
Hetkel teadaolev Baltikumi võimsam tr-3 on Volvo sildadega.Hardo pill V8 ja Volvo sildadega,ja mõlemad need autod lõpetavad ikka 4 veoga .
Mogi sild on tugev,aga kaaluvahe on väga suur
Hea vedrustuse saad võimalikult kergete sildade,rataste ja muude asjadega,mis seal liiguvad.
Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Postitatud: P Veebr 23, 2014 10:10 am
Postitas Movistar
bjorn kirjutas:Kuda volvo protaalid vastu peavad ka? Puht huvi pärast. Võrreldes Moogi omadega kergemad ja kannatavad vähem, aga kui palju?
Mitmed räägivad ,et Moogi sillad on tugevamad aga ühtki reaalset numbrit peale selle,et kellegil kunagi Volvo sild lagunes ,tuua ei ole.
Väidetavalt on tugevamad aga mina pole sellest veel aru saanud aastate jooksul.Olen näinud katkiseid Volvo sildu ja ka Moogi omasid.
Samas on miinuseid Moogil kõvasti rohkem.
1.Kordades keerulisem ümber ehitada .(Volvo sillad saab mitte midagi ringi tegemata sokutada enamus meil levinud metsaautode alla.)
2.Mass pea 2x suurem kui Volvo sillal mis metsas mingit kasu ei too. (300 kg vs.510 kg sillapaar)
3.Kuna vedrustamata mass on kõvasti suurem siis ei ole võimalik saavutada sama head vedrustust ja juhitavust kui kerge sillaga .
4.Madalam kliirents kuna sillatala on suurema läbimõõduga.
Väiksem mass on ülioluline nii kestvuse kui läbivuse jaoks.Sellepärast Suzuki tegija ongi metsas kuna on sitaks kerge.
Volvo kannatab vabalt meetrise läbimõõduga ratast ja 300 hp. Need on kontrollitud numbrid mitte külajutt.arvatavasti kannatab rohkemgi.
Aga nagu ikka on kõik sõitjas ja ehituse läbimõelduses kinni.Lõhkuda annab igasuguseid asju.
Nüüd hakkavad moogimehed mind kindlasti materdama aga see ongi üks lõputu vaidlus Volvo vs. Moog .

Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Postitatud: P Veebr 23, 2014 10:17 am
Postitas saarekas
Tervist. Kas volvo portaalid kõik diffrilukkudega.
Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Postitatud: P Veebr 23, 2014 11:09 am
Postitas rommel
saarekas kirjutas:Tervist. Kas volvo portaalid kõik diffrilukkudega.
Ma ei tea kuidas see teemaga haakub (läbi kerge huumoriprisma vaatades) aga niipalju kui ma neid TR3-de all näinud olen siis on neil lukud ja ketaspidurid peal olnud küll

Re: Millisele maasturile suurimad rattad vähima ümberehituse
Postitatud: P Veebr 23, 2014 11:51 am
Postitas heints
Ja ,et asja veriseks ajada võiks nüüd keegi üritada eelpool mainitud maasturid pingeritta seada arvestades ratta suurust, hinda, vastupidavust, läbivust
