1. leht 1-st

gaz 66 belarusi mootor.

Postitatud: E Nov 27, 2006 7:12 pm
Postitas rynts
küsimus selline kas keegi teab kas on sellist asja olemas kuskil tehases või sellises kohas nagu belarusi mootori ja gaz 66 käimakoti vahele vaheplaati kuna plaanid 66 peale russi mootor panna siis kogun juba varem andmeid sellise isendi kohta kui kellegil pilte äkki siis saata võib aadresil meessoost@hot.ee NB!e-maili aadresss on tõene MITTE vale
ette tänades rynts! 8)

Postitatud: E Nov 27, 2006 8:50 pm
Postitas GC
Kunagi väga ammu läbi tehtud!
Tulemuseks kiire traktor -70 km/h ja kabiin täis russi mootori möla!
Võiksid mõne välismaise diisli peale mõelda.

Postitatud: E Nov 27, 2006 8:57 pm
Postitas GC

Postitatud: N Jaan 04, 2007 7:01 pm
Postitas urmas66

Postitatud: N Jaan 04, 2007 7:43 pm
Postitas suzi
natuke kül teema väline kuid siiski. Sõjaväes ehitati ZIL-e ümber belarussi mootorile. Tegemist siis ZIL137 6 ratta veo ning õhu pealt diffrilukud ning esisilla lülitus. Kiirus oli sinna 80km/h kantti kuid ronis hästi. Männiku tankotroomil olevast mäst läks üles ilma mühegi probleeemita ning samas oli kastis umbes 25 täisvarustuses kaitseväelast. Minu mäletamist mööda tuli muuta ainult mootori kinnitusi. Tegu oli siis tutikate mootoritega mis istusid kohe ilusti kasti otsa.

Postitatud: N Jaan 04, 2007 9:04 pm
Postitas R969
Kui teha,siis juba turbodiisliga(130 hj)ja 5se või automaatkastiga.

Postitatud: P Jaan 07, 2007 8:11 pm
Postitas olaf
Siin linnapeal sõidab ringi uue kabiiniga 53 millel on tehasest mingi belarussi mootor peal, pole küll täpselt uurind kas sellel on 53 kast ka küljes või miskit muud.

Postitatud: E Jaan 08, 2007 5:41 pm
Postitas MM

Postitatud: N Jaan 11, 2007 2:06 pm
Postitas Ain
Selle artikli ajendil sai esmaspäeval oma 66D jälle ette võetud.
Viimati sai roolivõim uuendatud kuid rõhu reguleerimine jäi tegemata.
Alustuseks vahetas starteri. Käivitub nagu sõiduauto selle uut tüüpi starteriga.
Teiseks käib pidurid üle kuna alles teistkordsel vajutusel jääb pedaal pidama. Ja esimene vasak trummel oligi mingit ollust täis. Saab uued silindrid, aga klotsid on peaaegu uued ja vääga ligased. KAS PESUST JA LEEGIGA KUIVATAMINSEST ON KA TOLKU?
Järgmisena tuleb käsipidur korda saada, õieti selle hoovastik aretada.
Siis mootoribloki soojendus ja ka kabiini radika ühendamine, gaasihoovastik, istmete vahetus ja kabiini põhja lappimine.
Poisid on abiks sest üksi ei jaksa.

Pilt Belarusi mootorist-vaheplaadist-zil sidurist ja kastist:
http://beta.album.ee/node/9329778/50030950

Postitatud: R Mär 09, 2007 3:53 pm
Postitas Ain
Tänaseks, kui kevad sillerdamas, on lõpuks mootoril plokisoojendus küljes. Punni koonus loodud 30 mm avale ja mootoril loomulikult 30,5 mm. Sai vedela metalliga (liimiga) kinni pandud. Seejärel toimus kabiiniradika vahetus. Siis juba teisel teemal nõu küsitud ning seejärel rooli hüdrosüsteem uude usku. Nüüd on 33081 kaitseklapp ja uued voolikud. Pidurid sai korda peale kogu süsteemi molekuliseerimist. Ja siis väsis siduri peasilinder ja õli jälle vastu maad.
Just täna panin loomale hääled sisse, terve kuu läks kogu tehtu peale.
Järgmiseks siis käsipidur.