1. leht 1-st
Pathfinder
Postitatud: R Nov 24, 2006 10:14 pm
Postitas paevaline
Kas keegi oskab kommenteerida uusi pathfindereid?
Kas nad on lihtsalt eputamiseks ... "klaasi taha" või peavad ka vastu?
Postitatud: L Nov 25, 2006 12:47 am
Postitas rynts
eks ta rohkem linna ziibiks mõeldud hea pehme mugav kuid arvan et ennem ostaks nissan navara.
patfinderi kohta tean nii palju et eriti ta ei pidavat lagunema võrreldes vw toaregiga.jupid suht odavad ja läbivuse poolest pidi natuke soovida jätma.

Postitatud: R Dets 01, 2006 5:37 am
Postitas paevaline
käisin esinduses proovimas ... no minu meelest linnamaasturil peaks ikka mugavamad toolid olema ... selline tabureti tunne oli. Ning kabiin oli ka nagu iguliil. Väga pettusin - välimus on ilus, kuid sisu ... njaaa.
Postitatud: R Dets 01, 2006 6:05 pm
Postitas jr
Kusjuures kui automaati proovisid, siis see on Nissani perekonna andekaim maasturite seas. Vahetused on lühikesed ja teravad ning mõtlemist on vahetuste ja downshiftide puhul väga vähe. Isiklikult mulle see isegi meeldis. Salongi sisu jah, kui nahk ja kõik lisad sisse laduda, siis pole väga hull.
Postitatud: R Dets 01, 2006 7:47 pm
Postitas Paheero
kui nahk ja kõik lisad sisse laduda, siis pole väga hull
hind läheb sellel puhul mõttetult hulluks ainult

Postitatud: P Jaan 14, 2007 9:33 pm
Postitas arz
paevaline kirjutas:käisin esinduses proovimas ... no minu meelest linnamaasturil peaks ikka mugavamad toolid olema ... selline tabureti tunne oli. Ning kabiin oli ka nagu iguliil. Väga pettusin - välimus on ilus, kuid sisu ... njaaa.
Ära nüüd solvu,aga minu arust on Navara salong(Pathfinderil sama)väga mõnus ja mugav ning silmale ka ilus vaadata.Materjalid on ka kvaliteetsed mitte nagu nt.uuel Hiluxil ümbertöödeldud legoplastist

Postitatud: K Jaan 17, 2007 12:00 pm
Postitas STG44
Rynts ??? touareg vs. pathfinder võrdlus on väga kohatu. Landcruiser on ilusam, luksuslikum ja mugavam, kuid tehnika ja maastikuomadused on jäänud alati Nissani poolele. PS uus Pathfinder on sõltumatu vedrustusega, taga on 4 suurt õõtsa, nii et omadused suurel kiirusel kurvi läbida peaksid selged kõigil olema. Miinuseks on liiga madal esiots, mis võib viga saada ja vähe odav plast salongis.
Üleüldse on Nissani 4x4 turg USA, Lähis Ida, Aafrika, Austraalia ja mudelid kohandatakse üldjuhul nendele turgudele.
Postitatud: K Jaan 17, 2007 12:10 pm
Postitas Patrol2,8
STG44 kirjutas:Rynts ??? touareg vs. pathfinder võrdlus on väga kohatu. Landcruiser on ilusam, luksuslikum ja mugavam, kuid tehnika ja maastikuomadused on jäänud alati Nissani poolele. PS uus Pathfinder on sõltumatu vedrustusega, taga on 4 suurt õõtsa, nii et omadused suurel kiirusel kurvi läbida peaksid selged kõigil olema. Miinuseks on liiga madal esiots, mis võib viga saada ja vähe odav plast salongis.
Üleüldse on Nissani 4x4 turg USA, Lähis Ida, Aafrika, Austraalia ja mudelid kohandatakse üldjuhul nendele turgudele.
Kas on olemas selline auto nagu Touareg Landcruiser vķi VW Landcruiser.

Postitatud: K Jaan 17, 2007 12:17 pm
Postitas STG44
tuleb ark-ist küsida, või pöörduda VW-Touareg-Landcruiser esindusse
Postitatud: K Jaan 17, 2007 1:40 pm
Postitas Andrus Michelis

Ma juba ammu mõtlen, et peab ise autosid tootma hakkama. Siis saab täpselt sellise nagu vaja.
Postitatud: T Mär 06, 2007 9:21 pm
Postitas mrtn
käisin ka Nissani salongis uudistamas, uus Pathfinder on tõesti jura. kolm "istme"rida, ruumi pole (194 pikkuse juures annab märku) ja seda 725 000 eest. selles hinnaklassis ostaks tänavaautoks iga kell Murano enne. ropult ruumi ja kõik on standardvarustuses. aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Pathfinderi asemel võib vabalt linnakaks ka uue X-Traili osta:
http://www.motorauthority.com/news/suvs ... n/x-trail/
lõpuks ometi normaalne armatuurlaud, kellad keskelt ära viidud.
Postitatud: K Juun 06, 2007 1:07 pm
Postitas Indrek
Sai isegi hiuljuti käidud ja Pathfinderit uudistatud. Minule tundus et tegemist on igati sümpaatse masinaga. Täislaks (kõikide lisadega Status 55 pakett) hind 690 000 EEK ja AT paketiga hinnaks 590 000 EEK. Sõiduomadused igati korralikud ja salongi mahutavus samuti. Tõsi, taga istudes oli jalgadel vähe kitsas, kuid esiistmeid ettepoole nihutades saab ju jalaruumi suurendada...

2,5 diisel võiks evida natukene rohkem vurtsu, sest tundus, et möödasõidud pole 90 km/h pealt enem nii jõulised, kui oodatud. Salongiga olen ise igatahes väga rahul. Ega keegi ei tea, kas koormaga (lubatud 3000kg piduritega) on mootoril veel minekut või ei?
Vaatasin ka Toyotat, kuid see on oluliselt kallim, kui hakkasin Toyotale neid pakutavaid lisasid külge netis kruvima siis tuli hind üle 800 000 EEK. Pajeroga pole veel sõita proovinud, kuid parandan ka selle vea- tõsi Silberautost küsides uute Wranglerite kohta kostus ainult mõmin- ei ole ja ei tea kas tuleb....IRW see teeb pisut ettevaatlikuks.
Postitatud: K Juun 06, 2007 2:23 pm
Postitas jr
Indrek kirjutas:Sai isegi hiuljuti käidud ja Pathfinderit uudistatud.
Pane auto rahvast täis ja vaata kui tobedalt laiali on rattad all, tänu sõltumatule õõts-tüüpi vedrustusele. Ei jäta just kõige vastupidavamat muljet pikas perspektiivis.
Postitatud: K Juun 06, 2007 3:21 pm
Postitas mrtn
Indrek kirjutas:Silberautost küsides uute Wranglerite kohta kostus ainult mõmin- ei ole ja ei tea kas tuleb....IRW see teeb pisut ettevaatlikuks.
Peterburi teel lubati mind lähipäevadel uue, pika Rubiconiga sõitma kutsuda, seda pidi üks olema.