1. leht 1-st

probleem pajeroga.

Postitatud: K Jaan 29, 2014 10:32 pm
Postitas chero007
Mootoriks siis 2.8
sooja mootoriga on käivitamine väga pikk,milles võib olla mure või mured?
samas külma mootoriga käivitub koheselt aga mingi silinder ei hakka kohe tööle ja mootor puterdab üks minut aega.

Re: probleem pajeroga.

Postitatud: R Jaan 31, 2014 9:55 am
Postitas Andruzka
See on siin jah käsitletud teema, aga kordame siis veel üle-see on tõenäoliselt siis kõrgsurvepumba otsatihendi rike. Minul tegi korda diislikeskus.ee aga kui on rohkem aega ja tahtmist võid ise nokitseda. Teise probleemi korral kontrolli eelsüüteküünlad üle.

Re: probleem pajeroga.

Postitatud: R Jaan 31, 2014 12:58 pm
Postitas chero007
Kõige pealt siis vabandan,et ei vaevunud põhjalikult kaevuma foorumisse :(
küünlad on vahetatud enne talve,nendes vaevalt siis probleem on aga see otsa tihend on kõige tõenäolisem mure järelikult.
oskab äkki keegi öelda kui kulukas see töö oleks kuskil töökojas?
Andruzka,suured tänud!

Re: probleem pajeroga.

Postitatud: L Veebr 01, 2014 5:11 pm
Postitas Andruzka
oskab äkki keegi öelda kui kulukas see töö oleks kuskil töökojas?
Otsatihendi vahetus diislikeskus.ee-s maksis käibemaksuga 185 eurot. Sealhulgas on tööraha 180 eurot. Tasub ise teha. Poc.uk lehel on detailne õpetus, kuidas teha.

Re: probleem pajeroga.

Postitatud: L Veebr 01, 2014 5:19 pm
Postitas CaveMan
Kas nüüd kõik käivitamise proobleemid on otsatihendi viga? Selle tihendi vea tunnus oli nagu see, et läheb käima hästi aga kui mootor külm, siis sureb varsti välja.
Aga eks ilmselt pumbast võib pihta hakata. Hinda on raske ennustada. Vahetust vajavad jupid selguvad siis kui pump lahti on. Mul läks Karla autos 700. Vahetati igasugu kola pumba sees ära. See hind sisaldas ka pihustite kontrolli, mis palusin ära teha, kui niikuinii tegemine oli.

Selle Diislikeskusega selline lugu, et möödunud kevadel panin ennast kirja, öeldi, et 2 kuud pean ootama. Kahe kuupärast uurisin uuesti, öeldi, et oled kirjas ja ei tea millal saab. Pmst olen terve aasta seal kirjas olnud :P

Männikul mingi garage. Seal öeldi, et nemad 2,8 Pajerot ei tee. Liiga kehv töö pidavat olema vms.

Re: probleem pajeroga.

Postitatud: P Veebr 02, 2014 10:44 am
Postitas belmondoke
otsatihendi puhul hakkab õlitase tõusma.

Re: probleem pajeroga.

Postitatud: N Veebr 06, 2014 9:21 pm
Postitas MartM
Just Caveman.

Asi ei pruugigi pumbas üldse olla.

Mul oli asi nii, et ilmnesid samad vead, ja siis selgus et kütusetorus oli mõra sees, kust ta kuidagi õhku sai.

Silberauto kaalus mul juba pumba vahetust, kui viisin selle kohaliku meistrimehe juurde, kes selle 20 euro eest korda tegi.

Silberauto mees oli 'eee ööö üüüü ee', arvatavasti peab pumbast alustama, et 'lammutame laiali ja vaatame, mis viga.

Re: probleem pajeroga.

Postitatud: R Veebr 07, 2014 8:21 am
Postitas chero007
avastasin,et kui auto mõned päevad seisab siis valgub küte tagasi,äkki on ka kuskil mõra,pagasnikust võtsin põrandaluugi lahti ja vaatasin torud üle mis tulevad paagist,seal oli asi korras.

Re: probleem pajeroga.

Postitatud: P Veebr 09, 2014 3:26 pm
Postitas rainz
chero007 kirjutas:avastasin,et kui auto mõned päevad seisab siis valgub küte tagasi,äkki on ka kuskil mõra,pagasnikust võtsin põrandaluugi lahti ja vaatasin torud üle mis tulevad paagist,seal oli asi korras.
Läbipaistvad voolikud igalepoole vahele ja kohe näed kust õhk sõsteemi pääsema hakkab!Pajerote iseloomulik jama koht on paagipealsed torud mis läbi mädanevad!

Re: probleem pajeroga.

Postitatud: E Veebr 10, 2014 11:29 am
Postitas chero007
Olen ka kuulnud et paagi pealt pidid läbi mädanema aga mul sealt olid korras,paak oli pealt diisline,tundub et katki kuskilt.