1. leht 1-st
Y-61 siduri vahetus
Postitatud: R Jaan 24, 2014 8:40 pm
Postitas ETPatrol
Kes pole kunagi vahetanud,siis äkki on abi-sai täna ise see asi tehtud.Kõige lihtsam ja kiirem varjant on lasta kere poldid raamilt lahti(minu lühikesel 6 polti) ja tõsta kere ca 12cm üles,siis saab kasti tunnelist kätte,veits tuleb ka mootorit tahapoole kallutada.Kuna see kast on kuradima raske,siis parim varjant , nagu mul oli kanalis asuv relssidel tõstuk(sõber oli ka abiks) Neli tundi on töö lagi nii,et edu! (Mootoriks zd30)
Re: Y-61 siduri vahetus
Postitatud: R Jaan 24, 2014 10:25 pm
Postitas Maasturid
ETPatrol kirjutas:Kes pole kunagi vahetanud,siis äkki on abi-sai täna ise see asi tehtud.Kõige lihtsam ja kiirem varjant on lasta kere poldid raamilt lahti(minu lühikesel 6 polti) ja tõsta kere ca 12cm üles,siis saab kasti tunnelist kätte,veits tuleb ka mootorit tahapoole kallutada.Kuna see kast on kuradima raske,siis parim varjant , nagu mul oli kanalis asuv relssidel tõstuk(sõber oli ka abiks) Neli tundi on töö lagi nii,et edu! (Mootoriks zd30)
Ei, ei ärge teised nüüd küll hakake autol siduri vahetutseks (vähemalt Jaapani maasturil) selleks kere raami küljest lahti keerama, seda pole kindlasti tarvis teha.(kui just kere pole toetuskohtadest lootuetult läbi mädanenud)
Re: Y-61 siduri vahetus
Postitatud: L Jaan 25, 2014 2:45 pm
Postitas helar
Mina võtsin vahekasti otsast.
Mootori küljest kast lahti- veidi eemale ja kasti keerata nii ,et starteri koda jääb ca kella 4 peale.
Nats mootrorit ka tahapoole kallutada. Siis saab enamvähem normaalselt kätte.
See kast on ikka jobanõi raske tükk. 2,8 kast on 3.0 kõrval ikka üsna pisike

Re: Y-61 siduri vahetus
Postitatud: L Jaan 25, 2014 7:28 pm
Postitas ETPatrol
Maasturid kirjutas:ETPatrol kirjutas:Kes pole kunagi vahetanud,siis äkki on abi-sai täna ise see asi tehtud.Kõige lihtsam ja kiirem varjant on lasta kere poldid raamilt lahti(minu lühikesel 6 polti) ja tõsta kere ca 12cm üles,siis saab kasti tunnelist kätte,veits tuleb ka mootorit tahapoole kallutada.Kuna see kast on kuradima raske,siis parim varjant , nagu mul oli kanalis asuv relssidel tõstuk(sõber oli ka abiks) Neli tundi on töö lagi nii,et edu! (Mootoriks zd30)
Ei, ei ärge teised nüüd küll hakake autol siduri vahetutseks (vähemalt Jaapani maasturil) selleks kere raami küljest lahti keerama, seda pole kindlasti tarvis teha.(kui just kere pole toetuskohtadest lootuetult läbi mädanenud)
Kas oled altpoolt y61 sidurit vahetanud... starteri poolne koda on ikka nii kitsas,et ikka on,aga kui oled selleks suuteline,siis tule tee mulle demot:) NB! Jaapani auto kere lahtivõtmiseks läheb max. viis minutit! ja ilma ühegi juhtme lahtivõtmisetta saab keret tõsta 10cm,mis on piisav käigukasti eemaldamiseks.
Re: Y-61 siduri vahetus
Postitatud: L Jaan 25, 2014 9:16 pm
Postitas helar
Nojah.
Minu näppude vahele on sattunud sellised isendid, milledel tavaliselt enamus polte rooste tõttu pooleks lähevad.
Alustades soojenduseks käimari tala poltidest raami sisse. Igavesti lõbus üritus.
Viimasel Y61 läks isegi siduri silindri polt lahti keerates pooleks. Ja ka käigukasti padja poldid kasti sisse...
Olen ka proovinud kere-raami polte keerata- kõik mõnusalt kinni ussitanud.
Seega see 4h vahetuseks ei ole standard.
Ju sul siis enda omaga vedas.
Re: Y-61 siduri vahetus
Postitatud: P Jaan 26, 2014 10:10 am
Postitas ETPatrol
Tundub vist jah,et mul vedas,käigukasti padja poldid olid pees,kuna eelmine omanik oli vale keermega mutrid otsa vägistanud,ajasin õige 1.25 keerme tagasi ja sellega asi piirdus.Poldid sai grafiit määrdega kokku tehtud-järgmine kord peaks ka lihtsalt lahti tulema.